חבילות סלולר לחו"ל לטיסה הבאה שלכם

חבילות סלולר לחו"ל לטיסה הבאה שלכם

טסים לחו"ל בקרוב? מחפשים חבילות סלולר לחו"ל? האם לחברה שלכם החבילה המשתלמת ביותר? היכנסו לכתבה הבאה מבית אתר פואנטה ובחרו נכון את החבילה המתאימה ביותר עבורכם

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חבילת חו"ל בחברת הסלולר היא הוצאה גדולה. בין אם מדובר בפלאפון חו"ל ובין אם ברמי לוי  – כאשר אתם מתארגנים לטוס לחו"ל עם המשפחה, כדאי שתתארגנו גם על תקציב של מאות שקלים עבור חבילות גלישה ושיחות. בהמשך הכתבה נסקור את האפשרויות להשתמש בסלולר מחו"ל מבלי להצטרף לחבילת חו"ל שמציעה חברת הסלולר שלנו, אבל לאור העובדה שלקוחות רבים בוחרים באופציה הזאת, הנה כמה טיפים לבחירת חבילת חו"ל.

חבילות חו"ל בחברות הסלולר

גם אם מבחינתכם הפעולה הטבעית ביותר היא להתקשר לחברת הסלולר או להיכנס לאתר שלה ולרכוש חבילת סלולר, כדאי לשים לב לכמה נקודות:

  • איזו חבילה לבחור? יש חבילות שכוללות גלישה, שיחות והודעות, יש חבילות שהם חבילות גלישה לכל התקופה ויש חבילות שמספקות מכסה של גלישה יומית. במקרים רבים אין בכלל צורך בחבילה עם שיחות והודעות, מפני שברגע שיש חבילת גלישה, אפשר לנהל שיחות דרך הוואטס-אפ.
  • לא מומלץ להתפתות לחבילות הגדולות והיקרות – במיוחד ביעדים שבהם יש גישה רחבה לגלישה אלחוטית (WiFi). במקרה שתנצלו את החבילה, תחדשו אותה בלחיצת כפתור מחו"ל.
  • ייתכן שזו הזדמנות טובה לעבור לחברת סלולר שמציעה חבילת חו"ל מוצלחת – כדאי לעשות השוואת מחירים.



סים מקומי / בינלאומי

כאמור, החבילות שמציעות חברות הסלולר יקרות, וההוצאה למשפחה יכולה להגיע ל-1,000 שקל לטיול.

שווה לשקול לרכוש סים בינלאומי בישראל או בחו"ל. מעבר למחיר, שהוא נמוך משמעותית ממחיר חבילת חו"ל, היתרון הוא שהיתרה נצברת גם לנסיעות הבאות, מה שלא קורה בחברות הסלולר.

החיסרון הוא שהמספר מתחלף, אבל מצד שני, כל אנשי הקשר של וואטס אפ ימשיכו להופיע כרגיל.

החיסכון עשוי להיות משמעותי מאוד.

מחיריהם של כרטיסי סים לחו"ל אינם אחידים, כדאי לעשות סקר מחירים. מניסיוני, אפשר היום לקנות בארץ סים של גלובל סים בנפח גלישה של 2 ג'יגה במחיר של 100 שקל, וזה עובד מצוין.

אפשר כמובן לקנות גם סים בארץ היעד. לעתים קרובות זה זול יותר מאשר סים שנרכש בארץ, אבל החיסרון הוא שעד שתמצאו ותקנו את הסים, תהיו נטולי חיבור.

גלישה בחו"ל – גם הילדים רוצים

כשהילדים הם בני 8 ומעלה, פתאום מסתבר שכל אחד מהילדים דורש להישאר מחובר לחברים שלו, לאינסטגרם ולוואטס אפ גם כאשר הוא מעבר לים.

הרבה שאלות עקרוניות עולות בנוגע לנושא הזה, כמו האם בכלל ילדים צריכים לקחת טלפון לחו"ל, ואם כן – האם הם חייבים להיות מחוברים כל הזמן, אבל הורים רבים כן מאפשרים לילדים לטוס עם הסלולרי ועם חיבור לאינטרנט.

לשם כך, שווה להתעניין בחבילות המשפחתיות שמציעות חלק מחברות הסלולר, או לרכוש עבורם את חבילת הגלישה המצומצמת יותר.

חשוב גם להגביל אותם ולעקוב אחרי הגלישה שלהם, מפני שהם עלולים לחסל את החבילה במהירות אם יתחילו לצפות בסרטונים ובסדרות לאורך כל הנסיעה.

אגב, פתרון מצוין עבור ילדים הוא רכישה של סים בינלאומי.

שימוש בנקודת גישה

אחת הדרכים ששווה לשקול, במיוחד עם הילדים, היא לא לרכוש עבורם חבילת גלישה בנפרד, אלא לרכוש חבילת גלישה גדולה עבור ההורים, ואז לפתוח עבור הילדים נקודת גישה שבאמצעותה הם יכולים לגלוש.

עם זאת, יש גם חיסרון לשיטה הזאת, כי עליכם להיות יחד כל הזמן. במידה שתתפצלו (למשל חלק מהמשפחה הולכת לעשות קצת שופינג וחלק יושבת בבית קפה), הילדים לא יהיו מחוברים בזמן הזה.

התאמת החבילה לזמן הטיסה

חבילות רבות רלבנטיות ל-14 יום, אבל מה קורה כשטסים ל-15 יום? בדרך כלל לא משתלם לרכוש חבילה גדולה ויקרה יותר. במקרה כזה אפשר להוסיף חבילת גישה יומית או להתחבר לנקודת גישה של מישהו אחר מבני המשפחה.

אל תשכחו לעקוב

יש לעקוב אחרי השימושים בחבילה באמצעות האפליקציה של חברת הסלולר.

כך אפשר לתכנן נכון את כמות השימוש הרצויה וההגיונית לאורך הטיול.

מחירי חבילות חו"ל של חברות הסלולר (בשקלים,16.8.2018)

דוגמאות לחבילות חו"ל לנסיעה בינונית (עד 14 יום)

חבילות גלישה + שיחות

  רמי לוי פלאפון גולן טלקום
מחיר 160 210 260 200 200
הרכב החבילה 3 ג'יגה + 60 דקות שיחה + 40 הודעות 12 ג'יגה + 150 דקות שיחה + 100 הודעות 10 ג'יגה + 250 דקות שיחה והודעות + גלישה חופשית באפליקציות פופולריות 3 ג'יגה + 100 דקות שיחה והודעות 2 ג'יגה + 200 דקות / הודעות

מחירי חבילות גלישה בחו"ל בלבד

  פלאפון סלקום We4G
מחיר 160 170 90 140
נפח גלישה 2 ג'יגה 1 ג'יגה 1 ג'יגה 2 ג'יגה

דוגמאות למחירי חבילות חו"ל נסיעה ארוכה (עד 30 יום)

  פלאפון סלקום פרטנר

We4G

הוט מובייל
מחיר 350 240 300 160 160 150 250 300
הרכב החבילה 20 ג'יגה + 500 דקות שיחה והודעות + גלישה חופשית במספר אפליקציות 2 גי'גה +100 דקות שיחה / הודעות 3 ג'יגה או 1000 דקות שיחה או 1000 הודעות 1 ג'יגה או 145 דקות שיחה או 145 הודעות 3 ג'יגה ללא שיחות/הודעות 1.5 ג'יגה גלישה  + שיחות והודעות ב-89 אגורות ליחידה 5 ג'יגה גלישה + שיחות והודעות ב-89 אגורות ליחידה 1 ג'יגה ליום + שיחות / הודעות חינם

מחירי חבילות חו"ל לטיסות קצרות מאוד

פרטנר סלקום פלאפון הוט מובייל We4G
מחיר 200 180 50 שקל ליום 40 שקל ליום 50
הרכב החבילה 20 ג'יגה גלישה + גלישה ללא הגבלה באפליקציות פופולריות גלישה ללא הגבלה + שיחות בעלות של שקל ליחידה ל-5 ימים 1 ג'יגה גלישה + שיחות/הודעות בעלות של 1.5 שקל 1 ג'יגה גלישה + שיחות / הודעות בעלות של 90 אגורות 0.75 ג'יגה גלישה עד 10 ימים



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות