חלל העבודה המשותף BE ALL יגאל אלון - מה המחירים בבי אול ומה מקבלים?

ביקרנו בבי אול (BE ALL) – חלל העבודה החדש בתל אביב. מה מצאנו וכמה תשלמו?

מתחם העבודה המשותף BE ALL פונה לקהל יעד מגוון – עצמאים שמחפשים חלל עבודה חד יומי בתל אביב, בעלי חברה קטנה שמחפשים פתרון וחברה גדולה שמחפשת שכירות לכמה שנים. כמה תשלמו על הגמישות וההתאמה לצרכים שלכם, מה תקבלו ומה קורה עם החניה?

בי אול יגאל אלון - מחירים
הלובי של מתחם בי אול (BE ALL) ברחוב יגאל אלון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חללי עבודה משותפים הם מגמה הולכת ומתחזקת לא רק בישראל, אלא גם בעולם.

מתחמים כאלה יש בכמה ערים בארץ, אך בעיקר בתל אביב, כשהמטרה היא לתת מענה גם לחברות שמחפשות גמישות, וגם ליחידים שמחפשים פתרון לכמה חודשים או אפילו ליום עבודה אחד.

BE ALL, רשת המתחמים המשותפים החדשה בישראל, פתחה לאחרונה ברחוב יגאל אלון 94 את מתחם הדגל שלה, המוגדר כגדול ביותר באירופה ובכל המזרח התיכון.

הבניין חולש על 7 קומות שבכל אחת מהן יש כ-2,300 עמדות עבודה, עמדות עבודה וחללי עבודה בגדלים שונים, שולחנות מתכווננים, מדפסות, תאים אישיים למי שמבקש לנהל שיחת טלפון בפרטיות, שירותי משרד, חדרי ישיבות מתקדמים, מעבדות וסדנאות עבודה, חדר רובוטיקה, אודיטוריום, מטבחים, עמדות "אופן ספייס" וחללי לאונג'.

חברות שמעוניינות לשכור משרדים במקום מגדירות את הצרכים שלהן, מספר העמדות הדרושות להן וכו'. הן מקבלות את הציוד (שולחנות, כיסאות, שולחנות עבודה וכו'), ויכולות לשריין חדרי ישיבות או לקבל את חדר הישיבות כחלק אינטגרלי מהמתחם שלהן.

BE ALL יגאל אלון - מחירים
בי אול – חדר ישיבות. צילום: אביב אברג'ל

החברה, למעשה, חוסכת לעצמה את ההתעסקות עם תשלום ארנונה, שירותי ניהול וניקיון וכו', כשיש לה כמה אפשרויות –

  • מתחם משרדים פרטי – אזור משרדים התחום בדלת ממותגת עם גישה רק לעובדי החברה.
  • רצף משרדים – בחירת משרדים צמודים זה לזה.
  • קומה שלמה –חברות גדולות מאוד יכולות לשכור קומה שלמה עם כל השירותים הנלווים הנדרשים.
  • מיתוג המשרדים – מיתוג משרדי החברה בהתאם לצרכיה וחזונה.

כמה עולה שכירות ב-BE ALL?

רוב השוכרים נכון לעכשיו שכרו את המקום ל-12-14 חודשים, אך אפשר גם לשכור ל-4 או 5 שנים.

כאמור, אפשר לשכור עמדת עבודה, חלל עבודה או חדר ישיבות – ואפשר לבחור לבוא ליום אחד, לחודש, לשנה או למספר שנים. זה טווח המחירים:

  • שכירות חד-יומית: 120 שקל.
  • שכירות לחודש למתחם המשותף: 970 שקל.
  • שולחן ייעודי: 1,550 שקל.
  • עמדה בתוך משרד: מ-2,100 שקל.

עיצוב מיוחד שמשפיע על האווירה

ביקור במקום מגלה מתחם בעיצוב מאוד מודרני, שבא לידי ביטוי הן בחדרים עצמם והן בחללים המשותפים, שיש בהם צבעוניות נעימה. למעשה, באופן ראוי לציון, המעצבים הצליחו לייצר מצד אחד תחושה מאוד ביתית, ומצד שני תחושה מאוד מקצועית ויוקרתית. בניגוד לחללי העבודה שמאפיינם חברות הייטק או משרדים רגילים, כאן יש הרבה צבעוניות וגיוון בטקסטורות ובריהוט, ציורי גרפיטי בחדרים ושילוב בין חומרים כמו עץ, ברזל, בדים ועוד – מה שתורם לאווירה משוחררת.

את צוות המעצבים הובילה ורד גינדי. ניתן בהחלט לראות שהייתה בעיצוב חשיבה על סביבת עבודה ירוקה המנצלת את אור היום במטרה לייצר חיסכון אנרגטי יחד עם שימוש נכון בצמחייה.

מערכת Hands Free שמותקנת בכל המתחם מאפשרת מעבר בין המשרדים באמצעות זיהוי פנים. זה אמנם מונע מצב שיסתובבו במקום כל מיני אנשים לא מורשים, אבל גם עלול לסרבל מעט את המעבר במקרה שהמערכת לא מזהה היטב.  קיימת אפליקציית מובייל לנעילת דלתות ללא מפתח ותשתית סיבים אופטיים לגלישה מהירה באינטרנט.

בכל המתחם הוטמעו מערכות חכמות לחיסכון באנרגיה ולשמירה על הסביבה ע"י שילוב תאורה חכמה המנצלת את אור היום, בידוד תרמי לחיסכון באנרגיה והושם דגש רב על תכנון אקוסטי לצמצום רעשים. כמו כן, כל מתקני המתחם מותאמים לאנשים עם מוגבלויות.

אחת מגולות הכותרת של המתחם הוא מרפסת דק גדולה (600 מ"ר) המשקיפה על תל אביב. המרפסת בנויה כך שיש בה חלק מוגבה שיכול לשמש במה. עבור העובדים במקום, היא כמובן משמשת כמקום להתאוורר בו, אך היא מיועדת גם להשכרה לאירועים, החל ממסיבות עיתונאים ועד מסיבות בכלל.

גם האודיטוריום מעוצב בקווים מאוד לא שגרתיים ביחס לאולמות כנסים רגילים. מהקירות מציצות תמונות ויצירות צבעוניות והאווירה היא שוב – מצד אחד לא פורמלית ומצד שני מאוד מוקפדת.

בי אול תל אביב
מרפסת דק – BE ALL מגדל אלון תל אביב, בהשראת ה- HIGH LINE בניו יורק. צילום: אביב אברג'ל
BE ALL יגאל אלון - מחירים
האודיטוריום ב-BE ALL במתחם יגאל אלון בתל אביב. צילום: אביב אברג'ל

מה אוכלים ומה שותים?

אמנם מדובר במיקום אסטרטגי בתל אביב – רחוב יגאל אלון, אבל עדיין חלק גדול מהעובדים במקום לא מעוניינים לצאת כדי לשתות קפה או לאכול. לאלה יש כמה אפשרויות:

  • בית קפה של Arcaffe במחיר מוזל.
  • הזמנה שיתופית באמצעות אפליקציה ייעודית. באמצעות האפליקציה, אפשר לחבר בין כמה אנשים שרוצים להזמין אוכל מאותו מקום וכך לרכז הזמנות.
  • עמדה לרכישת קפסולות נספרסו (בודדות או שרוולים) במחיר עלות.

מי עומד מאחורי BE ALL?

רשת מתחמי העבודה BE ALL היא בבעלות  איש העסקים נס שובל, בעליה של חברת הנדל"ן שובל ניהול והשקעות.

מגדל אלון הוא מתחם המשרדים השני של הרשת, והשלישי נפתח בימים אלה ברחוב ארלוזרוב 111 בתל אביב, בקרבת רכבת מרכז, בתי המשפט, בי"ח איכילוב וכיכר המדינה. המתחם כולל משרדים בגדלים שונים וכ-400 עמדות עבודה, 10 חדרי ישיבות, חלל לאונג' ומתחם מזון.



התוכנית של הרשת היא לפתוח מתחמי עבודה גם בחו"ל.

עובדים לבד אבל ביחד

אחד היעדים של BE ALL הוא ליצור נטוורקינג שיועיל למגוון העובדים, ולכן מתקיימות פעילויות משותפות שבהן יכולים העובדים לקחת חלק.

"בימי חמישי אנחנו עושים  Happy Hour. יש לנו מנהלי קהילה שדואגים ל-20 אירועים בחודש, מקבלים כאן העשרה בכל מיני תחומים, השבוע עמוס באירועים. יש לנו, למשל, הקאתון בנושא שיווק ומיתוג ועוד", מספרת אסתר בר, מנהלת השיווק והמכירות של הרשת.

בנוסף, יש שתי כיתות שמיועדות לפעילות יזמית וטכנולוגית של בני נוער, כמו למשל קרן רמון ע"ש אילן רמון, שמקיימת שם פעילות.

חניה? בתשלום

חשוב לדעת שמי ששוכר משרד אינו מקבל חניה חינם. כשמדובר בתל אביב בכלל ובאזור הזה בפרט, מדובר בפרט חשוב.

יש חניונים בקרבת מקום בתעריפים שונים, ואפשר להגיע ברכבת ולצעוד כ-20 דקות מתחנת השלום.


קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

תגובות: 1

נגישות