סלקום מעשירה את החבילה עם ערוץ האוכל Foody והסדרה המקורית "משיח", בכיכובו של אודי כגן

סלקום TV מעשירה את החבילה עם ערוץ האוכל Foody והסדרה המקורית "משיח", בכיכובו של אודי כגן

אודי כגן בסדרה משיח שתעלה בסלקום TV ובקשת 12
אודי כגן בסדרה משיח שתעלה בסלקום TV ובקשת 12
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

במסגרת הרצון להרחיב את התוכן ולהציע תוכן בלעדי, סלקום מרחיבה את החבילה שלה עם תכנים חדשים שפונים לקהלים רחבים: אתמול הושק ערוץ אוכל חדש שישודר בסלקום TV – ערוץ Foody, והיום הכריזה החברה על הסדרה החדשה משיח, אשר הופקה בשיתוף עם ערוץ קשת 12 (אשר ישדר גם הוא את הסדרה בהמשך השנה). עד כה לא היה שיתוף פעולה בין שני גופי שידור ישראלים כדי להפיק תוכן.

המשיח מגיע לסלקום TV

הפופולריות של משיח בפרסומות של סלקום TV מתורגמת לסדרה קומית, אשר מבוססת כמובן על הדמות המשעשעת שמגלם הפרזנטור של סלקום TV, השחקן והקומיקאי המוכשר והמצחיק אודי כגן. כגן הוא גם יוצר הסדרה, לצד דנה פוליג.



הסדרה מתמקדת באורחן משיח – פונדק דרכים כושל, שבו עמד הזמן מלכת, בניהולו של משיח (אודי כגן) – זמר עבר שיעשה הכל כדי לחזור ל'טופ" של תעשיית המוזיקה הישראלית. לצדו עובדים מירב הטבחית (דאנה איבגי), ארמונד אחראי פריזרים (אבי קושניר), טניה המנקה (נטשה מנור) וזיו, נגן האורגנית ויד ימינו של משיח (עמית איצקר).

החל מסוף יוני הסדרה תהיה זמינה לצפיית בינג' בסלקום tv ותעלה בקשת 12 בהמשך השנה.

ערוץ FOODY: מהשף שגב משה ועד בעלת הבלוג ניקי

ערוץ פודי הוא ערוץ אוכל ישראלי ראשון, והוא מציע תוכניות בישול ותכנים בתחום הקולינריה בהגשת שפים ובלוגרים מובילים. את הערוץ מפיקה חברת התוכן "אלין", והוא כאמור ישודר בסלקום TV (הערוץ ה-70 בחבילה).

הרעיון הוא שילוב של הדיגיטל והבלוגספירה עם תוכניות הבישול, שכידוע זוכות לפופולריות עצומה בשנים האחרונות. בין התוכניות:

  • מהדורה מיוחדת של מסעדת הפועלים של שגב – 70 שנה למדינה.
  • אהרוני וביתו תמרה בתכנית חדשה וצעירה.
  • מגזין אוכל ישראלי עם עמית אהרונוסון.
  • רצועת ספיישלים מיוחדת, קינוחים ומאכלים מושחתים של מיטב השפים והבלוגרים של ישראל.
  • רצועת פודידודס לילדים בשבת בבוקר.

בין השפים והקונדיטורים שיופיעו בערוץ – ישראל אהרוני, משה שגב, מאיר אדוני, מיקי שמו, אבי לוי, ניר צוק, קרין גורן ודודו אוטמזגין.

בין המנחים בערוץ, חוץ מהשפים, גם ניקי ב (אורטל בזק), בעלת הבלוג "אוכל עושים באהבה", שאליו נכנסים מעל מיליון וחצי גולשים מדי חודש. עד כה, זהותה מעולם לא נחשפה; רותם ליברזון, בעלת הבלוג "טיפול בבישול" ובשלנית ותיקה המתמקדת בעיקר בסירי אוכל משפחתיים, בדגש על אוכל מהמטבח הפרסי; הקונדיטור אלון שבו, בעל הבלוג "ALON SHABO", רות אופק, בעלת הבלוג "שמח במטבח עם רות אופק", עז תלם, בעל הבלוג ""The Kitchen Coach ואפרת ליכטנשטט, בעלת הבלוג "אז מה את עושה כל היום", אושר אידלמן, דיאטן קליני וספורטאי. המככב בתכנית הבישול 'שני גברים ומקרר' לצד אודי ברקן עם מתכונים בריאים וקלים להכנה. ועוד.

בקרוב יושק גם אתר האינטרנט של FOODY, שיציע לכל משתמש את התכנים המתאימים ביותר עבורו.


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות