סקירה: סנספרוסט smoothies - מיקס פירות וירקות קפואים להכנת שייקים ביתיים

סקירה: סנספרוסט smoothies – מיקס פירות וירקות קפואים להכנת שייקים

רוב הישראלים אוהבים שייק פירות, אבל
מתעצלים להכינו. פירות קפואים סנפרוסט smoothies אמורים לפתור את הבעיה: פואנטה טעמה מיקס פירות וירקות קפואים להכנת שייקים ביתיים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אחרי שהתרגלנו לירקות קפואים במקרר, למה לא פירות קפואים. זו בעצם סדרת סנפרוסט smoothies – פירות קפואים של סנפרוסט. אבל אלה לא סתם פירות. צרכנים רבים מזמינים בבתי קפה שייקים או מכינים אותם בבית, כשהלהיט של השנים האחרונות הוא לשלב בשייק פירות גם עלים מסוגים שונים כמו קייל, סלרי וסלק…

בתנובה, המחזיקה בחברת סנפרוסט, זיהו היטב את טרנד הפירות – וכבר בשנה שעברה השיקו פירות קפואים. לפי נתוני סנפרוסט, בשנה האחרונה גדלה צריכת הפירות הקפואים בישראל ב-83%.

עם האוכל בא התאבון, וכעת סנפרוסט משיקה את סדרת סנפרוסט smoothies: מיקס פירות וירקות קפואים להכנת שייקים ביתיים.

 סנפרוסט smoothies פירות קפואים: רקע

סדרת השייקים Smoothies כוללת 3 סוגי שייקים, שמגיעים בשקיות לא גדולות של 300 גרם בלבד, כך שהם מתאימים להכנת 2-3 כוסות (תלוי בגודל הכוס).

  • Smoothie צהוב עם אננס, מנגו ופפאיה.
  • Smoothie אדום עם סלק, אננס ואוכמניות.
  • Smoothie ירוק עם קייל, מנגו ופפאיה.

ההכנה פשוטה: יש להכניס את תכולת השקית לבלנדר, להוסיף 2 כוסות מיץ תפוזים / מיץ תפוחים / חלב ולטחון במשך כ-2 דקות. אפשר כמובן גם להוסיף בננה, תמר או כל תוספת אחרת – אבל עקרונית התמהיל של כל אחד מהשייקים אמור להיות מספיק כשלעצמו.


סנפרוסט smoothies – מבחן טעימה של השייקים

כל השייקים שהכנו מסנפרוסט smoothies עברו בהצלחה רבה את מבחן הטעם, אם כי במקרה של השייק האדום (סלק-אננס-אוכמניות), חשנו צורך להוסיף עוד אננס כדי למתן את טעמו של הסלק.

ככלל, הטעם והריח של הסלק ושל הקייל הם טעמים בולטים ומורגשים, כך שיש מן הסתם כאלה שיירתעו מהשילוב. מרקמו של השייק מצוין כאשר מכינים אותו בדיוק בהתאם להוראות שעל האריזה, לא נוזלי מדי ולא סמיך מדי.

אין ספק שמבחינת סנפרוסט, מדובר במהלך חכם שהופך את השייק לזמין עבור צרכנים שעד כה התעצלו להכינו לבד או שלא היו להם המצרכים. בימי הקיץ החמים מדובר בפתרון מזין ומרענן גם למי שמחפש נשנוש.

בסנפרוסט, אגב, מתבססים על מחקר של חברת שילוב, שלפיו 70% מהישראלים נוהגים לשתות שייקים מדי פעם, 84% מהם מעדיפים שייק פירות, ושני שליש מאוהבי השייקים מעדיפים בעיקר להכין את השייק בעצמם, בבית.

מחיר: כ-14 שקל לאריזה.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות