קניתם מקרר של LG או BEKO? ייתכן שתקבלו הטבה בקרוב - פואנטה

קניתם מקרר של LG או BEKO? ייתכן שתקבלו הטבה בקרוב

מה נפח המקרר שאתם רוכשים? תובע ייצוגי הוכיח כי ברימאג, יבואנית LG ו-BEKO הטעתה את הלקוחות, והשיג פיצוי בשווי של יותר מ-20 מיליון שקל

אם רכשתם מקרר של LG או BEKO בשנים האחרונות (עד ספטמבר 2016) – ייתכן שתזכו לפיצוי נאה בקרוב, וזאת בזכות הסכם פשרה בתביעה ייצוגית נגד היבואנית, ברימאג דיגיטל אייג’.

כידוע, כאשר צרכנים רוכשים מקרר, הם בוחרים אותו על סמך שורה של שיקולים ומאפיינים, ביניהם, כמובן, התכולה. מן הסתם, שום צרכן אינו יכול לבוא ולבדוק איזו קיבולת יש לכל דגם ודגם, ולכן הצרכנים נאלצים לסמוך על הצהרות היצרנים.

אלא שמסתבר שבמשך שנים לא מעטות, הנתונים שפרסמה ברימאג לגבי הנפח של מקררי LG ו-BEKO היו גבוהים מהנתונים בפועל – ולאחרונה, כאמור, הושגה פשרה בייצוגית שהוגשה באמצעות עורכי הדין עומר פיינטוך ואסף שילה (ת”צ 46553-02-15).

עניינה של התובענה היא לפיצוי חברי הקבוצה, עקב הטעיה ופרסום נתוני נפח וקיבולת המקררים שלא בהתאם לנתונים אשר נקבעו ע”י מכון התקנים.

על פי הסכם הפשרה, שווי ההטבה שיקבל הציבור עולה על 20 מיליון שקל.

קבוצת הזכאים לפיצוי תכלול את כל רוכשי המקררים מסוג BEKO ו–LG שמייבאת ברימאג וזאת החל מיום 9.1.2008 ועד ליום 20.9.2016.

ההטבה מתחלקת לשתי קבוצות:

קבוצה א’: צרכנים שרכשו את המקררים אותם שיווקה ברימאג בין התאריכים 19.2.2008 ועד  1.1.2014 יהיו זכאים לקבל שירות תיקונים וחלקי חילוף למקרר שרכשו, וזאת עד לסוף חודש  מאי 2018.

קבוצה ב’: צרכנים שרכשו את המקררים אותם שיווקה ברימאג בין התאריכים  1.1.2014 ועד  20.9.2016 יהיו זכאים לקבל שירות תיקונים וחלקי חילוף למקרר שרכשו, וזאת עד לסוף חודש דצמבר 2018.

את השירות תעניק ברימאג שירות בע”מ או כל חברה המספקת שירותים מסוגו אשר התקשרה עם ברימאג.

חלק מחברי הקבוצה אשר פרטיהם נמצאים אצל ברימאג, יקבלו מכתב אשר מודיע להם על זכאותם להטבה שלעיל, לרבות כתב האחריות המורחב.  יתר חברי הקבוצה שפרטיהם אינם נמצאים אצל ברימאג, יצטרכו לפנות אל ברימאג בטלפון 03-7358000 או בפקס 03-7358216 או בדוא”ל refrigerators46553021@gmail.com, ולציין את דגם המקרר שברשותם בכדי לקבל את כתב האחריות וההטבה.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

תגובות: 0
נגישות