אריזת המתנה היא חלק בלתי נפרד מכל מתנה

אריזות הן חלק בלתי נפרד מכל מתנה

אריזת המתנה חשובה לא פחות מהמתנה עצמה – היא צריכה להיות יפה ומושכת, מסקרנת ומעוצבת – אבל רצוי כמובן שמחירה לא יהיה גבוה ממחיר המתנה עצמה. אריזה יכולה להיות מקרטון או מצלופן, צבעונית או שקופה, העיקר שתעביר את המסר. הנה כל מה שכדאי לדעת על אריזות למתנות

אריזות הן חלק בלתי נפרד מכל מתנה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

כולם אוהבים לקבל מתנות, וזה מתחיל (כמובן) באריזת המתנה. להחזיק ביד צלופן מרשרש שהשקיפות שלו כבר מרמזת על התוכן של המתנה ונותר רק לפתוח אותה ולהתענג, או לאחוז בהתרגשות קופסאות תכשיטים ולהקדיש כמה דקות לסקרנות לגבי התכולה שלהן: אולי זו שרשרת מיוחדת? עגילים יוקרתיים? או אפילו טבעת אירוסין?

אין ספק שאריזות למתנות הן משהו שהופך כל מתנה למיוחדת באמת. הן חלק מהחוויה כולה וככל שהאריזה מרהיבה ויוצאת דופן, כך עולה סף ההתרגשות של כל הנוגעים בדבר ואפשר ממש להרגיש באוויר את התחושות של האושר, האהבה, החברות וההערכה.

אריזות לכל סוג של מתנה הן משהו נגיש למדי, אבל לא בהכרח מוצאים מקום שמוכר את כל סוגי האריזות למתנות: שקיות צלופן, שקיות קרטון, קופסאות לתכשיטים, ניירות אריזה ועוד.

בנוסף לכך, לא כל חנות מוכרת אריזות במחיר אטרקטיבי ולכן, כדאי לבחור מקום שגם מחזיק מספיק מגוון שניתן לבחור ממנו וגם מציע מחירים משתלמים.

אחרי הכול, השקעתם כל כך הרבה במתנה עצמה! חשוב שהאריזות יהיו נאות אך לא כאלו שבעצמן עולות כמו עוד מתנה.

איך תדעו אילו אריזות מתאימות לאילו מתנות?

אז סיכמנו שיש הרבה סוגים של אריזות למתנות, עכשיו צריך להתאים את האריזה למתנה (או את המתנה לאריזה, במקרה שנתקלתם באריזות למתנות שפשוט אי אפשר לוותר עליהן).
התחום שהכי פשוט להתחיל איתו זה קופסאות לתכשיטים. קופסאות תכשיטים הן בדרך כלל קטנות, והעלות שלהן לא גבוהה בכלל.

היופי של הקופסאות האלו הוא שגם אם הן פשוטות יחסית, הן מתאימות גם לתכשיטים מפוארים מאוד. יש קופסאות חלקות, קופסאות עם דוגמה מעוצבת ועיטורים ויש גם קופסאות מקסימות עם פפיונים וסרטים.

כשמדובר באירוע רומנטי, אפשר גם לבחור את האופציה של קופסאות לתכשיטים בצורת לב, שכל תכשיט יראה בתוכה נהדר.

צלופן הוא עולם ומלואו משום שיש לו תכונה שאין לאף אריזה אחרת – הוא מנטרל את גורם ההפתעה ובתמורה מספק נראות מיוחדת שאף אריזה אטומה לא יכולה לספק. שקיות צלופן משמשות לאריזה של מגוון דברים, החל ממתקים וכלה בבובות פרווה ואפילו פרחים. בחלק מהמקרים, הצלופן משמש גם כהגנה על המתנה שנמצאת בתוכו ובכלל לא מורידים אותו.

שקיות קרטון – לא מה שחשבתם

בדרך כלל כשמדמיינים שקיות קרטון עולה בראש תמונה של אריזות זולות למראה, חומות וסתמיות. האמת היא שאריזות מסוג כזה הן הרבה יותר ססגוניות מקרטון אריזה בנאלי והן מגיעות בשלל דוגמאות וצבעים תוססים ושמחים.

היתרון הגדול של שקיות קרטון הוא העובדה שהן יכולות לשמש גם כשקית לכל דבר, בה אפשר לשים מתנה שכבר ארזתם בצורה אסתטית וגם כאריזות בפני עצמן כלומר, ניתן לשים בתוכן את המתנה כמו שהיא ועדיין יתקבל מראה מרשים ומרגש שלא יפגום בערך המתנה.


תגובות: 0

נגישות