ניסור בטון - מידע ומחירים

ניסור בטון – מידע ומחירים

עיצוב מחדש של הבית יכול להסתכם בהחלפת הספה או הפרקט, אבל כשמדובר בשיפוץ שכולל שינוי של השלד, יש חשיבות רבה בבחירת חברה אחראית לניסור בטון. הנה מה שחשוב לדעת

ניסור בטון - מחירים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

אם ביתכם זקוק לעיצוב מחדש, ייתכן מאוד שרכישת פריטי נוי חדשים או ריהוט ממש לא יספיקו כדי לעמוד בדרישותיכם, אלא שינוי מהפכני הרבה יותר שמצריך שינוי מבני ואפילו ניסור בטון. שינוי של הבית מן הקצה אל הקצה כרוך לעתים בשינויים בשלד הבית עצמו, הן כדי לשנות את מראה הבית והן כדי לשנות את הפונקציונליות שלו.

מה זה ניסור בטון ועבור מה הוא משמש?

קידוח או ניסור של בטון, מטרתו לייצר פתחים חדשים בתוך יציקת הבטון הקיימת בבית, כלומר לפתוח חלון לאוורור או ליצירת ממ"ד, או לדוגמה הכנה לדלת חדשה. המטרה של בעלי הבית היא להפוך את הפתחים החדשים לשימושיים בחיי היום-יום עבור הדיירים, ובכך לשדרג את ההתנהלות בבית.

ישנה חשיבות מיוחדת לביצוע העבודה בצורה בטיחותית, וכמובן שלא ניתן לנסר קירות תומכים בבית אשר עלולים לפגוע ביציבותו.

מסיבה זו חשוב מאוד להיעזר אך ורק בגורמים מוסמכים וחברה אמינה שניסור בטון הינו תחום ההתמחות שלה, אשר יידעו לייעץ בצורה הטובה ביותר לגבי מיקום הניסור וגודלו, השימושיות שלו וההשפעה על יציבות המבנה.




מי יכול לבצע עבודות של ניסור בטון?

עבודה של ניסור בבטון אסור שתיעשה על ידי שיפוצניקים חובבנים, אלא רק על ידי מומחים לתחום, בשיתוף פעולה עם אדריכל, אשר יידע להשתמש בתכניות של הבית או הבניין, ולהצביע על תקלות שעלולות להיווצר בשל ניסור במקום מסוים, וכן להמליץ על היקף הניסור שיביא לתוצאה הרצויה.

לחברה המתמחה בעבודות של ניסור בטון, שהעיסוק שלה הוא ביצוע קידוח בקירות – יש את כל האביזרים הדרושים על מנת לבצע את הפעולה בצורה המדויקת ביותר. במהלך הניסור יינקטו כל אמצעי הזהירות שיבטיחו את שלומם של העובדים והדיירים בבית, וכמובן גם ימנעו פגיעה בקירות, שעלולה לגרום לפגיעה בבית כולו ולהתמוטטות חלילה.

כמה עולה ניסור בטון ובמה עלות העבודה תלויה?

אם ברצונכם לבצע ניסור בטון מחיר העבודה שתצטרכו לשלם יהיה בהתאם לגודל החלק שהוסר, וכן האמצעים והמכשור שבהם השתמשה החברה, כמו גם הקמת פיגומים במידת הצורך על מנת לייצר נגישות עבור אזורים שיהיה קשה להגיע אליהם בכדי לנסר.

יש שני סוגים של מסורים עיקריים לביצוע החיתוך עצמו, ומלבד רוחב הפתח- עלות העבודה תושפע גם מהכלים שפעלו בשטח: שימוש במסור עגול, המיועד לפתחים קטנים כמו למשל חלון צר, יעלה פחות מאשר שימוש במסור יהלום, המיועד לפתחים רחבים וקירות בטון עבים, וכן חציבה.כמו בכל ענף, ניסיון רב של חברה לניסור בטון יתרום אף הוא למחירים גבוהים יותר של השירותים שהיא תציע, ובנושא כה חשוב לא כדאי להתפשר דווקא על החברה שתציע את העלות הנמוכה יותר.

מומלץ לבדוק מיהם אנשי הצוות של החברה ומהו מקצועם, כדי לבחון האם המחיר שהחברה הציעה עבור הניסור בביתכם  יהיה באמת שווה את ההשקעה.

פרטים נוספים באתר חברת קל-בטון – כל סוגי עבודות הבטון במקום אחד!



תגובות: 0

נגישות