פרטנר TV מדווחת: 30,000 לקוחות וערוץ בידור באפיק 15

פרטנר TV מדווחת: 30,000 לקוחות וערוץ בידור באפיק 15

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

30,000 משקי בית הצטרפו לפרטנר TV עד כה, פחות משלושה חודשים אחרי ההשקה – כך הודיעה היום חברת פרטנר. 

20,000 מתוכם כבר חוברו, ו-10,000 ממתינים להתקנה.

לפי הנתונים שיש בידיה, יותר מ-70% מהלקוחות שעברו לפרטנר TV התנתקו מהוט ומ-yes.

פרטנר, כזכור, מציעה חבילה במחיר של כ-70 שקל בחודש, הכוללת את הערוצים הישראליים, ערוצי ילדים (ערוץ הילדים, לוגי, ג'וניור, GINX, ערוץ הכוכבים, בייבי, Zoom), ערוצי VOD וכן את שירות נטפליקס חינם לחצי השנה הראשונה.

החבילה כוללת 5 ערוצי ספורט, שניים מהם כלולים במחיר הבסיס ושלושה הם ערוצי פרימיום שניתנים חינם רק לחצי שנה, ולאחר מכן כרוכים בתוספת תשלום של 50 שקל (5 לייב, 5 HD, ו-5 גולד). גם מי שירצה להמשיך עם נטפליקס לאחר חצי שנה ישלם החל מ-30 שקל בחודש. זאת, בניגוד להבטחה המקורית בעת השקת פרטנר TV, שלפיה חבילה כולל נטפליקס אמורה הייתה לעלות 90 שקל בחודש.

השירות של פרטנר TV הוא הוא שירות אינטרנטי ומאפשר צפייה מכל המכשירים (טלוויזיה, סמארטפון, טאבלט, מחשב).

כמה תשלמו על טלוויזיה ועל חבילות משולבות בפרטנר TV?

 טלוויזיה בלבד

כולל ממיר, התקנה חינם וצפייה בעד 5 מסכים (טלוויזיה, סמארטפון, טאבלט)+6 חודשי נטפליקס HD ללא עלות

באנדל – טלוויזיה ואינטרנט

טלוויזיה + אינטרנט עד 100 מגה+6 חודשי נטפליקס HD ללא עלות

פרטנר TV

טלוויזיה + אינטרנט עד 40 מגה+ קו ביתי+6 חודשי נטפליקס HD ללא עלות

70 ש"ח 130 ש"ח 140 שקל

ערוצי הפרימיום  5Live, 5Sport HD, 5Gold פתוחים לחצי שנה ללא תשלום. ממיר נוסף ב-30 שקל לחודש (ממיר ראשון ללא עלות); עלות השכרת נתב (אופציונלי) ב-10 ₪ לחודש; שדרוג טריפל למהירות של עד 100 מגה ב-10 שקלים לחודש.

פרטנר TV משיקה ערוץ בידור בשיתוף טדי הפקות

בנוסף, רגע לפני פיצול ערוץ 2, הודיעה היום פרטנר TV בשיתוף טדי הפקות על השקת "ערוץ טדי", ערוץ צחוק ובידור ישראלי מקורי, שישודר באפיק 15 בפרטנר TV.

הערוץ מופק באופן בלעדי עבור פרטנר TV, על ידי טדי הפקות ויובל נתן.

הערוץ יתווסף לחבילה ב-15 בנובמבר (כמובן ללא תוספת תשלום) באיכות HD, ותכניו יהיו זמינים גם באמצעות Catch Up עד שבועיים אחורנית.

עיקר ההתמקדות תהיה בקומדיה ישראלית מעולמות הסטנדאפ והרשתות החברתיות (פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם).

יובל נתן, מנהל שותף ערוץ טדי, אמר היום כי כעת בשלבי הפקה נמצאות מעל 15 סדרות חדשות שיעלו במהלך השנה, כולם בשותפות מלאה עם היוצרים (50-50 חלוקת זכויות): "הערוץ הזה נבנה להרגלי הצפייה החדשים בפלטפורמות החדשות, לסוגי תכנים חדשים, ואנחנו שמחים לנסות פה פורמט חדשני וייחודי מסוגו, שיגדל את הכוכבים והפורמטים החדשים בתפר בין הדיגיטל לטלוויזיה".

בנוסף לתכני וכוכבי רשת מוכרים כדוגמת שחר חסון ואמני הקומדי בר, שוגר זאזא, שרוטונים ועוד, מפיק הערוץ תכנים מקוריים.

קראו עוד באתר פואנטה:

בין הסדרות החדשות: "סחילנד", סדרה קומית על עולם הייטק הישראלי עם קובץ' ודובדבני, "שומרת", סדרה של חייה של רווקה דתיה בתל אביב של אושרית סרוסי וחן רוטמן, "אמוג'יניישן", סדרת נונסנס מופרעת באנימציה שיצרו ליאור פאוקר ודרור טייכנר ("צמד שיניים"), "אמת אמנותית" עם ניר פרידמן על אגדת רוק שמוצא השראה לשירים במקומות לא צפויים, "כוכב מה כוכב", סדרה על כוכב רשת (אלעד לוי, כוכב רשת אמיתי) ויחסיו עם אביו הפחות מעודכן (אורי גבריאל), "מדינת תל אביב", סדרה קומית שיצרו לירן דוד, גיל כהן ומיכאל גבעתי, אודות צמד חברים מאשקלון המגיעים לתל אביב לטיול הגדול שאחרי הצבא וחווים הלם תרבות, "ג'נטלמנים ישראלים", המתמקדת בשיחות טינדר אמיתיות, מופרכות ומצחיקות, "טובים וטובים פחות", קומדיה על חייו ומשפחתו של הקומיקאי אמירם טובים, "פקקים וסידורים" עם גיל קופטש, "איב שרמן נכסים" עם אדוה רודברג, המתמקדת בדמות שהיא שילוב של אשת נדל"ן כריזמטית אך מוגזמת, ודוגמנית עבר שהפכה לאשת עסקים, ו"החיים האמיתיים של שלישיית", פארודיה על ז'אנר קומי נפוץ בפייסבוק ובאינסטגרם עם אור בר-אל, לירן לין ויפתח חוצב.

בנוסף מפיק ערוץ טדי סדרת ספיישלים בהנחיית יונתן ברק ובהשתתפות סטנדאפיסטים אורחים בכל פרק. התכנית, שמצולמת בכל שלוש הבמות החזקות של הסטנדאפ בישראל (קומדי פקטורי, בית ציוני אמריקה והקאמל קומדי קלאב), מארחת את הדור הבא של הקומיקאים, הרעבים והנחושים, אלה שפועלים חזק בשטח כבר שנים אבל עדיין לא פרצו לתודעה.

ערוץ טדי יכלול גם את סדרות הדגל מבית טדי הפקות דוגמת "שמש", "השיר שלנו", "הקומדי סטור" ועוד.

מנהל התוכן של הערוץ הוא נדב פרישמן (ערוץ ביפ, "לילה בכיף", "רד ודביר"), והמפיק הראשי הוא אסף גורדון ("אובוי", "איש חשוב מאוד", "תא גורדין"). 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות