קופיקס חוזרת לחמישה שקלים ומוסיפה מוצרים ב-8 שקלים

קופיקס חוזרת לחמישה שקלים ומוסיפה מוצרים ב-8 שקלים

הקונספט של תפריט אחיד בחמישה שקלים מפנה את מקומו לתפריט מגוון יותר שיש בו גם ארוחות ב-12-15 שקל ומכירת מוצרי קפה כמו קפסולות, קפה שחור וקפה מגורען גם לקמעונאים

צילום: יח"צ
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רשת קופיקס חוזרת לקפה בחמישה שקלים, ותציע גם את קופיקס פלוס+: מוצרים מוגדלים ב-8 שקלים – כך הודיעו היום מנכ"ל ומייסד הרשת, אבי כ"ץ, והמנכ"ל החדש, יקי ודמני. 

קפה רגיל יימכר בכוס של 250 מ"ל וקפה גדול, שמחירו 8 שקלים, בכוס של 370 מ"ל.

בנוסף, התפריט יכלול גם מנות אחרות במחיר של שמונה שקלים, כמו למשל שקשוקה.

בכך היא למעשה נוקטת תמחור דומה לזה של רשת "שמונה", שכל התפריט שלה מבוסס על מנות בשמונה שקלים.

מהלך נוסף שמזכיר את רשת שמונה הוא גיוסו של שף מצליח שילווה את הרשת. ברשת שמונה מדובר במושיק רוט, ואילו בקופיקס הודיעו היום על גיוסו של השף צ'ארלי פדידה, שיהיה אמון על הפן הקולינארי ופיתוח המוצרים, וילווה את החברה בצד המקצועי כולל בבחירת והרכבת המנות ועיצובן.   

עם זאת, בניגוד לרשת שמונה, במקרה הזה השף אינו חלק מהשותפים ברשת.

כך או כך, רמזים למהלך הצפוי של קופיקס פרסמתי כאן בפואנטה כבר בספטמבר האחרון, זמן קצר לאחר שהמנכ"ל החדש ודמני נכנס לתפקידו.

ודמני הבטיח אז כי הרשת תצא בכמה מהלכים יצירתיים, וזאת כדי לתת מענה לדוחות הכספיים שלה שהצביעו על האטה בפעילותה, וכדי לתת מענה לצרכנים שמחו על העלאת מחיר הקפה מ-5 ל-6 שקלים לפני עשרה חודשים.

במסגרת התוכנית האסטרטגית של קופיקס, היא הודיעה היום גם על כניסה לקטגוריות חדשות, ביניהן ארוחות מלאות ומבחר סלטים במחיר של 12-15 שקל.

בנוסף, קופיקס משיקה את FOODIES  – קו מוצרים  ייחודי שייוצר במפעלה ביבנה לחברות קייטרינג, הסעדה, אירוח ואירועים שיציע מגוון רחב של מוצרים ייעודיים ו"תפורים" לפי הזמנת הלקוח. מגש אירוח הכולל 16 סנדוויצ'ים יעלה במחיר 70 שקל, עוגת שוקולד עם סוכריות המתאימה לימי הולדת – 60 שקל. 

לא רק מגישה קפה, גם משווקת קפסולות

אחד השינויים האסטרטגים של קפיקס נוגעים לא רק לכוס הקפה בחמישה שקלים. למעשה, קופיקס נכנסת לתחום מוצרי הקפה ומשיקה לראשונה ליין מוצרי קפה  פרימיום שיוצע בסניפים.

קו מוצרי הקפה יופנה גם לרשתות קמעונאיות נוספות ויכלול קפסולות קפה וקפה מגורען מיובש בהקפאה.

גולת הכותרת, מבחינת קופיקס, הוא כניסתה לתחום הקפה השחור המקורי, כאשר היא מובילה שיתוף פעולה עם מותג הקפה השחור הוותיק  "אל נח'לה" שייצר עבורה קפה שחור תחת השם "קופיקס קפה אל נחל'ה", עם ובלי הל.

סדרת הקפסולות כוללת שלושה טעמים שונים קופיקס BLEND, ספארי, טרופיקנה, ותוצע במארזים של 8 יחידות ובמחיר של 10 שקלים.

סדרת מוצרי קפה נמס מיובש בהקפאה  תוצע בשלב ראשון בשני גדלים: 50 גרם ב-5 שקלים ו-100 גרם ב-10 שקלים.

קפה שחור אל נח'לה עם ובלי הל יוצע בשני גדלים: 70 גרם ב-5 שקלים ו-120 גרם ב-8 שקלים.

בקרוב בקופיקס: ללא גלוטן, ללא סוכר וללא צבעי מאכל

בהמשך לדרישות הצרכנים, הודיעו בקופיקס על השקת קו למוצרי בריאות ללא סוכר, ללא גלוטן, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.

בנוסף, במהלך 2018 תפתח קופיקס סניפים חדשים, תחדש סניפים קיימים ותוסיף בחלק מהסניפים מכונות יוגורט וקו של מוצרי בריאות. 

לרוסיה באהבה (ולאירופה בכלל)

קופיקס הודיעה גם כי חתמה אתמול על הסכם להקמת חברה בינלאומית, בה תחזיק 30%.

החברה תעניק זיכיונות להקמת רשת בתי קפה תחת המותג קופיקס ברחבי העולם בנוסף לישראל, רוסיה וטורקיה. המגעים מתרכזים כעת בארצות הבלטיות, בצ'כיה, ספרד ובריטניה.

את פעילותה ברוסיה היא כמובן ממשיכה. הסניף הראשון של קופיקס ברוסיה נפתח בסוף שנת 2016, ועד סוף שנת 2017 תמנה הרשת המקומית 39 סניפים במוסקבה ו-4 סניפים בסן פטרסבורג.

לפי התכנית העסקית, עד סוף 2018 יעמוד מספר הסניפים ברוסיה על 180. 

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות