האריזה שעושה את המתנה - אורזים עם טליס

האריזה שעושה את המתנה – אורזים עם טליס

אריזה היא חלק בלתי נפרד מהמתנה, וחשוב להתאים אותה לאירוע, למקבל המתנה ולמתנה עצמה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)
מצד אחד, נהוג לומר שלא להסתכל בקנקן אלא במה שיש בו. מצד שני, אומרים שהרושם (ובמיוחד הרושם הראשוני) הוא החשוב ביותר.
מה נכון? במקרה של מתנה שמגיעה עטופה באריזה, אפשר בהחלט לומר ששני המשפטים רלוונטיים מאוד.

אם תשקיעו רק במתנה אבל העטיפה תהיה פשוטה, תזכו כנראה לפחות חיוכים ממקבל המתנה. מצד שני, אריזה מושלמת למתנה מאכזבת גם היא לא תזכה אתכם בחיוך רחב.

השילוב המושלם הוא מתנה נפלאה שמגיעה באריזה נהדרת, ורק כך אתם יכולים להבטיח לעצמכם שמקבל המתנה (ולא משנה אם זה אבא, אמא, אח, אחות, בן / בת זוג, שכן או שכנה) יהיה שמח עד השמיים.

לעצב את האריזה בדיוק לפי הטעם האישי שלכם

תחום האריזות הוא עולם ומלואו. לכל אחד ואחת יש טעם שונה, לכל אחד ואחת יש צורך שונה ולכל אחד ואחת יש מחשבה אחרת לגבי המראה המושלם של האריזה.

עיצוב אריזות הוא תחום מורכב ומאתגר, ועל מנת לקלוע בדיוק לטעם שלכם ובעיקר לטעם של מקבל המתנה עליכם להשקיע לא מעט מחשבה ולא מעט יצירתיות – כי רק כך תוכלו להגיע לתוצאה המושלמת.

חשוב שתלכו עם הלב שלכם, שתתנו חופש לדמיון שלכם ובאמת תבחרו את מה שמתאים לכם, אך במקביל גם תלכו לפי קווים מנחים כדי שהאריזה גם תהיה לפי טעמכם וגם מדויקת מבחינת העיצוב.

כל הגדלים, כל הצבעים – אל תתפשרו על האריזה שלכם

כאשר אתם בוחרים אריזה מעוצבת של טליס, אתם חשופים למגוון רחב של סגנונות ועיצובים ואתם יכולים לבחור בדיוק את מה שמתאים לכם מבלי להתפשר אפילו טיפה.

בנוסף לעיצובים והסגנונות המיוחדים, תוכלו ליהנות גם ממבחר עצום של צבעים ומגוון של גדלים – כדי שלא משנה איזו מתנה בחרתם ולא משנה למי מיועדת המתנה, תוכלו להתאים לה את האריזה המושלמת.

בטליס תוכלו לבחור אריזות למתנות יוקרתיות, מתנות פשוטות, מתנות גדולות, מתנות קטנות ומתנות לילדים – העיקר שתבחרו את האריזה שאתם הכי אוהבים.

כשהאריזה מושלמת גם המתנה נראית טוב יותר

אמנם לא מומלץ להקל ראש במתנה או לבחור את המתנה בהינף יד, אבל חשוב לזכור שאריזה מושקעת תאיר את המתנה כולה באור חיובי הרבה יותר. כפי שכבר נאמר, שילוב של אריזה מושלמת עם מתנה מושלמת הוא חיבור מנצח, אבל גם אם תורידו מעט את הרגל מהגז בבחירת המתנה, עם אריזה מושקעת אף אחד לא ישים לב.

בחברת טליס נמכרות אריזות מעוצבות ויוקרתיות, אריזות גדולות וקטנות, אריזות בכל הצבעים ואריזות במגוון עצום של סגנונות ועיצובים.

אריזות מעוצבות במחירים ללא תחרות – רק באתר talis.



תגובות: 0

נגישות