דומינו'ס מיקס (MIX) - טעמנו את סדרת הפיצות החדשה של דומינוס פיצה

טעמנו: פיצות דומינו'ס MIX של דומינ'וס פיצה

דומינו'ס MIX הוא פתרון טוב למי שנמאס לו מפטריות וזיתים ומחפש תוספות מגוונות עם טעמים חזקים. פואנטה טעמה את Domino's מיקס

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

דומינוס מיקס (דומינו'ס MIX) היא סדרת פיצות מעניינת של דומינו'ס. חדשנות היא ערך מוביל עבור מותגים שרוצים לצמוח, ולזכות רשת דומינו'ס פיצה אפשר לומר שהיא מקפידה לעבוד בהתאם ולהכניס חידושים לתפריט שלה מדי כמה חודשים.

בשנה החולפת היא החלה בשיתוף פעולה עם השף אסף גרניט והשיקה את פיצות השף שלו, וכעת היא משיקה תפריט של פיצות מובנות – Domino's Mix.

דומינו'ס MIX – מה בתפריט?

תפריט המיקס כולל חמש פיצות חדשות, אשר מתאפיינות כולן בשילוב עשיר של תוספות, גבינות וטעמים:

  • פרימוורה MIX: המשלבת גבינת 100% מוצרלה, פרחי ברוקולי, פלפלים קלויים, גרגרי תירס, כדורי בייבי מוצרלה, שום קונפי, רצועות בצל סגול ומעל רוטב בלסמי "די מודנה" לצד קרם פרש.
  • ווג'י MIX: כוללת גבינת 100% מוצרלה, פטריות שמפיניון טריות, שרי קונפי, רצועות בצל סגול, גבינת פרמז'ן גרנה פדנו, שום קונפי ומעל קרם פרש וטבעות בצל ירוק.
  • גריק MIX: משלבת גבינת 100% מוצרלה, עגבניות חתוכות, רצועות בצל סגול, זיתי קלמטה, גבינה בולגרית ומעל עלי אורגנו קצוצים.
  • צ'יזי MIX: לחובבי הגבינות, מורכבת מגבינת 100% מוצרלה, גבינת עזים נימוחה, כדורי בייבי מוצרלה, גבינת גרנה פדנו ומעל קרם פרש וטבעות בצל ירוק.
  • קרניבור MIX: גבינת 100% מוצרלה, פפרוני קריספי, סלייסים של קבנוס, פרוסות חזה בקר ומעל רוטב צ'יפוטלה פיקנטי וטבעות בצל ירוק.

טעמנו בהרכב משפחתי של שני מבוגרים, שני בני נוער וילדה צעירה שתיים מבין הפיצות – ווג'י מיקס וצ'יזי מיקס – והתגובות היו אוהדות.

לקהל בוגר שיודע להעריך שילוב של טעמים ופיקנטיות מאוזנת, הפיצות הללו הן מנה מצוינת, ולמעשה, גיוון מוצלח לארוחות הערב השגרתיות ואפילו לארוחת ערב המבוססת על פיצה. בתוספות מוצעות בשפע ומפוזרות על בצורה מאוזנת, ולמרות שכל אחד מהטעמים בנפרד הוא חזק ודומיננטי – השילוב שנוצר לא מעניק תחושה של "יותר מדי".

גם בני נוער, שבדרך כלל מחפשים חידושים וטעמים חזקים, יאהבו.

ומה לגבי הקהל הממש צעיר? ילדים בדרך כלל מעדיפים פיצה פשוטה עם מעט תוספות (אם בכלל), אבל לפחות במקרה שלנו, הטעם העשיר דווקא מצא חן בעיני בת 9, אשר פשוט שלפה החוצה את התוסםות שפחות מצאו חן בעיניה.

מחיר Domino's Pizza Mix: כ-87 שקל בהזמנה; כ-65 שקל בקנייה במקום.

כעת במבצע – 116 שקל להזמנת 2 מגשי פיצה – פיצת MIX ופיצה משפחתית 100% מוצרלה (כלומר, 58 שקל לפיצה).

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות