תקלה בפרטנר TV: הצרכנים חייבים לדרוש פיצוי מהיר ונדיב

תקלה בפרטנר TV: הצרכנים חייבים לדרוש פיצוי מהיר ונדיב

התקלה בפרטנר TV נמשכת כבר ימים. בעולם התקשורת מדובר בנצח, בטח כאשר מדינה שלמה נמצאת בסגר ותקועה בבית מול המסך. ומה עם הפיצוי?

תקלה בפרטנר TV
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




לאחר מספר ימים של תקלות בפרטנר TV, הבוקר אומרים בחברה כי העבודות הטכנולוגיות שבוצעו במהלך הלילה הצליחו, והשירות חזר לפעול באופן תקין אצל רוב הלקוחות. בחברה מבטיחים שבשעות הקרובות יושלמו העבודות והצפייה התקינה צפויה לחזור לכל הלקוחות. לא ברור עבור כמה לקוחות התקלה סודרה וכמה עדיין סובלים ממנה. ומה עם הפיצוי? עדיין אין זכר.

תקלה בפרטנר TV – במה היא מתבטאת?

התקלה בפרטנר TV נמשכת מספר ימים, שבמהלכם לקוחות החברה חווים שיבושים קשים בשידור. חלקם אמרו שלוקח זמן לעבור בין ערוץ לערוץ, אחרים ראו על המסך הודעת שגיאה.

יש לנו עוד חדשות שוות על טלוויזיה. לחצו והצטרפו לקבוצה שלנו >

בשלב מסוים אמרו בפרטנר כי התקלה נבעה מבעיה של עומס, אך ניתן לפתור אותה באמצעות אתחול של הממיר וסנכרון שלו מול מערכות השידור של החברה. לקוחות רבים שניסו לעשות זאת המשיכו לדווח על שיבושים וצירפו צילומי מסך בעמוד הפייסבוק של החברה.

לקוחות התקשו לעבור בין ערוצים ובמקרים אחרים לא הצליחו לצפות כלל.

תקלה בפרטנר TV

פתרון אחר שכן עבד היה להוריד את האפליקציות של הערוצים עצמם ולצפות דרכן (למשל אפליקציית כאן 11, אפליקציית רשת 13, יוטיוב וכו').

מעבר לטענות על השיבושים בשירות עצמו, הלקוחות זעמו על כך שלא ניתן להשיג את מוקדי השירות.

המלצה להנהלת פרטנר: אל תתקמצנו בפיצוי על התקלה בפרטנר TV

בואו נודה על האמת. אנחנו תלויים בטלוויזיה שלנו. בשביל הרבה מאוד אנשים מדובר בצורך ממש חיוני כדי להפיג את השעמום. זה נכון תמיד וזה נכון במיוחד היום – כאשר אנחנו בסגר שלישי שמוגדר "סגר מהודק" ואנחנו תקועים בבית.

רוצים לקבל ראשונים את כל העדכונים? לחצו והצטרפו לטלגרם שלנו >

פרטנר נכשלה בפתרון התקלה בפרטנר TV תוך זמן סביר. אפשר להיות סלחניים לתקלה של כמה שעות, אולי אפילו יום. מדובר פה בתקלת ענק שנמשכת כמה ימים ופוגעת בצרכנים בצורה משמעותית בדיוק כאשר הם הכי זקוקים לטלוויזיה.

לכן, עכשיו חייב לבוא שלב של פיצוי. פיצוי מהיר ונדיב.

הצצה בתגובות הנזעמות בפייסבוק לא משאירה מקום לספק – הכישלון של פרטנר הוא לא רק בטיפול בתקלה בפרטנר TV מבחינה טכנית, אלא כישלון של שירות לקוחות.

תקלה בפרטנר TV

 

כאמור, פרטנר טרם פרסמה מה יהיה הפיצוי, מתי וכיצד הוא יינתן.

ניסיון העבר מלמד שחברות התקשורת מנסות לפעמים לנצל את הפיצוי כדי להגדיל הכנסות. כך למשל, נותנים חינם ערוץ מסוים לחודש, ואחר כך מתחילים לגבות עליו תשלום.

למי שיושב כרגע במשרדי ההנהלה ומתלבט, נמליץ להיות נדיבים והגונים.

כדאי לפרטנר לזכור שרוב הצרכנים עברו לשירות שלה גם בגלל המחיר וגם בגלל תחושת המיאוס מחברות עם שירות גרוע ונציגים נכלוליים.

ענף הטלוויזיה הוא ענף קשוח ותחרותי, וללקוחות יש הרבה אפשרויות. נכון, פרטנר TV היא כיום חבילת הטלוויזיה האטרקטיבית ביותר מבחינת מחיר. הסיבה העיקרית היא חבילת פרטנר TV-נטפליקס. גם טריפל פרטנר TV הוא אטרקטיבי (היכנסו להשוואת מחירי טריפל מומלץ). אולם, גם המתחרות של פרטנר מציעות חבילות אטרקטיביות, ובסופו של דבר מה שחשוב זה שירות אמין ואיכותי.

מן הסתם, כבר ברגע זה יושבים עורכי דין ומנסחים בקשה לתביעה ייצוגית נגד פרטנר בגיל התקלה בפרטנר TV. פרטנר תצטרך לפצות את הלקוחות אם באמצעות תבעה ואם באמצעות מחווה שלה ללקוחות, השאלה מה היא תיתן ביוזמתה, מה היא תיאלץ לתת בעל כורחה והאם היא תצליח להיחלץ מהמשבר הזה בלי שהתדמית שלה תיפגע.

 

היה לכם מעניין? יופי, אל תשמרו את זה לעצמכם… תהיו חברים, שתפו את הכתבה.

ולייק לעמוד של פואנטה כבר עשיתם?

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות