בדקנו: ElastiBand - גומיית אימון רב-שימושית (ולא רק לחובבי TRX)

בדקנו: ElastiBand – גומיית אימון רב-שימושית (ולא רק לחובבי TRX)

בארץ או בחו"ל, בסלון או באימון משותף, בשיעור יוגה או באימון אישי – גומיית ElastiBand מציעה גמישות מירבית, תרתי משמע

צילום: שחר דרורי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מאת: יעל הראל, סטודיו שייפ-איט 

אם התפעלתם מהפשטות ומהשימושיות של גומיות ה-TRX, תשמחו לשמוע על פריט חדש ומעניין לא פחות בעולם הכושר והאימון הביתי: ElastiBand (אלסטי-בנד). מדובר במעין גומייה-רצועה, שמצליחה לספק אלסטיות וייצוב בעת ובעונה אחת.

אורכה של האלסטי-בנד הוא 120 ס"מ, והיא נמתחת עד בערך פי 5.2 מאורכה המקורי.

היא מורכבת משמונה מקטעים התפורים בתפר כפול, כאשר אורכם של שני המקטעים הקיצוניים מכל צד (8,7,2,1) הוא 5.16  ס"מ, כך שהם ארוכים באופן יחסי ומיועדים להכנסת הרגליים והנעליים ולאחיזת הידיים והזרועות, מרפקים ואפילו כתפיים. המקטעים המרכזיים קטנים יותר, והם מתאימים להכנסת כף רגל יחפה וכמובן לכפות הידיים.

גומיית האלסטי-בנד שונה מהגומיות הרגילות בשוק בכך שיש לה תכונות של גומייה ורצועה גם יחד. הכוונה היא שבתחילת העבודה איתה תרגישו שהיא דינמית, איזוטונית ואלסטית, ובסיום מתיחתה היא יכולה לשמש לרצועת מתיחה לייצוב, להחזקה ולתמיכה.

בזכות התכונות האלה יכולה ה-ElastiBand לשמש לאימון ביתי בתרגול אימוני CORE, לדוגמה בתרגילי פילאטיס ובתרגילים מעולם היוגה והמתיחות וגם לתחום הריקוד.

0103 Elastiband Multi 10kg 1אלסטי-בנד: הגומייה הירוקה מייצרת התנגדות של עד 10 ק"ג

MayaDror 20170210 6027

למעשה, אפשר לשלב אותה בכל אימון. היא מתאימה לעבודה בתחנות בשילוב עם אביזרים נוספים ולאימון שלם רק באמצעותה, כי ניתן לבצע עמה תרגילי ידיים, רגליים ובטן.

מי שלא אוהב להתאמן בקבוצה, יכול להשתמש בה לתרגול עצמאי בסלון הביתי לחיזוק שרירי היציבה, לחיזוק הבטן והגב, ואילו חובבי פעילות אירובית כדוגמת ריצה או לרכיבה שגמישותם מוגבלת, יכולים להיעזר בה לשיפור טווחי התנועה ולמתיחות בסיום אימון.

"בדרך כלל גומיות רגילות שמגיעים איתן לקצה המתיחה, עוברות לשלב הפלאסטי ונקרעות. אנו רואים תופעה זו במיוחד בתרגילי הרחקת ירך בעמידה על הגומייה", מסבירה מאמנת הכושר יעל ניר, אשר אחראית על תחום ההדרכה של האלסטי-בנד. "האלסטי-בנד עונה על הבעיה הזאת בשל השילוב בין גמישות לעמידות".  

באופן עקרוני, גומיית האלסטי-בנד מגיעה בשני צבעים, ירוק וסגול, שכל אחד מהם מסמל את ההתנגדות המרבית שמייצרת הגומייה. לארץ מיובאת האלסטי-בנד בצבע ירוק, המייצרת התנגדות מירבית של 10 ק"ג. בחו"ל קיימת גם אלסטי-בנד בצבע סגול, המייצרת התנגדות של עד 15 ק"ג.

בשורה התחתונה, ה-ElastiBand היא אביזר רב-שימושי, זול וקל לנשיאה ולאחסון (אפילו במזוודה לחו"ל). היא אינה מתבלה מהר ואינה נקרעת בקלות. אם אהבתם את ה-TRX, הנה לכם "צעצוע" נוסף, מעט יותר אלסטי ומאתגר לא פחות. 

פרטים נוספים:

יצרן ומשווק: חברת Sveltus הצרפתית.

יבואן בארץ: אנרג'ים ספורט.

מחיר: 160 שקל.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות