סגנונות עיצוב לבתי יוקרה

סגנונות עיצוב לבתי יוקרה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

אחד המאפיינים העיקריים של בתי יוקרה הוא שהם לרוב לא סתם בתים גדולים הם בריכה, אלא שהם מעוצבים לעילא ולעילא. בתי יוקרה זוכים לרוב לעיצובים מדהימים, שיכולים לגרום לנשימה להיעתק.

עיצוב בתי יוקרה הינו תחום ייחודי אשר נבדל במספר אלמנטים מעיצוב בתים "רגילים". הנה כמה אלמנטים בהם נבדלים סגנונות העיצוב.

עיצוב דירות יוקרה

שטח העיצוב וניצול המרחב

ראשית, שטח העיצוב וגודלו של החלל המעוצב גדולים משמעותית בבתי יוקרה. הגדול והשטח משפיעים באופן ישיר על עיצוב הבית, בעוד שבעיצוב בתי "רגילים" חלק משמעותי מעיצוב הבית מתרכז בפונקציונליות ובניצול חכם ופרקטי של המרחב, בתהליך של עיצוב בתי יוקרה אלמנט זה אינו חלק מתפיסת העיצוב.

מובן שאין זה אומר שאפשר לבזבז שטח יקר, ואכן יש דגש על פונקציונליות ונוחות, אך הוא משחק תפקיד משני בעת עיצוב הבית.

תפיסת המרחב

הבדל חשוב נוסף הוא תפיסת המרחב והשימוש בו, אשר משתנים בין סגנון לסגנון. בעוד שבעיצוב בתים רגילים המרחב נתפס כחיסרון שאתו צריך לעבוד – אולי אף כבעיה שיש לפתור, בעיצוב בתי יוקרה, המרחב הינו יתרון אותו אנו רוצים להדגיש. על ידי שימוש בטכניקות שונות ניתן להדגיש את המרחב של הבית כך שהוא יעניק לבית מראה יוקרתי ומפואר.

בנוסף, השימוש במרחב בעת עיצוב בתי יוקרה יהיה המוקפד יותר ויתבסס על אסתטיות גבוהה. עיצוב של בתי יוקרה כולל פעמים רבות חלונות גדולים יותר, שימלאו את הבית באור טבעי שגם כן ישפיע  על עיצוב הבית.

חומרי גלם והשימוש בהם

עיצבו בתי יוקרה יעשה שימוש נבון (אם כי לא מוגזם) בחומרי גלם איכותיים, אשר יעניקו לבית את ההוד וההדר המתבקשים. את איכות חומרי הגלם ניתן יהיה לקלוט כבר מהרגע הראשון, כך שלא רק שהם יחזיקו מעמד למשך זמן רב יותר, אלא שהם יעניקו לבית מראה שונה ומוקפד יותר, בוודאי ביחס לבית סטנדרטי.

כך, חיפויי הקירות והריצוף למשל יהיו יקרים יותר, ולכן יש להודות שסביר להניח שיהיו יפים יותר.

עיצוב בתי יוקרה

כמו כן, עיצוב בתי יוקרה מאפשר חופש כמעט מוחלט בבחירת הרהיטים ואביזרי הטכנולוגיה שיכללו בבית. השימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו חימום תת קרקעי או הפיכת הבית לבית "חכם", יכול להפוך את הבית לפונקציונלי במיוחד. במקביל, יש לבחור את הרהיטים בקפידה ולדאוג שהם יתאימו לעיצוב הבית. התקציב הגבוה בעיצוב בתי יוקרה מאפשר גם למעצב להשתמש בחפצי נוי כמו פרטי אומנות שונים, מה שיכול להוסיף המון לעיצוב הבית.

לסיכום, עיצוב בתי יוקרה מאפשר חופש גדול למעצב אך החופש הזה דורש גם הקפדה רבה על הפרטים העיצוביים הרבים ועל השילוב שלהם האחד עם השני.

תגובות: 0

נגישות