המדיח החדש של BEKO - מדיח שעובד אצלכם במקום שתעבדו אצלו

סוף סוף, מדיח שעובד אצלכם ולא אתם עובדים אצלו

נמאס לכם לשפשף את הכלים לפני שאתם מכניסים למדיח ולנגב אותם אחרי? תתקדמו למדיח כלים שעובד אצלכם

מדיח BEKO
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

מכירים את זה שלפני שאתם מכניסים כלים למדיח אתם שוטפים את הכלים, משפשפים אותם ומנקים אותם? אחרי שהמדיח מסיים אתם מוצאים את עצמכם מקרצפים שוב כמה כלים שלא התנקו כמו שצריך, ובסוף גם מייבשים את הכלים הרטובים? המדיח אמנם נועד לקצר לנו את תהליך שטיפת הכלים, אבל בסוף אנחנו קצת עובדים אצלו…

דגמי המדיח החדשים של BEKO מבטיחים לשנות את המציאות הזאת, כך שהמדיח סוף סוף יעבוד בשבילנו מ-א' ועד ת'.

אזור ייעודי לכלים מלוכלכים במיוחד

במדיח BEKO יש אזור ייעודי לכלים שזקוקים לניקיון עוצמתי. האזור הזה ממוקם בצד הימני של הסלסלה התחתונה. הניקיון הזה מושג באמצעות לחץ מים מוגבר שמביא לתוצאות ניקיון טובות פי חמישה. המים מגיעים לכל נקודה באמצעות זרוע שמסתובבת 180 מעלות וראש שמסתובב 360 מעלות ומאפשר לנקות אפילו סירים ומחבתות מלוכלכים במיוחד.

מדיח BEKO – גם לכלים קטנים ומאתגרים

צרכנים רבים מתלוננים שכאשר הם מכניסים למדיח כלים קצת פחות סטנדרטיים מבחינת גודל – למשל כלים קטנים וכאלה עם חריצים, הם לא מתנקים כמו שצריך. לעתים קרובות, בסופו של דבר נדרשת יד אנושית כדי להשלים את מלאכת הניקוי. טכנולוגיית CornerIntense במדיחי BEKO מבטיחה להגיע לכל פינה. הזרועות של המדיח מתיזות את המים בצורה מלבנית ולא מעגלית, כך שהמים מגיעים לכל נקודה במדיח. כל התהליך הזה הוא הידראולי ולא מביא לעלייה בצריכת החשמל.

גם כוסות גבוהות וכלים צרים וארוכים

מדיח BEKO

כמה פעמים נאבקתם עם בקבוקים, צנצנות או כלים ארוכים אחרים שיש להם פתח צר? אחד האתגרים שעומדים בפני כל מי ששוטף כלים הוא לנקות בצורה יסודית את התחתית של כלים צרים וארוכים – החל מבקבוקים של תינוקות ועד כוסות ספורט. במדיח יש אזור ייעודי לכלים הגבוהים האלה בדיוק. בבקו קוראים לזה DeepWash – כשמדובר בשטיפה של כלים שאורכם עד 30 ס"מ. באזור זה אפשר להניח גם סירים מלוכלכים, והם יקבלו שטיפה אינטנסיבית במיוחד באמצעות שלושה צינורות.

אתם לא צריכים לייבש את הכלים

והנה אחת התכונות היותר מועילות שמציעים המדיחים של BEKO, שבזכותה אתם באמת לא עובדים אצל המדיח: שלב נוסף של ייבוש הכלים (Superior Drying). מדובר בטכנולוגיה שפותחה במטרה לייבש את הכלים מהיר יותר וטוב יותר. אם קרה לכם (ובטח קרה לכם) שהוצאתם את הכלים מהמדיח כשהם מלאים בכתמים של טיפות מים שהתייבשו – כאן זה לא קורה. לא רק הכוסות יוצאות נטולת כתמי מים, אפילו כלי הפלסטיק.

מדור בפונקציה נפרדת שאתם יכולים לפעיל בנוסף לכל תוכנית של המדיח – גם תוכניות קצרות שבדרך כלל הן אלה שבסופן הכלים יוצאים רטובים.

אגב, טכנולוגיה נוספת במדיחי בקו מסייעת לייבוש של הכלים באופן טבעי ללא צריכת אנרגיה כלל מדובר בטכנולוגיית SelfDry, שבעצם מאפשרת לדלת המדיח להיפתח קלות בסיום התוכנית, וכך להחדיר אוויר ולזרז את הייבוש.

חומר ניקוי – פעם בחודש

טכנולוגיה אחרת שחוסכת מאמץ לצרכן היא ה-AutoDose. המדיח של בקו היה הראשון באירופה שאיפשר לצרכן למלא חומר ניקוי פעם אחת בחודש בלבד.

לא צריך לחשוב בכל פעם מחדש כמה נוזל לשפוך. המדיח יודע בעצמו לשאוב את הכמות הדרושה המדויקת של נוזל הניקוי, ולספק כלים נקיים אפילו כשבוחרים בתוכנית קצרה. כמובן שאם אינכם משתמשים בנוזל ניקוי אלא בטבליות למדיח, תוכלו לנטרל את התכונה הזאת ולהשתמש במדיח כרגיל.

בשורה התחתונה – עכשיו רק צריך שהכלים יפנו את עצמם

אין ספק שהטכנולוגיות החדשות במדיחי בקו משפרים באופן משמעותי את חוויית השימוש ומצמצמים כמעט למינימום את ההתעסקות בכלים לפני ואחרי ההדחה.

נראה שחוץ משלב החזרת הכלים למקום בתום ההדחה, כל שאר המשימות המרגיזות וגוזלות הזמן כבר נחסכות מהצרכנים. בעידן שבו זמן הוא מצרך נדיר ויש לנו בלי סוף משימות, כדאי להתקדם למדיח שעושה בשבילנו את העבודה מההתחלה ועד הסוף.

 

נגישות