פרסום ממומן בגוגל – איך לפרסם נכון?

פרסום ממומן בגוגל – איך לפרסם נכון?

פרסום ממומן בגוגל – איך לפרסם נכון?
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

גוגל, ענקית החיפוש ברשת, שינתה ללא היכר את ענף הפרסום והשיווק ברשת ומחוצה לה.

במנוע החיפוש של גוגל, שהוא כידוע מנוע החיפוש המוביל בעולם, עומדת לרשות כל אחד ואחת מאנשי ובעלי העסקים שביניכם מערכת פרסום הידועה בשם גוגל אדוורדס. מערכת זו פעולת בשיטת הקידום הממומן (PPC) והיא בנויה על מודעות פרסום טקסטואליות ו/או ויזואליות, שאותן ניתן לחשוף בקרב קהלי היעד הרלוונטיים עבורכם וזאת בהתאם לפעולות החיפוש אותן הם מבצעים בגוגל.

התשלום בגין פרסום ממומן בגוגל אדוורדס מתבצע כאמור בשיטת ה-PAY PER CLICK, שבמסגרתה אתם מתחילים להיות מחויבים בפרסום רק ברגע שאחד מהגולשים אשר נחשף למודעת הקידום שלכם, לחץ עליה והועבר לדף אינטרנט מקושר היכול להיות אחד מדפי האינטרנט באתר הבית שלכם ו/או דף נחיתה ייעודי אותו בניתם לצורך קמפיין המודעות בגוגל אדוורדס.

שיטת פרסום זו מאפשרת לכל אחד ואחת מאנשי ובעלי העסקים שביניכם לבחון את כדאיות הפרסום בגוגל גם בתקציבי פרסום קטנים יחסית ובהתאם לממצאי הפעילות תוכלו להגדיל את התקציב הפרסומי שלכם ולהפנות אותו למטרות פעילות נרחבת יותר בגוגל אדוורדס.

על מנת למקסם כל שקל שתשקיעו בקמפיין המודעות של גוגל, ריכזנו מספר טיפים מעשיים אשר יכולים לסייע גם לכם לפרסם נכון בגוגל:

היכרות עם מערכת גוגל אדוורדס

ידע זה כוח והיכרות מוקדמת עם מערכת גוגל אדוורדס היא יתרון. בדומה לכל מערכת פרסום אחרת ברשת האינטרנט, גם מערכת הפרסום של גוגל אדוורדס הינה מערכת ידידותית למשתמש המאפשרת גם לאילו מביניכם שאינם בקיאים ברזי השיווק והפרסום ברשת, לנהל את מהלכי הפרסום באופן עצמאי.

יחד עם זאת, חשוב לדעת שרק באמצעות היכרות מעמיקה עם כלי העזר של מערכת הפרסום העומדת לרשותכם בגוגל, תוכלו באמת למנף את הקמפיין ולהפוך אותו לאמצעי שיווק יעיל ורב עוצמה עבורכם. לפיכך, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם להסתייע בשלבים הראשונים באנשי מקצוע בתחום הפרסום הממומן בגוגל.

התאמה למובייל

הדיגיטל עובר לסביבת המובייל וחשוב שתהיו מוכנים לכך. מודעות הפרסום שלכם בגוגל אדוורדס מפנות לדפי נחיתה או דפי אינטרנט שונים ולכן חשוב להפקיד על כל שכל הדפים המקוונים אליהם יופנו הגולשים מהמודעה שלכם בגוגל, יהיו מותאמים באופן המלא ביותר לגלישה מסביבת המובייל. פעולה זו מכונה בשפה המקצועית "התאמה רספונסיבית" והיא מאפשרת פעולת גלישה מיטבית בדפי אינטרנט גם מסביבת המובייל.

מחקר מילות מפתח

חובה לעשות מחקר מקיף לאיתור מילות וביטוי מפתח. הפרסום בגוגל אדוורדס מבוסס על ההתאמה האידיאלית בין המוצרים והשירותים שאתם משווקים לבין מילות וביטוחי החיפוש המוגדרים על ידי הגולשים בגוגל. לפיכך, חשוב ואף הכרחי לבצע פעולת מחקר מקיפה בנוגע לאיתור מילות וביטויי המפתח הנדרשים לכם ולתכנן את הפעילות הממומנת שלכם בגוגל אדוורדס בהתאם לממצאי המחקר.

יחד עם זאת, בחלק גדול מהמקרים חשוב לזכור שמדובר בכמות גדולה של מילות וביטוי מפתח הרלוונטיים עבורכם, ולכן מומלץ ליצור מראש סדרת מודעות שונות ונפרדות לכל קבוצת מילים וביטוי מפתח. יצירה של סדרת מודעות שונות תאפשר לכם לאורך זמן לבחון גם את הצלחת הקמפיין בהתאם לסגנון הניסוח בו בחרתם ובכך לייעל את הקמפיין הנוכחי או הבא שלכם בגוגל אדוורדס.

הגדרת מטרות, תקציב וקהלי יעד

עוד בשלבי התכנון המקדים של קמפיין המודעות הממונות שלכם בגוגל אדוורדס, אנו ממליצים לכל אחד ואחת מביניכם להגדיר את מטרות הפעילות, התקציב אותו אתם מפנים לטובת הפעילות, וכמובן, את קהלי היעד הרלוונטיים ביותר בעבורכם. באמצעות כלי העזר השונים העומדים לרשותכם במערכת גוגל אדוורדס תוכלו לייעל את הגדרות הקמפיין, אך חשוב שהשימוש באותם כלים ייעשה לאחר שלמדתם להכיר את אופן השימוש בהם.

הציגו תועלות במקום יתרונות

הימנעו מיצירת מודעות פרסום בהם מוצגים אך ורק יתרונותיו של המוצר או השירות שאתם משווקים. במקום שימוש במילים מפוצצות שלעיתים חסרות ערך בעיני הגולש, בחרו לעשות שימוש במילים המציגים בפני הגולש את התועלות של המוצר או השירות אותו אתם משווקים.

למדו כמה שיותר על גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס הוא כלי עזר ליצירת מודעות פרסום ממומנות בגוגל אדוורדס. כלי זה יכול לחשוף בפניכם נתונים שונים אודות הרגלי הגלישה של קהלי היעד הרלוונטיים עבורכם והשימוש בו יכול לסייע לכם רבות בכל הנוגע לפילוח קהלי היעד הרלוונטיים עבורכם.

הקפידו על עולמות תוכן רלוונטיים, מקצועיים ועניינים

גולשים אשר ייחשפו למודעת הטקסט הממומנת שלכם בגוגל, קרוב לוודאי יגיעו בצורה כזו או אחרת לאתר הבית שלכם ויגלו בו עניין במידה שהוא יענה על הצורך שלהם. כפועל יוצא מכך, מומלץ לעשות הכול על מנת להפוך את דפי אתר הבית לדפי אינטרנט החושפים בפני קהל הגולשים עולמות תוכן רלוונטיים לתחום העיסוק הראשי שלכם.

רוצים לדעת יותר איך לפרסם נכון בגוגל? אנחנו כאן בשבילכם!

אנחנו ב-אקסטרה דיגיטל, סוכנות שיווק ופרסום דיגיטלי, מעמידים לרשותכם מחלקת PPC המתמחה בניהול קמפיינים ממומנים. יועצי הקידום הממומן הפועלים עבורכם במחלקת ה-PPC, מאפשרים לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות בדרך לפרסום יעיל, ממוקד ומניב תוצאות.

מוזמנים לבקר באתר https://www.seo-extra.com/.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:



תגובות: 0

נגישות