מושיק רוט משיק רשת מזון מוזלת חדשה: שווארמה שמונה

מושיק רוט משיק רשת מזון מוזלת חדשה: שווארמה שמונה

רוט, שותף ברשת "שמונה" שמציעה מנות המבורגר במחיר אחיד של שמונה שקלים, פותח תת רשת של מסעדת שווארמה. בתפריט גם שווארמה טבעונית, מנות ללא גלוטן וקינוחי פרווה

צילום: יח"צ
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רק בשבוע שעבר התבשרנו שרשת קופיקס מגייסת שף כיועץ, נפרדת מהתפריט האחיד של 5 שקלים ומוסיפה מנות גם בשמונה שקלים, והיום מסתבר שגם השף המעוטר מושיק רוט – מבעלי רשת המזון "שמונה", מרחיב את הקונספט.

רוט משיק את רשת שווארמה שמונה, אשר תפעל עם תמחור דומה של שמונה שקלים למנה, וכצפוי – תתמקד במנות שונות של שווארמה. התפריט מורכב ממנות על בסיס שווארמה עגל או פרגית, שווארמה טבעונית מסויה ואפשרות למנות ללא גלוטן המוגשות על מצע ירקות שורש.

מנה עסקית, הכוללת שתי מנות עיקריות של שווארמה בפיתה, מנת צד, וגזוז, עולה 26 שקל.

ניר עמר מנכ"ל קבוצת שמונה, אמרר היום שמטרת הרשת לפנות לכל הקהלים הפוטנציאליים: "הקפדנו להביא פתרון מוזל גם למנות טבעוניות ולמנות ללא גלוטן המשלבות תפו"א או בטטה כתוספת פחמימות. אנו מגישים גם שווארמה במחבת לסועדים המעוניינים בחוויה שונה ולהתמקד בבשר".

סניפי השווארמה פועלים תחת קבוצת "שמונה", המפעילה גם את רשת המסעדות שמונה וכוללת סניפים בירושלים, נתניה, חולון, בת ים ועוד.

הסניף הראשון של שווארמה שף כבר הוקם בתל אביב ברחוב אבן גבירול 25 וסניף נוסף נמצא בשלבי הקמה במודיעין.

כל סניפי הרשת יהיו כשרים ויפעילו שרותי משלוחים. 

קבוצת שמונה, שהוקמה בתחילת 2016, מפעילה כיום 21 סניפים, שחלקם מיועדים למגזר החרדי בהכשר בד"צ. ארבעה סניפים נוספים נמצאים בשלבי הקמה.

השף מושיק רוט הצטרף לרשת לפני כשנה, מספר חודשים לאחר הקמתה.

"שמונה" פועלת במודל זכיינות, ומדווחת על הגשה של כ-300 אלף מנות בכל חודש.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות