החבילה המושלמת החדשה של פלאפון - איפה תגלשו, כמה תשלמו והאם ההצעה של יהודה לוי משתלמת?

החבילה המושלמת החדשה של פלאפון – איפה תגלשו, כמה תשלמו והאם ההצעה של יהודה לוי משתלמת?

צילום: מתוך אתר פלאפון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

גלישה היא כמובן הפעולה העיקרית שאנחנו עושים בסמארטפון – והיא כוללת תקשורת ברשתות החברתיות, צפייה בתוכן, קריאת חדשות וכו'.

לכן, אין פלא שצרכנים חורגים מחבילות הגלישה שלהם כאשר הם נמצאים באזורים ללא גלישה אלחוטית.

בחברות הסלולר מזהים זאת היטב, ולא במקרה השיקה לאחרונה גולן טלקום חבילות סלולר עם גלישה רחבה במחיר נמוך.

גם פלאפון שמה דגש על נושא הגלישה, ולשם כך השיקה בחודש מאי 2017 קונספט שמחלק את החיוב על הגלישה לשניים, במסגרת מה שהיא מכנה "החבילה המושלמת".

מהי בעצם אותה חבילה מושלמת? חבילה הכוללת גלישה, שיחות והודעות ללא הגבלה, כשאת סעיף הגלישה מחלקים בפלאפון לשני חלקים – חלק אחד הוא הגלישה הכללית, וחלק אחר הוא גלישה בשבע האפליקציות הפופולריות ביותר ( פייסבוק, וויז, אינסטגרם, וואטסאפ  וסנאפצ'ט,  Musix ו-SuperTV). לפי ההצעה של פלאפון, הגלישה בשבע אפליקציות אלה היא ללא תשלום, כלומר היא מוחרגת מהתחשיב.  

כעת היא מרחיבה את החבילה המושלמת, ל"חבילה ממש מושלמת": החבילה החדשה מאפשרת לבחור, לצד גלישה ללא הגבלה ברשתות החברתיות הנ"ל, אחת מארבע חבילות נוספות – חדשות, שופניג, כלכלה וספורט, שכל אחת מהן כוללת ארבע אפליקציות נוספות לגלישה ללא הגבלה. 

ישנם שלושה מסלולים לבחירה:

  1. גלישה ללא הגבלה ברשתות החברתיות + חבילת חדשות/שופינג/כלכלה/ספורט + GB20 לגלישה נוספת – בכ-60 שקל לחודש. המחיר לשנה, ובסופה עולה ל-80 שקל לחודש.
  2. גלישה ללא הגבלה ברשתות החברתיות + חבילת חדשות/שופינג/כלכלה/ספורט + GB23 לגלישה נוספת – בכ-70 שקל לחודש. המחיר לשנה, ובסופה עולה ל-80 שקל לחודש.
  3. גלישה ללא הגבלה ברשתות החברתיות + חבילת חדשות/שופינג/כלכלה/ספורט + GB26 לגלישה נוספת – בכ-80 שקל לחודש. המחיר לשנה, ובסופה עולה ל-90 שקל לחודש.
  • חבילת חדשות: YNET, הארץ, מעריב, ישראל היום
  • חבילת כלכלה: גלובס, דה מרקר, ביזפורטל, כלכליסט
  • חבילת ספורט: ספורט5, ONE, ספורט1, scores365
  • חבילת שופינג: יד2, זאפ, איביי, אלי אקספרס

נשמע מסורבל? זה באמת די מסורבל, וחבל.

מהפכת הסלולר שהתרחשה כאן לפני 5 שנים הביאה איתה שינוי מבורך לא רק בגלל ירידת המחירים הדרסטית, אלא גם בגלל הפשטות ובהכנסת חבילות הכול כלול שהעיפו לכל הרוחות את החבילות הלא ברורות שהיו עד אז.

כעת באה פלאפון ומוסיפה נדבכים לחבילה, שללא ספק מצריכים שוב מהלקוח הבנה מורכבת.

כמה מהצרכנים באמת יכולים להתחיל ולפרק את הגלישה שלהם לחבילות? וכמה מהם באמת זקוקים לתמחור מפוצל? 

ואם כבר מדברים על המחיר, הרי שהמחיר ממש לא נמוך.

את המהלך הזה מבססת פלאפון על סקר שנעשה על ידי חברת המחקר IPSOS ובחן את הרגלי הצריכה הסלולריים של הלקוח בישראל.

לפי הסקר, ב-2017 שליש מהישראלים הגדילו את נפח הגלישה ב-GB25 בממוצע, ו-38% מעוניינים לעבור לחבילה המשלבת גלישה במהירות גבוהה יותר.

עוד נמצא בסקר כי 83% מהמשתמשים בסלולר גולשים באפליקציות החברתיות וואטס-אפ, פייסבוק, סנאפצ'אט ואינסטגרם במידה רבה ומעלה.

50% צורכים אפליקציות חדשות במידה רבה, אח"כ אפליקציות בתחום השופינג (38%), כלכלה (25%) וספורט (20%).

בשורה התחתונה, אם אתם שוקלים לעבור לחבילות הללו, חשוב שתבדקו היטב את הרגלי הגלישה שלכם. 

לחצו כאן להשוואה בין כל חבילות הסלולר ומצאו את זו שהכי משתלמת לכם.

ייתכן שעדיף לכם לבחור בחברה אחרת בתעריף נמוך יותר. למשל, הוט מובייל גובה כ-50 שקל בחודש עבור חבילת הכול כלול שכוללת 50 ג'יגה גלישה וגם 200 דקות שיחה לחו"ל – בכ-50 שקל לחודש (כעבור שנה המחיר עול הלכ-100 שקל בחודש).

קראו עוד כתבות מעניינות שיחסכו לכם כסף:

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות