מחפשים עבודה? הנה 3 טקטיקות שיעזרו לכם

מחפשים עבודה? הנה 3 טקטיקות שיעזרו לכם

חיפוש עבודה יכול להיות משימה קלה מכפי שאתם חושבים כל עוד תקפידו לגוון את מאגרי המידע, תשתמשו בצורה נכונה בחברים ומשפחה ותכירו את המתחרים שלכם. הנה המדריך המלא

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

(תוכן מקודם)

שוק העבודה המודרני מתאפיין בדינאמיות גבוהה ולא נדיר לראות אנשים שמחליפים 2-3 קריירות שונות בתקופה של 10-15 שנה בלבד.

מנגד, זה אומר שיש נוכחות גבוהה של דורשי עבודה והמון מתחרים על משרות אטרקטיביות. בסיטואציות כאלה אין ברירה אלא לאמץ טקטיקה נכונה של חיפוש עבודה ולהקל על המשימה.

הנה למשל 3 שיטות שיעזרו לכם לחפש וגם למצוא את עבודת החלומות הבאה שלכם:

1. גוונו את מאגרי המידע

אין סיבה להתעקש על חיפוש עבודה דרך לוח דרושים בעיתון ולוותר מראש על ההצעות שיש באתרי אינטרנט, ברשתות החברתיות, באפליקציות ייעודיות, אצל חברות כוח אדם וכן הלאה. הגיוון במאגרי המידע חיוני כדי שתמצאו פרטים מתאימים על המשרה הרלוונטית והוא אפילו לא דורש מכם שום סוג של התחייבות.

אם אתם ממילא נמצאים במצב של המתנה למשרה חדשה, לא אמורה להיות לכם בעיה לגוון בין מאגרי מידע שונים. ודאו שאתם מקבלים אינפורמציה רלוונטית בלבד והישארו מעודכנים לגבי משרות פנויות. כך תוכלו להגיש קורות חיים בזמן הנכון ולתפוס לפני כולם את עמדות המפתח בשוק העבודה.

2. השתמשו בחברים ובני משפחה

קשרים אישיים מייצגים טקטיקה לגיטימית לחלוטין בכל הנוגע לחיפוש עבודה. אתם אולי חושבים שמדובר בפרוטקציה, אך האמת היא שכל מעסיק ישמח לקבל עוד אנשים חדשים שדומים לעובדים שמהם הוא מרוצה. למעשה, מבחינת המעסיק הקשרים האישיים הם דרך מעולה לסנן בין מועמדים ולהבטיח התאמה של דורשי עבודה למשרות פנויות.

במילים אחרות, קשרים אישיים מייצגים את האינטרס המשותף שלכם ושל המעסיק. בנוסף, יכול להיות שחברים ובני משפחה ייחשפו לפניכם למידע על משרות שוות וחבל לוותר על האפשרות הזו. אם אתם מתביישים לבקש עזרה מאנשים שקרובים אליכם, תמיד תוכלו לפנות למעגל רחוק יותר דרך הרשתות החברתיות.

3. הכירו את המתחרים

לא משנה באיזה תחום תבחרו להשתלב, תמיד יהיו דורשי עבודה שמתחרים איתכם על אותה משרה. התפקיד שלכם בהקשר הזה הוא להכיר את המתחרים שלכם ולדעת מה מאפיין אותם. אחרי שתאספו פרטים על דורשי עבודה מתחרים תוכלו להדגיש את החוזקות היחסיות שלכם, להתכונן היטב לראיונות עבודה ולהגדיל את סיכויי הקבלה.

הדרך להכיר את שאר דורשי העבודה היא לשוטט באתרי אינטרנט שעוסקים בתחום שבו אתם רוצים להשתלב ובפורומים מקצועיים. במקביל, נסו לבדוק מה מאפיין אנשים שכבר עובדים במשרה שבה אתם מעוניינים אבל בחברות אחרות. גם אם הטקטיקה הזו לא תגרום לכם לבלוט, היא יכולה לשפר את תחושת הביטחון האישי ולספק עבורכם מידע חיוני לקראת סבבי הגיוס הבאים.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:



תגובות: 0

נגישות