טיסות לפריס: חברת ASL איירליינס החלה לפעול ומציעה מחירים תחרותיים

טיסות לפריס: חברת ASL איירליינס החלה לפעול ומציעה מחירים תחרותיים

מגוון הטיסות לפריס מתרחב עם הצטרפותה של חברת ASL לשלוש החברות שמפעילות כיום טיסות ישירות מתל אביב. לא מדובר בחברת לואו קוסט, אבל מזוודה גדולה מייקרת את הכרטיס

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מחפשים טיסות לפריס, הוסיפו לרשימת החברות שאתם בודקים גם את חברת התעופה ASL הצרפתית. החברה השיקה השבוע טיסות ישירות בקו תל אביב-פריס, ומצטרפת בכך לאל על, ארקיע ואייר פראנס.

לא מדובר בטיסות לואו קוסט קלאסיות, משום שמחיר הכרטיס הבסיסי כולל מיסים, אינטרנט אלחוטי, ארוחה, צ'יק אין מוקדם בחירת מושב ותיק יד עד 8 ק"ג. עם זאת, יש גם כרטיס יקר יותר שמאפשר הבאת מזוודה.


כמה עולים כרטיסים לפריס בחברת ASL?

מחירי כרטיס טיסה הלוך חזור לפריס בחברת ASL מתחילים ב-270 דולר. כרטיס זה כולל, כאמור, כבודת יד עד 8 ק"ג, ארוחות ומיסים.

מחיר כרטיס טיסה לפריס בחברת ASL הכולל בנוסף גם מזוודה עד 23 ק"ג עומד על 286 דולר.

מחיר כרטיס טיסה לפריס בחברת ASL במחלקת עסקים עומד על 615 דולר, וכולל שתי מזוודות עד 23 ק"ג כל אחת.

כל הכרטיסים, כאמור, כוללים אינטרנט אלחוטי חינם בטיסה – מה שאינו מובן מאליו.

דוגמאות למחירים לכרטיסי טיסה לפריס בחברת ASL

מתל אביב לפריס, 31.7.2018

מפריס לתל אביב, 7.8.2018

טיסתה הראשונה של ASL נחתה השבוע בתל אביב, ומעתה ייצאו שתי טיסות בשבוע לנמל התעופה שארל דה גול. הטיסות ייצאו בימי שלישי וחמישי בשעה 20:30 בערב מת"א וינחתו בפריז בשארל דה גול בטרמינל 3 בשעה 00:15. מפריז יצאו הטיסות בשעה 13:55 ויגיעו לתל אביב בשעה 19:30.הטיסות יבוצעו במטוס בואינג 737-700.

ASL תעופה אחזקות היא קבוצת תעופה גלובלית המחזיקה צי של 140 מטוסים. החברה מעסיקה 2,500 עובדים ברחבי העולם ב-52 מדינות. בסיסה של החברה בדבלין אירלנד, והיא טסה בשש יבשות באמצעות 5 חברות תעופה באירופה. בישראל מיוצגת ASL ע"י חברת טל תעופה.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות