Circle 2 של לוג'יטק: מצלמת אבטחה אלחוטית עם סוללה לזמן ממושך

Circle 2 של לוג'יטק: מצלמת אבטחה אלחוטית עם סוללה לזמן ממושך

מצלמה איכותית עם תכונות מתקדמות – האם היא שווה 1,100 שקל?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מאת: צחי הופמן

מצלמות האבטחה הפכו לפריט כמעט חובה בכל בית, בזכות התקנה פשוטה ומחירים נגישים.

המצלמות הפשוטות זוכות לדגמים משופרים וחכמים, אשר מנצלים את החיבור לסמארטפון, חיישנים חכמים וחיבור לשירותי ענן.

לוג'יטק circle 2 היא מצלמת אבטחה ביתית הנמצאת ברף העליון, מבחינת היכולות והמחיר. Circle 2 היא אמנם לא מצלמה זולה, אבל היא מציעה שלל יכולות מעניינות, ההופכות אותה לפתרון מוצלח.

אלחוט

היתרון של הסירקל 2, היא היכולת לעבוד איתה בצורה אלחוטית. המצלמה כוללת סוללה, אשר אמורה להחזיק 3 חודשים (בזכות מצב צריכת חשמל נמוכה).

אמנם ניתן לעבוד איתה גם כשהיא מחוברת לחשמל, בלי מגבלת הסוללה, אבל היכולת להניח אותה בבית במקום נטול שקע חשמל, הופכת את השימוש בה להרבה יותר יעיל.

ניתן להחביא אותה בארון הספרים, בצמחייה, בחצר (המצלמה עמידה לגשם) או בכל מקום שרוצים לבצע מעקב אחריו.

כל עוד הרשת האלחוטית בבית מגיעה אליו, המצלמה תדע להתמודד איתו. ישנם גם מספר אביזרים שלוג'יטק מוכרת, כמו מתלה לחלון, עבור שימוש במקומות יצירתיים.

צילום ואודיו

הסירקל 2 כוללת עדשה רחבה של 180 מעלות. מה שמאפשר לראות יותר שטח בתמונה.

רזולוציית הצילום עומדת על Full HD והתוצאה היא צילום טוב בתנאי תאורה נוחים (בית מואר). הסרטונים עצמם לא חדים במיוחד, אבל יספיקו בשביל המטרה של הסירקל 2 – מעקב אחר המתרחש בבית. המצלמה גם כוללת צילום לילה, אשר עושה את העבודה בצורה טובה.

ניתן לשמור את הסרטונים על גבי הסמארטפון לצפייה מאוחרת יותר או שיתוף. כמו כן, ניתן לבצע צילומי סטילס בלחיצת כפתור דרך האפליקציה.

לסירקל 2 יש גם מצב אינטרקום, המאפשר לשוחח עם האנשים בבית בלחיצת כפתור באפליקציה. מדובר בתכונה מועילה, המאפשרת לדבר עם הילדים או בן/בת הזוג, כאשר מחליטים להסתכל על דבר המתרחש באותו רגע בבית.

אפליקציה

עבור צפייה בזמן אמת, לוג'יטק מציעה אפליקציה הכוללת את התכונה הזו, בנוסף ליכולות נוספות. אחת התכונות שאהבתי בסירקל 2 הוא תקציר אירועי היום החשובים ב-30 שניות. בלחיצה בודדת באפליקציה, מקבלים סרטון ערוך של 24 השעות האחרונות. ניתן לדלג במהירות דרך האפליקציה על אירועים שנקלטו בעדשת המצלמה על-פי שעות.

ניתן גם לקבוע באמצעות האפליקציה התראות, אשר יפעלו בעת זיהוי פעילות חריגה. מדובר באפליקציה נוחה ופשוטה לשימוש, אבל יש לה חיסרון, זמן החיבור לצפייה בזמן אמת ארוך ועומד על כחצי דקה. לוג'יטק כבר הצליחה לקצר אותו לאורך המדובר, באמצעות עדכוני גרסה. כנראה שבעתיד זמן החיבור יהיה נמוך יותר.

הסירקל 2 יודעת להתחבר למערכות בית חכם של אפל HomKit ואמזון אלכסה, עבור משתמשים שכבר מחזיקים את המערכות הללו ברשותם.

אחסון ודמי מנוי

יצרניות מצלמות האבטחה למדו שהן יכולות למקסם את הרווחים שלהן מהמשתמשים באמצעות שירותים משלימים ובהרבה מקרים הכרחיים, עבור המצלמה מתוצרתם. לוג'יטק מציעה מנוי בשם Circle Safe. המנוי החינמי המגיע עם המצלמה, כולל אחסון של התוכן בענן ל-24 שעות, כאשר מנוי עבור אחסון לשבועיים עומד על 14 שקל לחודש (4 דולר) או 35 שקל לחודש (10 דולר) לאחסון ל-31 ימים. למכשיר עצמו אין נפח אחסון פנימי או אפשרות לשילוב כרטיס זיכרון עבור הקלטה (פתרון שהיה יכול לעזור, עבור מי שלא רוצה לשלם על המנוי היקר או מעוניין בהקלטה כאשר החיבור של האינטרנט בבית לא פעיל).

קראו עוד כתבות באתר The Gadgets Reviews:

מנויים המשלמים לשירות היקר ביותר, מקבלים מלבד אחסון ארוך בענן, גם תכונות נוספות שהמצלמה יכולה להציע להם. למשל, זיהוי אדם או בעל חיים, והתראה על כך (לא זיהוי שם האדם ברמה הפרסונלית), התאמת ההתראות לפי סיווגים והפעלת זיהוי תנועה באזורים מסוימים, למשל, חלק מסוים בסלון.

בשורה התחתונה

ללוג'יטק יש מצד אחד מצלמה אלחוטית עם סוללה חזקה, המאפשרת להניח אותה בכל מקום בבית או בחצר, ללא קשר לחיבור לחשמל (עמידה לגשם). היא גם כוללת אפליקציה נוחה, המתקצרת את כל אירועי היום ל-30 שניות. מצד שני, זמן החיבור דרך האפליקציה ארוך והמחיר עצמו לא נמוך.

מחיר

1,100 שקל (לדגם האלחוטי ברשת פרטנר).

הכתבה פורסמה לראשונה בבלוג הטכנולוגיה The Gadgets Reviews של צחי הופמן

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות