כמה באמת עולה חבילת טריפל של בזק, בזק בינלאומי ו-STING TV?

כמה באמת עולה חבילת טריפל של בזק, בזק בינלאומי ו-STING TV?

כדי להבין מה גובה ההוצאה הכוללת – יש לשקלל את המחיר החודשי על פני שנה ולחשב גם את עלויות ההתקנה. בנוסף, קיימת עלות קבועה לראוטר הניתן בהשאלה ויש עלות נוספת על ממיר נוסף ועל שדרוג מהירות הגלישה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

במשך שנים ארוכות הייתה הוט החברה היחידה שהציעה חבילת טריפל שכללה מנוי לטלוויזיה, לאינטרנט ולטלפון הביתי במחיר אטרקטיבי, מה שהעניק לה יתרון משמעותי על בזק – שנאסר עליה להציע חבילה דומה.

החל מהיום יש גם חבילת טריפל לבזק, המוצעת באמצעות חברת הבת שלה בזק בינלאומי. חבילת הטריפל של בזק כוללת מנוי לקו טלפון ביתי של בזק, תשתית אינטרנט וטלוויזיה – אבל בבזק לא מציעים את החבילה עם yes אלא עם המותג המוזל של yes – סטינג TV.

מה כוללת חבילת טריפל של בזק?

חבילת טריפל של בזק, בזק בינלאומי וסטינג TV, כוללת 300 דקות שיחה, אינטרנט במהירות של 40 מגה ומנוי לחבילת הטלוויזיה של סטינג TV.

כמה עולה חבילת טריפל של בזק?

חבילת טריפל של בזק משווקת באמצעות בזק בינלאומי בצורה מבלבלת ומעצבנת, כמו חבילות רבות של הקבוצה. למה? משום שאין מחיר אחיד לאורך כל התקופה ומשום שיש עלויות לא מבוטלות של התקנה, וגם תשלום קבוע של 10 שקלים על הראוטר.



אז מה מחיר מנוי לטריפל בזק – לפני עלות ההתקנה והמשלוח? כ-192 שקל בחודש בממוצע בשנה הראשונה, ולאחר מכן 240 שקל בחודש.

החישוב בוצע כך: חודשיים במחיר מוזל של כ-100 שקל בחודש; 10 חודשים במחיר מבצע יקר יותר של כ-200 שקל בחודש ו-230 שקל בחודש כעבור שנה; 10 שקל בחודש בעבור הראוטר.

ומהן העלויות הנלוות?

התקנה: כ-120 שקל.
משלוח: 50 שקל.

עלות חבילת טריפל בזק בשקלול עלויות ההתקנה והמשלוח, כאשר מסתכלים על תחשיב חודשי לאורך שנה, היא 207 שקל בחודש.

עוד עלויות נלוות לחבילת טריפל בזק יכולות להיות על סטרימר נוסף או על שדרוג מהירות הגלישה.

סטרימר: סטרימר ראשון ללא עלות, הסטרימר השני והשלישי בעלות של כ-20 שקל לחודש.

שדרוג מהירות: עד 100 מגה – תוספת של 10 ש"ח לחודש.

מה בעצם תוכלו לראות בטלוויזיה בטריפל של בזק?

סטינג TV - סקירה
כאמור, בבזק בחרו לשלב את סטינג TV בחבילת הטריפל – ולא את yes. יש לכך משמעות גדולה, מפני שסטינג TV הוא מותג הלואו-קוסט של יס – והוא עובד בשיטה שונה לחלוטין. מדובר בטלוויזיה אינטרנטית שמבוססת על חבילות שונות (ילדים, סרטים, ספורט ועוד), ובמסגרת הטריפל המנויים יקבלו חבילת משפחה מורחסת, שמשלבת את רוב החבילות סרטים, סדרות, ילדים, מדע וטבע וספריית VOD – אך ללא חבילת ספורט.

חשוב גם לדעת שהתקנת שירות הטלוויזיה נעשית באופן עצמאי. כדי לצפות בטלוויזיה יש לחבר את הסטרימר של סטינג TV לטלוויזיה. אפשר גם להשתמש בטרימר פרטי ולהתקין עליו את האפליקציה, ואפשר גם להשתמש בטלוויזיה חכמה התומכת באנדרואיד TV.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות