הקרב על הצופים: עכשיו גם ערוץ ONE בפרטנר TV. כמה תשלמו?

עכשיו גם ערוץ ONE בפרטנר TV

פרטנר TV ממשיכה לנסות לגייס כמה שיותר צופים – וכעת פונה לאוהדי הספורט. זאת, לאחר כמה מהלכים נוספים של הרחבת החבילה והגישה לתכנים בעת האחרונה

ערוץ ONE בפרטנר TV
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

שידורי הספורט הם בין השיקולים המרכזים של לא מעט צרכנים באיזה שירות טלוויזיה לבחור.

היום הודיעה פרטנר TV כי היא מוסיפה את ערוץ ONE לחבילה שלה – ללא תוספת תשלום. בנוסף, פרטנר רכשה גם את הזכות לשדר את משחקי הליגה הספרדית באיכות K4.

ערוץ ONE הוא היחיד שמשדר את משחקי הליגה הספרדית, והוא זמין לצפייה באיכות HD באפיק 50 כבר הערב.

פרטנר בחרה בעיתוי מוצלח, לא רק מפני שהערב ישודר המשחק שבו תוכתר ברצלונה כאלופת ספרד, אלא משום שבעוד שבוע יתקיים הסופר קלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד.


כיום החבילה של פרטנר TV כוללת את חמשת ערוצי ספורט 5, כאשר ערוצי הפרימיום 5Live ,5Gold ו-5sport HD, אינם כרוכים בתוספת תשלום עד סוף 2018.

כפי שפורסם בפואנטה, פרטנר TV תשדר את כל משחקי המונדיאל באיכות 4K, והקימה לשם כך ערוץ ייעודי (המשחקים ישודרו בתאגיד השידור הציבורי כאן באפיק 511).

מחירה של חבילת הטלוויזיה בפרטנר TV עומד על כ-70 שקל בחודש, כולל מנוי לשירות נטפליקס (Netflix) ב-HD לחצי שנה חינם. השלט של פרטנר TV כולל כפתור ייעודי לנטפליקס. 

בנוסף, כפי שפורסם בפואנטה, ממש לאחרונה פרטנר חתמה על הסכם שיתוף פעולה גם עם Amazon Prime Video, כך שלמנויי פרטנר TV תהיה גישה ישירה מממיר פרטנר TV לאפליקציה זו. טרם פורסמה הטבת מחיר הנגזרת מההסכם, אבל יש להניח שתהיה כזו.

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות