לקוחות מגה יוכלו לקבל חשבונית דיגיטלית לנייד במקום חשבונית מודפסת

לקוחות מגה יוכלו לקבל חשבונית דיגיטלית לנייד במקום חשבונית מודפסת

גם האחריות למוצרי החשמל תינתן באמצעות חשבונית דיגיטלית. מה היתרונות בחשבונית הסלולרית, ומה החסרונות?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם חשוב לכם לצמצם את כמות הנייר הנזרקת לפח, או אם אתם מאלה שלפעמים רוצים לבדוק כמה שילמתם על מוצר כלשהו בסופר אבל לא מוצאים את החשבונית – מעכשיו תוכלו לקבל ברשת מגה חשבונית דיגיטלית היישר לסלולרי במקום חשבונית מודפסת.

החשבונית גם תחליף את תעודת האחריות על מוצרי חשמל, והיא כמובן תוצע ללקוחות במעמד הקנייה, אך הם יכולים גם לקבל חשבונית נייר או לבחור לקבל חשבונית מודפסת וחשבונית דיגיטלית גם יחד.



היתרון לסביבה ברור: הרשת תחסוך כך 50% מצריכת הנייר שלה, ומבחינת הצרכנים הדבר מאפשר תיעוד נוח יותר של הקניות ואפשרות פשוטה לקבל זיכוי או החזר במקרה הצורך.

עם זאת, מעבר לנוחות יש שיקול אחר שנכנס לתמונה: כדי לקבל את החשבונית הדיגיטלית, הלקוח צריך כמובן למסור את מספר הטלפון הסלולרי שלו. לאחר מכן, תישלח אליו החשבונית באמצעות מסרון לצד קישור לאתר Weezmo (החברה שפיתחה את החשבונית הדיגיטלית). באמצעות המסרון הלקוח נכנס לאזור האישי שלו, ושם מופיעות כל הקבלות.

המשמעות היא שמספר הטלפון שלו נמצא בידי צד שלישי. לא כל הצרכנים מעוניינים למסור פרטים אישיים ולהיכנס למאגר מידע כלשהו – לא מבחינת אבטחת מידע ולא מבחינת החשש להיות נתונים למתקפה שיווקית.

בתגובה לכך נמסר מהחברה כי יש הפרדה בין הפרטים: מספר כרטיס אשראי נשאר במערכות של מגה ולא עובר לוויזמו, ואילו חברת וויזמו מקבלת מספר טלפון אנונימי וחשבוניות דיגיטל – ללא שיוך שמי. לגבי התוכן השיווקי, מהחברה נמסר כי הלקוח לא חשוף לקבל תוכן שיווקי בשום צורה שהיא.

כידוע, רשת מגה היא חלק מקבוצת יינות ביתן. מאז רכישת מגה, יינות ביתן היא רשת הסופרמרקטים השנייה בגודלה בארץ. רשת מגה מונה 102 סניפים, והקבוצה כולה מונה כ-200 סניפים – חלקם של יינות ביתן, חלקם של מגה בעיר וחלקם של שוק מהדרין" – הפונה לקהל החרדי.

בשלב זה החשבונית הדיגיטלית תוצע רק ללקוחות מגה, ועד סוף השנה גם ללקוחות יינות ביתן.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות