בר מים מומלץ - מדריך לצרכן: ההבדלים בין תמי 4, בר מי עדן, אפיקים ואחרים

בר מים מומלץ – מדריך לצרכן: ההבדלים בין תמי 4, בר מי עדן, אפיקים ואחרים

איזה בר מים מומלץ לקנות ומה ההבדל בין הדגמים של תמי 4, מי עדן, אפיקים ועוד? מה זה בר שומר שבת והאם עדיף להתקין מערכת תת כיורית? מדריך פואנטה

בר מים מומלץ
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

החלטתם לקנות בר מים ואתם מתלבטים איזה בר מים מומלץ? הבחירה מאתגרת. יש חברות רבות ויש גם סוגים שונים, החל ממיני בר מים על הכיור ועד מערכת תת כיורית. יש גם הבדל בין מים מסוננים לבין מים מינרליים. חיפוש אחר בר מים מומלץ מעלה מבחר גדול של מתקני מים. כמובן, תמי 4 (שנמצא בבעלות שטראוס מים) הוא המותג הנפוץ והמוכר ביותר. לצד בר מים של תמי 4, יש בר מים מי עדן (תחת המותג פאוזה), בר מים של חברת "צלול", בר מים מעיינות, בר מים של אפיקים (שכולל גם את "נעם" לשומרי שבת), בר מים תת כיורי של A/Q BAR ועוד.

בקיצור, עבור מי שמרגיש שהוא טובע במים – הנה מדריך קנייה קצר של פואנטה.

הבדלים בין סוגים של בר מים

כאמור, בדרך לרכישת מיני בר מים מומלץ, תעברו כמה שלבי החלטה.

השלב הראשון הוא להבין איזה מתקן מים מתאים לכם מבחינת הגודל, המיקום וסוג המים שתשתו. אם אתם לא רוצים בר מים שתופס מקום על השיש, תוכלו לקנות מערכת תת כיורית – אבל היא יותר יקרה. לאחרונה הושק בר מים תת כיורי של תמי4י, מה שיהפוך את כל הקטגוריה הזאת להרבה יותר פופולרית.

אז מה עומד על הפרק?

האפשרות הנפוצה: מיני בר מים שמונח על הכיור

בדרך כלל, ברי מים הם מתקנים שמיועדים להנחה על הכיור (ותופסים לא מעט מקום). התקנת מיני בר מים כזה מחייבת חיבור לברז / לצנרת, מה שבדרך כלל מחייב קידוח.

בר מים מומלץ - תמי 4 במבצע

השחקנית הכי חזקה בתחום היא תמי 4 – שמציעה מגוון ברי מים בעיצובים שונים ועם יכולות שונות.

לצדה בולטות חברת מי עדן (שמשווקת את ברי המים של המותג האיטלקי PAUZA), חברת אפיקים, חברת מעיינות ויש עוד לא מעט חברות.

ההמלצה שלנו היא לבצע השוואה מקיפה. לפני שאתם בוחרים בר מים, אתם צריכים להבין מיהן החברות שפועלות בענף, איזה מים ושירותים אחרים הן מציעות ומהן העלויות.


האפשרות החסכונית במקום: בר מים תת כיורי / מערכת תת כיורית

מערכת תת כיורית עם ברז במקום בר מים מומלץ של תמי 4

אם אתם לא מעוניינים בבר מים שתופס מקום על השיש, תוכלו לבחור במערכת תת כיורית לסינון מים. המערכת ממוקמת מתחת לכיור, והיא מזרימה את המים המסוננים אל ברז מעוצב על הכיור. מדובר בפתרון שהולך ותופס תאוצה, וכיום יש לא מעט חברות שכבר מציעות אותו. מערכת תת כיורית היא אמנם יותר יקרה בדרך כלל ממיני בר מים. מחירה מגיע לכ-7000 ש"ח, אבל זה פתרון יותר קומפקטי ואלגנטי. כדאי לדעת שבר מים תת כיורי אמנם חוסך מקום, אבל לא חוסך את הקידוח… המערכת מותקנת מתחת לכיור, והברז עצמו מותקן לצד הברז הראשי.

כאמור, גם חברת תמי4 השיקה ממש לאחרונה את tami4tap, שזה בר מים תת כיורי, אבל הוא מאוד מאוד יקר – ומחייב הצטרפות למנוי שנתי שמחירו 170 ש"ח בחודש למשך 3 שנים – סה"כ 6120 ש"ח. מי שמחפש מערכת טיהור מים תת כיורית ללא מנוי חודשי מחייב, וגם יותר זולה, יכול למצוא פתרון באתר כמו KSP (התקנה חינם).

דוגמאות למחירי מערכת תת כיורית

KSP5390 ש"ח
לאסט פרייסמ-6900 ש"ח

בר מים כזה, או ליתר דיוק, ברז כזה, יכול לספק מים קרים, מים חמים ואפילו סודה. הוא מגיע בעיצובים שונים – ויש גם מערכת תת כיורית שומרת שבת.

הפתרון למים מינרליים: בר מים עם כדים

מי שלא מעוניין בבר מים שמצריך קידוח או במערכת תת כיורית יכול לבחור בבר מים של מי עדן.  הבר הזה מתאים גם למי שרוצה לשתות מים מינרליים ולא מים מסוננים, כי מתקן מים של מי עדן מבוסס על כדים מלאים במים מינרליים, ולא על מי ברז שעוברים תהליך של סינון.

הפתרון הזה תופס כמובן לא מעט מקום – שזה חיסרון, אבל שני היתרונות האחרים משמעותיים (העובדה שמדובר במים מינרליים אמיתיי והעובדה שאין צורך בקידוח).

הצצה לדגמים של תמי 4, מי עדן ואחרים

תמי 4: המותג החזק בשוק

"תמי בר" או "תמי 4" הפך לשם נרדף לבר מים, תמי 4, שנמצאת בבעלות שטראוס, היא החברה הגדולה ביותר לברי מים. כל מי שמחפש בר מים מומלץ, נתקל כמובן בתמי 4. אם אתם עצמכם מתלבטים, כדאי להתייעץ עם מכרים שיש להם תמי בר. רק שימו לב, יש הרבה דגמי בר מים של תמי 4. כאשר אתם מקבלים חוות דעת שונות מחברים – בררו על איזה דגם בדיוק הם מדברים.

כשמדובר על חוויית שימוש, תמי 4 בולט כמותג מוביל שמוביל את הענף ומציע חידושים בתחום. כך למשל, דגם תמי 4 EDGE שמתחבר לרשת האינטרנט הביתית. התפעול מתבצע באמצעות אפליקציה, שם אפשר להתאים את ההגדרות, לראות את הסטטוס של מטהר המים ומנורת ה-UV, לעקוב אחר הרגלי השתייה ולהגדיר פרופילי מים לעד 8 משתמשים שונים.

תמי 4 גם מציעה בר שיש בו סודה – אבל זה כבר לא חדש ויש עוד חברות כאלה.

באופן כללי, אין ספק שתמי 4 הפכה למומחית בתחום המים, והלקוחות יכולים להיות רגועים לגבי האמינות והיציבות שלה.

החברה מציעה מסלולים שונים לכמה שנים – כאשר התשלום מחולק לתקופה של שנתיים, שלוש או ארבע שנים. בעסקה של 3 שנים, העלות החודשית תעלה בין 98 ש"ח לחודש לכ-107 ש"ח בחודש.

בר מים מומלץ - תמי 4 במבצע

 

המסלולים כוללים שירות ואחריות, הזמנת טכנאי ללא עלות, החלפת מטהר MAZE כל חצי שנה, נורת UV כל שנה.

עם זאת, כיום יש גם אפשרות לקנות סנן מים תואם ולא את הסנן המקורי.


מי עדן: בר מים מינרליים ובר מים מסוננים של פאוזה

בר מים מומלץ - דגם פאוזה נקסט של מי עדן

חברת מי עדן מציעה שני סוגים של בר מים, מומלץ להבין את ההבדלים ביניהם: סוג אחד הוא מיני בר מים מבוסס על כדים של מים מינרליים וסוג אחר הוא מתקן מיני בר מים רגיל. הכוונה היא לבר מים של המותג פאוזה, אשר מחובר לצנרת ומספק מים מסוננים.

דגם בר מים PAUZA NEXT ניתן לרכישה באתר KSP במחיר של כ-2300 ש"ח – ללא דמי מינוי חודשיים.

KSP2340 ש"ח

הוא מגיע עם מסך מגע ומאפשר מזיגה מדודה לכוס ולקנקן. החלפת מטהר מים נדרשת רק פעם בשנה.

  • מסך טאץ’ מלא
  • מים קרים, חמים, פושרים ורותחים
  • מזיגה אוטומטית של כוס מים חמים, קרים או פושרים.
  • מזיגה אוטומטית של קנקן מים חמים או קרים.

מעיינות – בר מים מעוצב

בר מים מעוצב

אם אתם מחפשים עוד מיני בר קומפקטי בעיצוב מיוחד, שימו לב לדגם M25 של מעיינות. הדגם הזה מגיע עם מסך מגע אלגנטי וכמה גוונים לבחירה. הוא מציע:

  • מים קרים. תפוקה – 50 כוסות לשעה
  • מים חמים. תפוקה – 40 כוסות לשעה
  • מים פושרים
  • לחצן לרתיחה
  • מזיגה אוטומטית חם קר ופושר

מידות:

גובה 35 ס”מ
רוחב 25 ס”מ
עומק 32 ס”מ

  • התקנה: כ-200 ש"ח

יש עוד כמה ברי מים של מעיינות, אחד מהם עולה פחות מ-1000 ש"ח, אבל הוא פחות מעוצב ועם פחות אפשרויות.

סופר-פארם אונליין1980 ש"ח לדגם M25

 


אפיקים – מגוון דגמים של בר מים שומר שבת

כאמור, יש כאלה שמחפשים בר מים מומלץ לשבת. אחד המותגים הבולטים שמציע בר מים שומר שבת הוא אפיקים. יש כמה דגמים שהחברה משווקת לשומרי שבת, ביניהם בר מים "נועם 1", "נועם 2" ו-SEVEN.

המחיר מתחיל מכ-2100 ש"ח ומגיע לכ-3,590 ש"ח – בהתאם לעיצוב ולפונקציות (מים חמים, רותחים פושרים וקרים, מנגנון בטיחות לילדים ואישור הלכתי לשימוש בשבת במים החמים והקרים).

לאסט פרייסמכ-2450 ש"ח

כך למשל, דגם "נועם 2" הוא מיני בר שומר שבת של Afikim שמגיע עם מסך תצוגה גדול הכולל שעון, תאריך וחיווי על כל פונקציה במתקן. יש לו כפתורי מגע ושעון שבת יהודי אוטומטי ל 20 שנים קדימה. המתקן נכנס ויוצא ממצב שבת וחג לבד, כולל שעון קיץ וחורף, ויש לו אפשרות למצב שינה.


קליר בר (KlearBar) – מעוצבים במחירים משתלמים (גם שומרי שבת)

ברי המים של קלירבר, אשר משווקים באתר KSP, כוללים דגמים שומרי שבת עבור מי שזה חשוב לו. מדובר בדגמים מעוצבים, שקטים, הגנת ילדים, ואפשרות למלא קנקן.

KSPמ-1590 ש"ח

 


בואו נהיה חברים בפייסבוק – לחצו כאן >


 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות