טיפול מומלץ לכאבים בכף הרגל והקרסול – אל תחשבו שהכאב הוא חלק מהחיים שלכם

טיפול מומלץ לכאבים בכף הרגל והקרסול – אל תחשבו שהכאב הוא חלק מהחיים שלכם

כאבים ברגליים יכולים לשבש את כל החיים, ונובעים מסיבות רבות ומגוונות. לא מעט ישראלים מחפשים טיפול מומלץ לכאבים בכף הרגל והקרסול וחוששים שהכאבים ילוו אותם כל החיים. לפעמים הפתרון הרבה יותר פשוט ממה שנדמה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

מי שסובל מכאבים כרוניים שאינם מרפים, סבור לעתים שאין מה לעשות והוא ייאלץ לסבול אותם לאורך כל חייו. במקרים לא מועטים, מדובר בכאבים קטנים או חלשים שלא בהכרח מגבילים אותו בצורה מיוחדת, אבל כמובן שהוא עדיין היה שמח  לטפל בהם ולהשאיר אותם מאחוריו.

כאבים בכף הרגל והקרסול, למשל, יכולים להיגרם מכמה סיבות, ולכל סיבה אפשר להתאים טיפול מיוחד שיגרום לכם לרוץ, ללכת, לשחק כדורגל, להתאמן בחדר כושר או אפילו סתם לשחק עם הילדים או עם הנכדים מבלי להרגיש שום כאב, גם לא הקטן ביותר.

מי מרגיש את הכאבים בכף הרגל והקרסול

כאבים במפרקים ובשרירים נפוצים יותר אצל אנשים מבוגרים ואצל אנשים שעסקו או עוסקים בספורט בצורה אינטנסיבית.

ספורטאי שמתאמן פעמיים ביום, או חמש-שש פעמים בשבוע, ירגיש את השרירים שלו כמעט בכל הזדמנות, אבל גם לאותם ספורטאים יכולים להיות לעיתים כאבים שבהם אפשר לטפל.

החוכמה היא להבין את מהות הכאב, ממה הוא נגרם ועד כמה הוא חמור, אם נדע את כל הדברים האלו נדע לטפל טוב יותר בכאבים.

כאבים בכף הרגל, לדוגמה, לא חייבים להיגרם בגלל עומס מיוחד על הרגליים, כף הרגל הוא מקום רגיש יחסית ובמקרים לא מועטים דווקא מכה או תנועה לא נכונה יכולים להביא לכך שנרגיש את הכאבים בכל דריכה ובכל צעד. איך מטפלים בזה? יש לכך כמה פתרונות.

הטיפול בכאבים – איך לעשות את זה נכון

על מנת לטפל בכאבים ועל מנת לעשות זאת בצורה נכונה, עליכם לגשת למקום מקצועי ובעל ניסיון בתחום שאכן יוכל לסייע לכם. טיפול בכאבים בכף הרגל והקרסול עם מכון אורטופדי עקב אכילס יבטיח לכם להתגבר על הכאבים ולהמשיך לעסוק בספורט מבלי לחשוב עליהם כל הזמן.

חלק מרשימת הפתרונות כוללת התאמת מדרסים שיכולים לגרום לעמידה יציבה יותר, תחבושות שמחזיקות את כף הרגל בצורה נכונה ומונעות מהקרסול או מכף הרגל לעשות תנועות לא רצויות, רצועות למיניהן שגם מחזיקות את הקרסול ישר וגם מחממות את המקום ועוד אמצעים רפואיים שגם גורמים לקרסול וכף הרגל להישאר יציבים וחזקים ומטפלים בכאבים עכשוויים וגם מונעים פציעות עתידיות.

אל תקלו ראש בכאב, הוא רומז לכם הרבה

יש כאבים שהם חלק משגרת החיים, אבל יש כאבים שהם אולי לא חזקים במיוחד, אבל הם מאותתים לנו ללכת ולבדוק אותם.

יש כאבים שנגרמים מתנועות לא נכונות או מסיבוב של הקרסול או כף הרגל, והכאבים האלו רק יילכו ויתחזקו אם לא תטפלו בהם בהקדם.

לא בטוחים לגבי הכאבים? גשו לקבל ייעוץ ותוכלו להיות רגועים שאתם בידיים הנכונות.

קראו עוד כתבות בפואנטה:

תגובות: 0

נגישות