Marketplace של פייסבוק הושק בישראל

Marketplace של פייסבוק הושק בישראל

מרקט-פלייס, זירה לקנייה ומכירה, פעילה בעשרות מדינות בעולם ותהיה נגישה בעברית ובערבית

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

פייסבוק משיקה הערב את ה-Marketplace בישראל.

מרקט-פלייס היא זירת מכירה וקניה ברמה המקומית, הפעילה כבר ב-51 מדינות, וכעת תהיה נגישה בארץ בעברית ובערבית.

כיצד זה מתבצע?

המוכר מצלם את המוצר ומגדיר את המאפיינים ואת המחיר.

הקונה מאתר מוצרים לפי קטגוריות וכמובן יכול לסנן בהתאם לצרכיו.

ההתקשרות בין המוכר לקונה מתבצעת באמצעות מסנג'ר. העסקה עצמה אינה מתבצעת דרך פייסבוק.

בפייסבוק מציינים שכל פרסום שעולה ב-Marketplace, עובר בדיקה המשלבת טכנולוגיה וביקורת אנושית כדי לזהות הפרות פוטנציאליות של מדיניות המסחר שלה.

היא קוראת לחברי הקהילה לדווח על פריטים שאינם שייכים לפריטים המותרים ב-marketplace.

לפי נתוני פייסבוק, בחודש מאי האחרון פורסמו למכירה למעלה מ-18 מיליון פריטים חדשים בשוק בארה"ב, ומספר זה ממשיך לגדול. מאז 1 בינואר 2017, נפח החיפוש ב-Marketplace גדל פי 3 ברחבי העולם.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות