הגנה ממדוזות? סופר-פארם השיקה תחליב הגנה מהשמש ומצריבת מדוזות. איך זה עובד?

תכשיר הגנה מצריבת מדוזות של לייף מבית סופר-פארם

סופר-פארם הרחיבה את סדרת life SUN, ולראשונה אפשר לקנות תכשיר להגנה ממדוזות שגם מגן מהשמש. על מה מתבססת רשת הפארם הגדולה בישראל, שמבטיחה לגאול מיליוני ישראלים מאיום המדוזות, וכמה עולה התכשיר?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




סופר-פארם הרחיבה לאחרונה את סדרת מוצרי ההגנה מהשמש של המותג הפרטי שלה לייף (LIFE) עם כמה תכשירים מעניינים במיוחד: תחליב המונע צריבת מדוזות מקדם הגנה 50 (SPF50), קרם הגנה TO GO המתאים לפנים ולגוף, וסטיק שקוף להגנה מפני השמש המתאים לפנים ולגוף.

לפי הצהרות סופר-פארם, מוצרי Life sun מתאימים למריחה על עור רטוב ועמידים בפני מים וזיעה, וכן מועשרים בוויטמין E, פרו ויטמין 5B, אלוורה ואלנטואין, וכן מגינים מפני קרינת אינפרה-אדום. בנוסף, הם מיישמים את התקן המחמיר של משרד הבריאות- UVA Balance, המחייב הגנה רחבה יותר מפני קרני השמש UVA ויצירת איזון בהגנה מפני שני סוגי הקרינה – UVA ו-UVB.

בעוד ששניים מבין התכשירים הם וריאציות של תכשירים קיימים, תכשיר ההגנה מפני צריבת מדוזות הראשון הוא חדשני ומעורר סקרנות. עד כה לא נמכרו במכירה המונית על מדפי רשתות הפארם בישראל תכשירי הגנה שמבטיחים הגנה מצריבת מדוזות.

איך עובד תכשיר הגנה מצריבת מדוזות של לייף (Life Sun) של סופר פארם?

כדי להבין מה עומד מאחורי הבטחת סופר-פארם לתכשיר שיכול לפתור עבור רבים כל כך את בעיית המדוזות, פניתי לחברה כדי לקבל קצת יותר פרטים.



בסופר-פארם מסבירים פעילותו של תכשיר ההגנה מפני צריבת המדוזה, מבוסס על עקרון ההגנה הטבעי שפיתח דג השושנון מפני צריבת שושנות ים.

"במהלך צריבת מדוזה חודרים לעור 2000 מחטים קטנים למ"מ רבוע של עור ומזריקים ארס", מסבירים בסופר-פארם. "מנגנון ההזרקה התאי של המדוזה הוא דמוי מזרק זעיר, ובתכשיר יש מרכיבים שמשתקים את יכולת הפעולה של המזרקים ובכך מונעים את הינעצות המחטים בעור ולכן התכשיר לא מאפשר למדוזה לצרוב אותנו. הרכיבים המונעים את מנגנון ההזרקה הם שילוב של מלחים, סיליקונים וחלבונים".

קבלו את כל העדכונים החמים גם בטלגרם של פואנטה >

עקבו אחרינו באינסטגרם > 

-האם התחליב מבטיח הגנה מוחלטת מצריבת מדוזות?

סופר-פארם: "המוצר מבטיח הגנה של למעלה מ- 90%, נתון שהוכח במחקרים מדעיים בעולם ובישראל".

-אילו בדיקות עבר התכשיר?

"המוצר נבדק במחקרים רבים, ביניהם, במסגרת פרוייקט של הצי האמריקאי עבר התכשיר מבדקים קליניים בבית חולים של אוניברסיטת סטנפורד בקליפורניה, ואוניברסיטת ברט-פיש בפלורידה.

"בכל המחקרים הוכחה מעבר לכל ספק היעילות הגדולה של המוצר במניעת צריבת מדוזות שונות".

-כיצד להשתמש בתכשיר? 

"אופן השימוש: יש למרוח היטב את הקרם כ- 10 דקות לפני הכניסה למים".

לכמה זמן הוא עמיד?

"הקרם עמיד למשך כשעתיים מרגע המריחה".

עוד מציינים בסופר-פארם כי התכשיר היפו אלרגני, מועשר בוויטמין E ובפרו ויטמין B5.

מחיר: כ-40 שקל ל-120 מ"ל.

קרם הגנה TO GO לפנים ולגוף של לייף 

כאמור, בנוסף לכשיר ההגנה מהשמש של לייף נגד צריבת מדוזות, השיקה סופר-פארם במסגרת Life Sun גם תחליב הגנה מפני השמש TO GO, המתאים לפנים ולגוף. התחליב מתאים גם לילדים, אבל החלק המוצלח שלו הוא בעיצוב: התכשיר מגיע עם וו תלויה, כך שאפשר לשלוח את הילד עם התחליב ולקוות שהפעם הוא לא יאבד אותו.

חשוב לשים לב שהתכולה שלו יחסית קטנה – 45 מ"ל.

מחיר מומלץ לצרכן: כ-25 שקל ל-45 מ"ל.

סטיק שקוף להגנה מפני השמש מתאים לפנים ולגוף

המוצר השלישי שהתווסף לסדרת Life Sun של סופר-פארם הוא סטיק שקוף להגנה מפני השמש.

גם התכשיר הזה מתאים לפנים ולגוף, בעל רמת הגנה של 50SPF, היפואלרגני, עמיד במים ומבטיח הגנה רחבה מקרני UVA/ UVB ואינפרה אדום.

הוא מזכיר דאודורנט ונוח למריחה, אבל דווקא בגלל שהוא שקוף קיים סיכוי לפספס חלקים לא מרוחים.

מחיר מומלץ לצרכן: כ-40 שקל.

מהי בכלל קרינת אינפרה-אדום?

רפי פרחי, רוקח בכיר בסופר-פארם, מסביר לגבי סוגי הקרינה: "השמש אחראית לכ-90% מסימני ההזדקנות המוקדמת של העור שאיננה תורשתית, הניכרת בשינויים בפיגמנטציה, בכתמים, בנקודות חן, בגמישות ובנראות העור. עד כה התמקד חקר ההגנה מהשמש בשני סוגי קרינה: UVA ו- UVB, אך לאחרונה עולה המודעות לקרינת IR – קרינה מחממת הקיימת בכל ימות השנה ומורגשת גם בחורף. למעשה, 50% מקרינת השמש היא קרינת IR, כאשר 30% מקרינת IR משפיעה על עורנו בזמן שאנו שוהים בצל. ריבוי קמטים וכתמים והופעת נימי דם שטחיים, כל אלה הינם סממנים חיצוניים שניתן להבחין בהם בקלות, אך חדירת קרני ה-IR לעומקי העור יכולה לגרום לשינויים בלתי הפיכים הנסתרים מהעין, כמו שינוי ה-DNA של התא והתפתחות מוטציות המתקשרות לסוגים שונים של מחלת הסרטן. לכן חשוב מאוד לספק לעור הגנה מקיפה, בכל יציאה מהבית".

היה לכם מעניין? איזה יופי. נרעך מאוד אם תפרגנו לנו בלייק.

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

 





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות