שירות עצמי ועיצוב מודרני - כמה עולה חדר במלון לינק (LINK hotel & hub)?

גרפיטי בחדר וחלל עבודה בלובי: מה מציע מלון לינק (LINK hotel & hub) של רשת דן?

הלינק הוא מלון תל אביבי מודרני, בלי דלפק קבלה ובלי תשלום במזומן, שהלובי שלו הופך מחלל עבודה ביום למתחם בילוי בלילה. ההבטחה היא למחירים נוחים שמתאפשרים בשל כוח אדם מצומצם אך רב-תכליתי. כמה תשלמו?

מלון לינק (LINK hotel&hub)
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כשמדברים על חדשנות, בדרך כלל מדברים עליה בענפים של הייטק ומוצרי צריכה, אבל גם בתחום התיירות יש שינוי בדרישות הלקוחות. רשת מלונות דן השיקה לאחרונה מלון באופי שונה לחלוטין משאר מלונותיה, כשמדובר למעשה במותג חדש שכלל לא נושא את השם "דן". שמו של המלון הוא לינק (LINK hotel&hub), והוא פונה לתיירים ולאנשי עסקים מישראל ומחו"ל.

הרעיון הוא מלון אורבני גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת אופיו והשירותים שהוא מציע, והוא שונה בתכלית מהסגנון המאפיין את מלונות דן האחרים. המלון לא ממוקם על חוף הים, אלא בשדרות שאול המלך בתל אביב בסמוך למוזיאון תל אביב, בתי המשפט, בית החולים איכילוב ומרכזי משרדים ובילוי באזור. בעבר שכן במבנה מטה של עמידר, והוא הוסב בהשקעה של 40 מיליון שקל למלון.

ברוח הזמן, השירות במלון מתבצע גם באמצעות אפליקציה – LinkApp, שבה אפשר לעשות צ'ק אין וצ'ק אאוט, להזמין אוכל ושתייה ולבצע פעולות כמו פתיחת החדר, הפעלת הטלוויזיה, הפעלת המזגן וכוונון הגדרות עוצמת האור והאווירה בחדר.

המשמעות היא שאין דלפק קבלה, מה שללא ספק שונה מאוד מהמקובל בבתי מלון.



מעבר לשירות דיגיטלי, הרעיון של מלון מודרני בא לידי ביטוי גם בעיצוב. התאורה בחדרים מתכווננת לצבעים שונים בהתאם למצב הרוח, וכל קומה (במלון יש 8 קומות) מוקדשת לאמן גרפיטי ישראלי, כאשר העבודות מוצגות בחדרי האורחים ובחללים המשותפים. אפשר גם לרכוש את העבודות. האוצר הוא הצלם דניאל סיבוני, שקיבל פרס על מפעל חיים בפסטיבל הסרטים בקאן. אמני הרחוב התל אביביים שיצירותיהם מוצגות במלון: בזוקה ג'ו, רוס פלאזמה, אריק ברכה, יוני דנציגר, מיוריאל, שי שניידרמן, דיוז, דן גרובר ומיכל רובין.

מלון לינק בתל אביב

בבוקר – הלובי הוא חלל עבודה משותף

חללי עבודה משותפים הפכו לאופנתיים מאוד בשנים האחרונות, אז אין פלא שגם במלון החדש אימצו את הרעיון.
במקום הלובי המסורתי, הלובי של המלון מוגדר כ-HUB: חלל עבודה משותף שבו אורחים ומבקרים יכולים לעבוד לבד או יחד. ב-HUB יש שולחנות עבודה משותפים, חדרי פגישות בגדלים שונים, שולחן ביליארד ומשחקי וידאו ולוח, ובערב הוא הופך לאזור בילוי שבו אפשר לצפות בסרטים ואירועי מוסיקה וספורט.

אימונים אישיים ומכונת כביסה

מתחם ספא הוא אמנם לא המצאה מיוחדת ל-LINK, אבל מעבר למתחם ספא וכושר עם ציוד מלא, אפשר לקבל בו אימונים אישיים וחדרי מסאג' פרטיים. בנוסף, יש אפשרות להשתמש במכונות כביסה ומייבשים בשירות עצמי.

אז מהם מחירי לילה ב-LINK?

רון פדרמן, אשר הוביל את צוות הפיתוח של מלון ה-LINK אמר: "המשימה המוצהרת שלנו היא לענות על צרכי הנוסע המודרני ולכן נפטרנו מחלק גדול מהמאפיינים של מלונות רגילים. אנחנו לא מקבלים תשלומים במזומן .אין לנו דלפק קבלה. אין אצלנו 'בל בוי' אבל בהחלט יש לנו צוות שירות רב תכליתי שזמין 24/7 ופועל על פי העיקרון של 'כולם עושים הכל'. חברי הצוות נגישים מאד, חדורי מוטיבציה ודינמיים, ועוזרים בעת הצורך בצ'ק-אין או צ'ק-אאוט. הם מטפלים בבקשות של האורחים ומשרים בקרב האורחים אווירה צעירה ודינמית. התוצאה היא עסקה משתלמת מאד במחירים סבירים".

המחירים, כפי שהם מוצגים באתר של מלון לינק, נעים בין 150 דולר ל-250 דולר ללילה, לפני מע"מ, בהתאם לסוג החדר.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות