תוחמים בין החלל הפרטי לציבורי עם גדר מעץ

תוחמים בין המרחב הפרטי לציבורי עם גדר מעץ

אמנם ברשתות החברתיות ויתרנו מזמן על הפרטיות, אבל בבית אנחנו רוצים לשמור על המרחב האישי שלנו. בניית גדר מעץ עונה על כל הדרישות – החל ממראה אלגנטי ועד עמידות ויציבות לאורך זמן

בניית גדר מעץ
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

דווקא בעידן שבו חושפים רבים כל כך את חייהם הפרטיים ברשתות החברתיות כחלק מתרבות השיתוף, נדמה כי הכמיהה לפרטיות בבית או בגינה בוערת עוד יותר. כשאתם בבית הפרטי שלכם, אתם רוצים להרגיש בפרטיות הכל כך נחוצה וכל כך חיונית. על ארבעת קירות הבית קל כמובן להגן, אבל מה עם מה שקורה מחוץ לבית ועדיין שומרים על סביבה יפה ונעימה לעין? הפתרון הוא בניית גדר עץ.

הגדר תקיף את הבית, תגן עליכם ותספק לכם את הצורך שלכם בפרטיות.

ולמה עץ, כאשר יש חומרים שונים שבהם ניתן לגדר את החצרות? משום שלעתים קרובות חומרים אלה אינם חומרים מספיק איכותיי. לא בכדי עץ נתפס כקלאסיקה – גם מבחינת הנראות שהוא מייצר וגם מבחינת האיכות שלו.

בנוסף, העבודה עם עץ נוחה, ותוכלו לבחור אם לבצע את בניית הגדר בצורה עצמאית או לחילופין עם חברה מקצועית.

גדר מעץ: הגדר הקלאסית שתמיד מצליחה

לא במקרה גדרות מעץ הן הבחירה של רבים. כאמור, המטרה בבניית הגדר היא גם שמירה על הפרטיות שלכם, אך גם יש לה מטרה עיצובית. לעתים יש חומרים הנתפסים כטרנדיים, אך כעבור זמן קצר ההשקעה הכספית שלכם הופכת למיושנת או ללא רלוונטית. עם עץ אתם תמיד יכולים להיות שקטים.

ישנם סוגים שונים של עץ, מה שאומר שגם תוכלו לבחור בצבע החביב עליכם ביותר להתקנת הגדר שלכם.

יחד עם זאת, ההמלצה היא לבנות את גדר העץ מעץ אורן. זאת, משום שאחת התכונות שלו היא רכות – כך שניתן לעבוד איתו בקלות, תוך שהוא גם עמיד מאד, גם במצבים של ריקבון. מבחינה זו, עבודה עם עץ אורן היא השקעה ארוכת טווח, ואם לא די בכך, היא מבטיחה איכות חיים בכל הקשור לתחזוקו, שכן הוא אינו דורש עבודת תחזוקה סבוכה.

מה הדגשים לבניית גדר העץ?

אז איך נבנית גדר עץ? עבודה המתבצעת על ידי חברה מקצועית תבוסס על כל השלבים החיוניים לבניית גדר העץ שלכם, כאשר חשוב לשים את הדגש ביצירה של שורה ישרה בין הקורות התומכות.

כמו כן, חשוב להגדיר מראש מה מטרת הגדר. כך לדוגמה, אם מטרת העל היא לייצר תחימה ביניכם ובין החלל הציבורי, מומלץ מאד לבנות גדר גבוהה ויותר צפופה, כך שהשכנים לא יוכלו לצפות בכם דרך החצר שלהם. כמו כן, חשוב להבטיח כי העץ איתו אתם בונים עמיד בתנאי מזג האוויר. זיכרו כי העץ עתיד להגיע במגע עם קרני שמש חזקות או גשמים, כך שחשוב שההשקעה שלכם תניב פרי גם לטווח הארוך.

ולבסוף, כמה עולה גדר עץ? המחיר מבוסס על גודל הגדר וסוג העץ שתבחרו.

המאמר באדיבות קבוצת עצי חזון אשר מתמחה בבנייה בעץ בכל רחבי הארץ.

 

תגובות: 0

נגישות