טיב טעם השיקה אתר מכירות, אפשר להזמין גם בשבת ובחג

טיב טעם השיקה אתר מכירות, אפשר להזמין גם בשבת ובחג

שנים ארוכות אחרי שופרסל, מגה ורמי לוי – גם טיב טעם מאפשרת הזמנה מקוונת 

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

רשת טיב טעם מצטרפת סוף סוף אל רשתות המזון ומשיקה אתר סחר.

על האיחור הלא אופנתי היא מפצה בכך שבניגוד לכל שאר רשתות המזון בארץ – באתר טיב טעם אפשר להזמין ולקבל משלוח גם בשבתות ובחגים.

האתר כולל את כל מוצרי המכולת הרגילים ואת כל המחלקות הטריות – בשר טרי, דגים טריים, מעדניית גבינות, מעדניית נקניקים, מאפיה, יין ואלכוהול, פירות וירקות ועוד.

ברשת מציינים כי העבודה על האתר נמשכה שנתיים ומגיעה לאחר פיילוט של חצי שנה. הושקעו בו כ-3 מיליון שקל, כולל עיצוב של אריזות מהודרות וצידניות רב פעמיות.

בדיקה לגבי אזורי המשלוח מגלה כי הם עדיין מאוד מוגבלים.

כך למשל, אפשר להזמין באזור תל אביב, חולון, נתניה, רחובות גדרה ואזור השרון, אך אין משלוחים למודיעין, ירושלים, חיפה ועוד מקומות רבים נוספים.

המחירים באתר לא בהכרח זהים לסניפי הרשת – כך לפי התקנון.

חשוב לזכור – אפשר להשוות מחירים באפליקציות

צרכנים רבים אינם ערים לכך, אבל לפי חוק – רשתות המזון הגדולת מחויבות להעביר את מאגר המחירים שלהן באופן שוטף אל משרד הכלכלה – ואת המחירים הללו אפשר להשוות באמצעות כמה אפלקיציות ואתרים: פרייסז, מיי סופרמרקט ו-CHP.

בחודשים האחרונים מופיעים באפליקציות הללו גם המחירים ברשת סופר-פארם, כך שאפשר לקבל אינדיקציה רחבה יותר על כלל המוצרים, כולל מוצרי פארם, טיפוח והיגיינה.

סופר-פארם, אגב, גם השיקה את סופרפארם אונליין ואפשר להזמין ממנה ישירות ולקבל את המוצרים הביתה או בסניפים.

בנוסף, בכל שבוע כמעט מתפרסמת באתר המועצה לצרכנות השוואה מקיפה בין מחירים של סל מוצרים זהה במאות סניפים של רשתות השיווק הגדולות, כך שכדאי להציץ גם שם.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות