מה הקשר בין רמי לוי, דיאטת DASH, זאפה ופלאפון?

מה הקשר בין רמי לוי, דיאטת DASH, זאפה ופלאפון?

בימים האחרונים הצרכנים הישראלים קיבלו תזכורת לכך שהם חייבים לעמוד כל הזמן על המשמר: שימו לב לכמה מהידיעות שפורסמו השבוע: חברת סלולר פרסמה מבצע אך שינתה את תנאיו, צרכנים נאלצו לקנות משקאות ביוקר בהופעה ולא קיבלו עודף וההבטחה לדיאטה מהירה המבוססת על מחקר הגיעה לכדי חקירה…

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

זה היה שבוע דרמטי, שהחל בנאום טראמפ על העברת השגרירות לירושלים, נמשך בעימות מול איראן והסתיים בחגיגות הניצחון של נטע ברזילי באירוויזיון… אבל גם בשבוע כזה הזירה הצרכנית לא נחה.

כך למשל, ענף הסלולר המשיך לרתוח, כשהפעם רמי לוי הוא זה שטלטל את השוק; הרשות להגנת הצרכן פתחה בחקירה נגד זאפה ובקשה לייצוגית גילתה לנו כמה עולים ירקות קפואים של סנפרוסט בהשוואה למתחרים.

לקוח פלאפון המתין לשיחה ממוקד 012 מובייל. מי חסם את השיחה?

התחרות בין חברות הסלולר בשיאה, ומה יותר נוח הוא לחסום שיחות ממוקדי המכירה של המתחרות? זה בדיוק מה שקרה ללקוח פלאפון – וזו לא הפעם הראשונה שכאן בפואנטה אנחנו מדווחים על תופעה כזאת.

מדובר בשירות סינון שיחות ששמו Smart Call, ובחברת פלאפון מקפידים להדגיש שהוא ניתן לכל הלקוחות והם יודעים על כך. היכנסו לקריאת כל הפרטים על שירות סינון השיחות smart call של פלאפון >

רמי לוי משיק חבילה זולה במיוחד עם נפח גלישה גבוה

כפי שמדווח בפואנטה בתקופה האחרונה שוב ושוב, התחרות בענף הסלולר נכנסה להילוך גבוה במיוחד מאז כניסתה של חברת הסלולר החדשה We4G לפעילות.

מי שטלטל את השוק הזה השבוע היה רמי לוי, שמציע חבילת הכול כלול במחיר של קצת יותר ממנת פלאפל, עם נפח גלישה גבוה.

היכנסו לכתבה כדי לגלות מה מחירה של חבילת הסלולר ברמי לוי >

הוט מובייל פרסמה חבילה אטרקטיבית – ושינתה את התנאים

במסגרת המאבק בין חברות הסלולר, בכל פעם שהן משיקות חבילה חדשה הן מפיצות הודעה לעיתונות עם כל פרטיה. הוט מובייל פרסמה חבילה במחירים מעולים: 24 שקל לחבילה עם נפח גלישה של 70 ג'יגה, אשר אפשר לעבור אליה ללא תשלום באמצעות אפליקציית הוט מובייל.

אלא שהבטחות לחוד ותשלום לחוד: לקוחות החברה שביקשו להתנייד, נדרשו לשלם על כך.

כל הפרטים על התעריפים האמיתיים של הוט מובייל והתגובה המפתיעה שנשלחה לפואנטה – בכתבה המלאה >

כך גרמה זאפה ללקוחות לשלם הרבה יותר מדי על משקאות בהופעה

זה קרה בשתי הופעות שאורגנו על-ידי זאפה בלייב פארק בראשון לציון, אחת מהן הופעתו של אביב גפן – הלקוחות נאלצו לרכוש צמידים טעונית בסכומי כסף כדי לרכוש משקאות במהלך ההופעה, אך הסתבר להם שהסכום המוטען בצמיד הרבה יותר גבוה ממחיר המשקה…

היכנסו לכתבה כדי לקרוא איך הסתיימה פרשת צמידי המשקאות בזאפה ומה תגובת החברה >

משלוח חינם ומיידי מהסופר – זו ההבטחה של חברת BRING BRING

מי שהתרגל כבר לא ללכת לסופר אלא לבצע הזמנה באינטרנט, בדרך כלל נאלץ להמתין למשלוח ובמקרים רבים גם לשלם עליו. את שתי הנקודות האלה באה חברה חדשה, ברינג ברינג (Bring Bring), לפתור באמצעות יוזמה חדשה: הזמנה באתר מסופרמרקטים ברחבי הארץ במחיר אחיד.

תך כמה שעות תקבלו את המשלוח? פרטים בכתבה המלאה על ברינג ברינג >

סוף סוף: חוק חניית הנכים הורחב

נכים רבים סובלים מאוד לא רק מנהגים חסרי רגישות שחונים בחניית נכים, אלא גם מכאלה שחונים לצדה באופן שלא מאפשר לנכה להיכנס לרכב או לצאת מהרכב.

הכנסת הרחיבה את חוק חניית הנכים כך שאפשר יהיה לאכוף אותו לא רק בשטח ציבורי.

פרטים נוספים – בכתבה על חניית נכים >

חוק הספאם: אסור לפתות צרכנים לבצע שיחה חוזרת באמצעות ניתוק

מאז שנחקק חוק הספאם, הכנסת נאלצת לסתום פרצות שמאפשרות לחברות להציק לצרכנים בדרכים עקיפות.

לאחרונה אישרה ועדת הכלכלה לקריאה שנייה ושלישית הרחבה של חוק הספאם, שתאסור על פיתוי צרכנים לבצע שיחה חוזרת כדי לקבל מידע.

עוד פרטים על שיטת הצנתוק – בכתבה המלאה >

קונים ירקות של סנפרוסט? אתם משלמים בממוצע 50% יותר

מותג הירקות הקפואים סנפרוסט, השייך לתנובה, הוא המותג השולט בשוק הירקות הקפואים בישראל. מחירי סנפרוסט גבוהים משמעותית ממוצרי המתחרים – ויטה פרי גליל, מילוטל או המותג הפרטי של הרשתות השונות.

בכמה סנפרוסט יקר יותר מהמתחרים והאם זה קשור לעובדה שנתח השוק של סנפרוסט קרוב ל-70%?

פרטים בכתבה על מחירי סנפרוסט והבקשה לייצוגית שהוגשה בעניין >

מדוע נקנסה החברה המשווקת את דיאטת דש בחצי מיליון שקל?

חברת ניוטרמד, המשווקת את דיאטת דש (דיאטת DASH) הפופולרית, מבטיחה לצרכנים להשיל קילוגרמים רבים בזמן קצר – תוך התבססות על מחקר.

על איזה מחקר מדובר? פרטים בכתבה המלאה על דיאטת DASH >

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות