מים מיסלריים Sensibio H2O של ביודרמה - תכשיר מעולה להסרת איפור, גם איפור עמיד

בדקנו: מים מיסלריים – ביודרמה Sensibio H2O

מי שלא אוהבת להסיר איפור בתכשירים השונים, במגבונים ובדרכים אחרות שמותירות את העור שלה יבש, או לחילופין שמנוני, כדאי שתנסה את המים המיסלריים Sensibio H2O של ביודרמה. כל הפרטים – בסקירה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לא מעט נשים מעדיפות שלא להשתמש במסיר איפור עתיר כימיקלים , אבל עושות זאת בלית ברירה
אחרות משתמשות במגבונים מסוגים שונים, ורק מעטות מכירות את המוצר היעיל והעדין שמספק ניקיון לעור הפנים במינימום מאמץ וביעילות רבה: מים מיסלריים היפואלרגניים Sensibio H2O של ביודרמה (BIODERMA).

זאת, למרות שמים מיסלריים Sensibio H2O של המותג הצרפתי ביודרמה פרצו אל עולם הטיפוח כבר בשנת 1995, והחברה מדווחת שבחרבי העולם עומד נמכר כל 2 שניות נמכר בקבוק של Sensibio H2O.

גם אם הנתון הזה מוגזם, עדיין מדובר מדובר במוצר מעולה שמומלץ להכיר, לא רק אם אתן סובלות מעור רגיש או מאלרגיות, אלא באופן כללי.


המים המיסלרים הם בעצם מים רכים המכילים בתוכם מולקולות שמן זעירות (אינן נראות לעין) שבפגישתם עם העור הן "ממגנטות" אליהן את השומן, הלכלוך ושאריות איפור שהצטברו על העור.
הסרת האיפור מתבצעת ללא שפשוף, והעור נותר ללא תחושת יובש שמאפיינת סבונים, וללא תחושת שמנוניות שמאפיינת תכשירים דו-פאזיים. עור הפנים נקי ורענן, בעל רמת pH מאוזנת של 5.5.

לאחר השימוש בהם אין צורך בשטיפה במים.

בחברה מציינים שהפורמולה מבוססת על פטנט ששמו DAF, המשלב תמצית מלפפון ומרכיבים פעילים כמו פרוקטו-אוליגוסכרידים, רמנוז, קסיליטול, מניטול). בשורה התחתונה, לפי החברה, בזכות השילוב הזה מושג איזון של מלחי מינרלים ומרכיבים המחקים באופן מדויק את המאפיינים הביולוגיים והפיזיולוגיים של העור.


מסיבה זו, מייעדים את התכשיר גם עבור מי שסובל/ת מתופעות עוריות של פסוריאזיס, קופרוז, רוזיצאה ועוד.
מי שסובלת מהניחוחות המאפיינים בדרך כלל תכשירי טיפוח, תשמח לגלות שמדובר בתכשיר ללא בישום (וגם ללא אלכוהול וללא פראבנים).

בנוסף, מדובר במוצר חסכוני ולא יקר. מאחר שהתכשיר נמכר בשני גדלים, מומלץ לרכוש קודם את הבקבוק הקטן לצורך התנסות והתרשמות.

מחיר מים מיסלריים ביודרמה Sensibio H2O

בקבוק 250 מ"ל -כ-65 שקל בסופר-פארם.
בקבוק 100 מ"ל: כ-30 שקל בסופר-פארם.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות