השקת LG V30: מחסני חשמל חשפה את המחיר וב-LG מבטיחים מכשיר חינם

השקת LG V30: מחסני חשמל חשפה את המחיר וב-LG מבטיחים מכשיר חינם

LG V30 מבקש להתחרות בנוט 8 ובאייפון X עם מסך גדול של 6 אינץ' ויכולות צילום מתקדמות

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לא קל לחברת LG לייצר באזז כמו זה שמייצרת אפל עם אייפון X ללא מאמץ כלל, או כמו זה שמייצרת סמסונג עם הגלקסי נוט 8 שהשיקה לאחרונה.

לכן, לרגל השקת סמארטפון הדגל שלה, LG V30, יוזמת LG תחרות יצירתית שאמורה להבליט את התכונות המובילות של LG V30, ובראשן צילום הווידאו.

מדובר בהאקתון שבו יוכלו 30 משתתפים ליצור סרטונים קצרים של 30 שניות באמצעות מכשיר ה-V30. הזוכים יקבלו מכשיר חינם, והסרטונים הזוכים יפורסמו על ידי LG

המשתתפים יקבלו למשך יממה את המכשיר, כשאת האירוע ילוו אנשי מקצוע מהתעשייה אשר יסייעו למתמודדים לייצר את התוצרים הטובים ביותר: זוכה פרס 'אופיר' סער מזרחי, התסריטאית רונה סגל, הצלם והעורך בסטי הנסן ואיש פרסום הדיגיטל עידן בראון.

המשתתפים יתחרו בעשר קבוצות של שלושה יוצרים, ויידרש מהם להיערך להפקת ועריכת הסרטים באופן עצמאי. לרשות המתמודדים יעמדו חללי עבודה, חיבור לחשמל ולאינטרנט וכן מזון, שתיה ואזורי מנוחה, בנוסף לאפשרות לצאת מהמתחם לצורך צילומי חוץ.

לא ניתן להיערך מראש ולחשוב על תסריט, משום שנושא הסרטונים ייחשף בפני המתמודדים רק במהלך האירוע.

האירוע יתקיים ב 06-07.12 במהלך 24 שעות בראול ולנברג 2א', רמת החי"ל, תל אביב. ההרשמה באתר: www.lghackathon.com.

LG V30 – ממחר בחנויות

כאמור, LG V30 יהיה זמין למכירה בחל מ-5 בדצמבר, והמחיר טרם נחשף ברוב נקודות המכירה.

במחסני חשמל כבר מפרסמים אותו במחיר של 3,400 שקל (זה היה גם מחיר ההשקה של LG V20 שהושק לפני שנה, למרות שאפשר היה לצפות שהמחיר כעת יהיה נמוך יותר בשל הורדת מס הקנייה).

למכשיר מסך בגודל 6 אינץ' זיכרון פנימי  128GB וזיכרון עבודה 4GB RAM. המסך גדול יותר מזה של קודמו – V20, אשר עמד על 5.7 אינץ'.

ב-LG מייעדים את V30 במיוחד ליוצרי תוכן ומדיה. הסמארטפון מצויד במצלמה עם צמצם f1.6 ועדשה קריסטלית. המצלמה הראשית בעלת חיישן 16 מגה פיקסל, והמשנית עם 13 מגה פיקסל. המצלמה כוללת מצב cine video אשר כולל הגדרות מתוכנתות מראש ע"י צלמים מקצועיים ותצוגת OLED FullVision.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות