טיסות זולות לרומניה: חברת Wizz Air (וויז אייר) תטוס גם מהעיר סיביו לת"א. אלה המחירים

טיסות זולות לרומניה: חברת Wizz Air (וויז אייר) תטוס גם מהעיר סיביו לת"א. אלה המחירים

יותר ויותר תיירים מרומניה מגיעים לישראל, ויותר ויותר ישראלים טסים לרומניה. הטיסות זולות במיוחד, ועכשיו מצטרפת עיר נוספת ל-5 הערים שבהם פוילת חברת Wizz Air

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם טסים לרומניה ואם אתם טסים מרומניה לישראל – כדאי שתבדקו גם את היעד הבא: העיר סיביו. הצצה באתר של Wizz Air מגלה מחירים של 350-400 שקל לכיוון במתכונת של טיסת לואו קוסט (ללא ארוחות או מזוודה גדולה).

המחירים באתר וויז אייר, אגב, מוצגים בשקלים, כך שלא צריך להסתבך עם חישובים ושערי המרה.

מספר התיירים מרומניה שמגיעים לישראל הולך וגדל בהתמדה, וכך גם מספר הישראלים שטסים לרומניה, והדבר בא לידי ביטוי גם בהרחבת מספר היעדים של חברת Wizz Air.
סיביו תהיה העיר השישית ברומניה ממנה תפעיל החברה קו ישיר לישראל, שמפעילה כיום 5 קווים היוצאים מהערים בוקרשט, קלוז' נאפוקה, טימישוארה, קריובה ויאסי.
הקו יחל לפעול מ-14 ביולי, פעמיים בשבוע, בימים שלישי ושבת.

ככלל, Wizz Air מפעילה 19 קווים לישראל וממנה מ-10 מדינות ברחבי אירופה, כאשר הטיסות נוחתות בנתב"ג ובשדה התעופה עובדה.

ההשקה הנוכחית היא תוצאה של שיתוף פעולה עם משרד התיירות הישראלי, אשר מעניק לוויז אייר חצי מיליון שקל באופן חד פעמי.



לפי נתוני המשרד, בשנת 2015, הגיעו 43,200 תיירים מרומניה לישראל, ואילו בשנת 2017 המספר זינק ל-78,900 תיירים. מגמת העלייה של 2018 נמשכת, כאשר ברבעון הראשון של השנה נרשמה עלייה של 70% במספר התיירים הנכנסים מרומניה ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

מסקר תיירות נכנסת שערך משרד התיירות עולה, כי התייר הרומני שוהה בישראל 6.3 לילות בממוצע ומוציא כ-761 דולרים במהלך הביקור. כמו כן, מהסקר עולה כי 96.5% מהתיירים מרומניה מזדהים כנוצרים, ושליש מכלל התיירים מרומניה הצהירו כי הגיעו למטרות צליינות. כ-50% מהמבקרים מרומניה הינם בני 25-34, 15.9% משתייכים לקבוצת הגיל 45-54, ו-15% הם בגילאים 35-44.

המקומות הפופולריים ביותר לביקור בקרב התיירים מרומניה הם ירושלים (73.4%), תל-אביב-יפו (70.4%) וים המלח (49.4%).

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות