קמפיין "החופש לבחור" של טיב טעם עצבן כמה אנשים. שלטי חוצות של הרשת הושחתו

קמפיין "החופש לבחור" של טיב טעם עצבן כמה אנשים. שלטי חוצות של הרשת הושחתו

קצת אירוני שקמפיין שמעודד פלורליזם נתקל בונדליזם שמטרתו סתימת פיות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

פחות משבוע אחרי שרשת טיב טעם העלתה את קמפיין "החופש לבחור" שלה, שבה היא קוראת לכבד את הבחירות של כל אזרח וכל צרכן – השחיתו אלמונים את שלטי החוצות שלה בנתניה.

הקמפיין, שנולד לאחר חקיקת חוק המרכולים, מושתת על שילוט חוצות ועל פרסומות בטלוויזיה וסרטון יוטיוב.

בסרטון נשמע קולו של דוד בן גוריון כאשר הוא קורא את סעיפי מגילת העצמאות: "מדינת ישראל תהא מושתתת על יסודות החירות… תקיים שוויון זכויות חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה, בלי הבדל דת, גזע ומין; תבטיח חופש דת, מצפון, חינוך, תרבות ולשון…".



בשלטי החוצות של טיב טעם מוצגים ישראלים מכל המגזרים, בדגש על החופש לבחור באורח חיים ללא הבדל דת, גזע ומין וללא גבולות  מגדריים, כשהמסר הוא החופש להיות ישראלי ולבחור מתי לקנות ומה לאכול.

על השילוט נכתב "פתוח בשבת ובחג" – ובין היתר, חלק זה הושחת.

טיב טעם בקמפיין חברתי החופש לבחור 5
בעקבות חוק המרכולים – קמפיין טיב טעם בדגש על ערכי מגילת העצמאות

בטיב טעם השקיעו בקמפיין "החופש לבחור" 2 מיליון שקל – וכעת מסתבר שעשרות שלטי חוצות (בילבורדים ופוסטרים) של טיב טעם באזור נתניה הושחתו והמסר 'פתוח בשבת וחג' ולוגו טיב טעם נמחקו בצבע לבן.

לדברי עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם, הרשת הגישה תלונה במשטרה: "לא נאפשר לתופעות מהסוג הזה להרים ראש ולתת לקומץ עבריינים קיצוניים להשתלט על המרחב הציבורי. אנו מגנים כל ביטוי של ונדליזם, ומיד עם היוודע המקרה, הגשנו תלונה למשטרת ישראל בכדי להביא את הפושעים לדי ולאפשר לציבור כולו את החופש לבחור, גם בפרסום".

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות