מבצעים על דלתות פנים לא תמיד מבטיחים איכות ושירות. כך תקנו דלתות פנים בזול

למה מבצעים של דלתות פנים לא משפיעים על האיכות ועל השירות?

קל ליפול בשבי אחרי פרסומות קליטות שמבטיחות מבצעים על דלתות פנים, אך דלתות פנים זולות אפשר למצוא לא רק במבצע – ובכלל כדאי לדעת לבדוק את האיכות ואת השירות, ולא רק את המחיר של דלתות פנים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מכירים את זה שאתם מחפשים מוצר או שירות ספציפי ולא יודעים כמה נכון לשלם עבורו? אותנו הישראלים חינכו להיות חשדניים, כך שאם מציעים לנו משהו בזול – אנחנו מרימים גבה. מי לא מכיר את המשפט המפורסם "הזול עולה ביוקר"…? המשפט הזה מעיד על דפוס התנהגותי רווח, ולכן לעתים קרובות אנשים מוותרים על מוצר / שירות זול, רק בשל החשש לשלם מחיר גבוה יותר בעתיד.

האם יש סיבה לחשוש? במאמר הבא נבחן סוגיה זו אל מול איכות השירות ואיכות המוצר כאשר אתם רוכשים דלתות פנים.

הדלת שלך שווה יותר

תפקידן של דלתות פנים הוא ליצור חיץ בין חללים בתוך המבנה (בין אם זהו בית, משרד ועוד).

איכות הדלת חשובה לאיכות החיים משום שהיא צריכה לבודד רעשים, ליצור סגירה נוחה ועוד, אך לא כל דלת יקרה היא בהכרח טובה יותר מדלת אחרת המתאימה בדיוק לצרכי הלקוח. ייתכן שדווקא הדלתות היקרות יותר פחות מתאימות לצרכים שהגדרתם לעצמכם ולבעלי המקצוע בחנות. כדי לאמוד את טיב הדלת, יש לבחון את הצרכים ביחס לפרמטרים שאתם מציגים.

לדוגמה, דלת אשר מבודדת לחלוטין רעשים ועולה סביב 5,000 שקל, תשתלם למי שילדיו מתופפים בבית או לאולפן הקלטות המצוי בתוך בית, אך היא לא תתאים למשפחה שאינה זקוקה לחדר מבודד לחלוטין מרעשים – כך שבמקרה ספציפי זה המחיר אינו פקטור.

מבצעים, כי סוף עונה בפתח

לכל מוצר יש סוף עונה… לאו דווקא לפי ההגדרה המקבלת של "סוף עונה".

הכוונה היא שלכל מוצר נרקמות קולקציות חדשות אשר מחליפות את הישנות, והמחירים של הדגמים הישנים יורדים. העולם מתנהל לא פעם על פי טרנדים, כך שעיצובים קודמים שהפכו לפחות מבוקשים (לא עומדים בטרנדים העכשוויים), הופכים למוצרים שנמכרים במבצעים. אין זה אומר שאיכותם נמוכה יותר, לפעמים אפילו להפך.

יש דלתות פנים במבצעים שהעיצוב שלהן כבר לא אופנתי, אך עדיין בשל המחיר הנמוך יהיה מי שיקנה אותם.

כאמור, העובדה שדלת נמכרת במחיר מבצע אינה אומרת שהיא פחות טובה מאחרת. הרי שנתיים קודם לכן היא זו שנמכרה במחיר מלא. לכן, צרכנים שלא נוהרים אחרי הטרנדים המקובלים, יכולים בהחלט ליהנות ממחירים אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד.

חנות נמדדת באיכות השירות לא בהתאם למחיר שהיא מציעה, אלא בעיקר לפי היחס שמקבלים הלקוחות לפני הרכישה, במהלכה ואחרי הרכישה. עוד לפני שאתם שואלים לפשר איכות המוצר או מחירו, אתם יכולים להתרשם מאיכות השירות המוענק לכם על ידי צוות המוכרים בחנות ולהסיק אודותיה -בין אם תרכשו דלת במבצע ובין אם תרכשו דלת שלא במבצע.

המאמר בשיתוף עם דלתות בכר – דלתות פנים, המספקת דלתות פנים ברמה הגבוהה ביותר.
לאתר החברה: http://www.dlatot-bachar.com/.

תגובות: 0

נגישות