muvix: ללכת לסרט בקולנוע בלי אולם, בשעה שאתם בוחרים ובחצי מחיר מקולנוע רגיל

muvix: ללכת לסרט בקולנוע בלי אולם, בשעה שאתם בוחרים ובחצי מחיר מקולנוע רגיל

מי אמר שה-VOD חייב להישאר בסלון? סטארט אפ ישראלי מחולל מהפכה בהרגלי הצפייה בסרטי קולנוע – ורוצה לכבוש את העולם

צילום: שחף הבר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

תארו לעצמכם שאתם הולכים לקולנוע – אבל רואים את הסרט שאתם בוחרים, שוכבים על מיטה או ספה נוחה ושולטים בעוצמת הסאונד דרך הסמארטפון…. אף אחד לא יושב מאחוריכם ולועס מסטיק, ואף אחד לא יושב לפניכם ומסתיר לכם חצי מהמסך…

זה למעשה מה שקורה ב-Muvix – מיזם הפועל כמה חודשים במתחם התחנה בתל אביב – כשמחירו של כרטיס לקולןנוע המיוחד הזה הוא 20 שקל בלבד, כמחצית ממחירו של כרטיס קולנוע רגיל.

מדובר בסטארט-אפ ישראלי המציע חוויית צפייה שונה לחלוטין מכל מה שאנחנו מכירים בקולנוע, מעין סוג של VOD על מסך גדול. אפשר גם להקביל את זה לבשורה שהביאה נטפליקס לצריכת הטלוויזיה בבית – רק שהפעם מדובר בעולם הקולנוע, והמיקום אינו הבית אלא כל מקום אחר, בין אם בתוך מתחם סגור ובין אם תחת כיפת השמיים.

המתחם בתל-אביב הוא הראשון שהקימה Muvix, כאב טיפוס למתחמים דומים שיקומו ברחבי העולם. המתחם, הממוקם בבניין לשימור בתחנה בנווה צדק בתל אביב, מציע Movie-on-demand ב-14 חדרי הקרנה פתוחים, בגדלים שונים המצוידים במסכים בגדלים מגוונים, החל מחדר לזוג ועד לחדר ל-14 אנשים, ואף מציע חדר עם שתי מיטות זוגיות או חדר משפחתי עם מספר מסכים.

לפני ההגעה למקום, יש להוריד את אפליקציית Muvix, באמצעותה שומעים את הסאונד באיכות פנטסטית באמצעות אוזניות בשפה שבחר הלקוח, בסנכרון מושלם. האפליקציה מאפשרת גם להזמין אוכל ושתייה במהלך הסרט, להזמין כרטיסים, ולהזמין חברים להשתתף בצפייה.
הרעיון הוא שהצופים, אשר הזמינו את הכרטיסים לסרט באמצעות האפליקציה במועד שאותו הם בחרו, מגיעים למתחם ונכנסים לחדר שבו מוקרן הסרט. הם מקבלים אוזניות אטומות לרעש (אפשר גם להביא אוזניות מהבית), ויכולים לשלוט בשפת התרגום דרך המכשיר.

במקרה הצורך, ניתן להצטייד בנייד ובאוזניות במקום.

במקום יש בר ומטבח המספקים תפריט עשיר הכולל מזון ומשקאות מגוונים, לרבות משקאות אלכוהוליים. האוכל מוגש למקום מושבם של הצופים, ללא הפרעה לצופים בחדרים אחרים.

על הצד הקולינרי אמון שחר ברנע (סבסטיאן, קפה נואר ועוד). התפריט כולל פיצות, פוקאצ'ות, כריכים, פלטת גבינות, אנטיפסטי, ומגוון נשנושים דוגמת נאצ'וס, פיצוחים, פופקורן, גלידות ועוד, כאשר כל המנות מיוצרות במקום. הבר במתחם מגיש מגוון של משקאות קלים וקוקטיילים ייחודיים. כמו כן, המקום מציע מגוון דילים הכוללים כניסה, מזון ושתייה במחירים ובגדלים שונים.

בתוך חדרי ההקרנה, אפשר להתכרבל בשמיכה, לנשנש מהפופקורן לשתות בירה ולצפות בסרט בתנאים מושלמים.

אגב, הכיסאות במקום עוצבו במיוחד על ידי ארגונומית מובילה ואת המקום עיצבה מעצבת הפנים אלונה אליאסי.

עד לאחרונה היה פתוח במסגרת הרצה שקטה לחברים וקרובי משפחה, וכעת הוא נמצא בתקופת הרצה לקהל הרחב.

שעות הפעילות הן בימי חמישי, שישי ושבת החל מהשעה 18:00 ועד 22:00, המקום נסגר עם סיום ההקרנות האחרונות בין השעות 24:00-1:00.

מיועד גם לאירועי חברות

Muvix פונה בין היתר גם לארגונים וחברות מסחריות. היא מציעה הקרנה פומבית של מספר תכנים במקביל, בפנים או תחת כיפת השמיים, כמו אירועי צפייה בחוף הים, על גגות העיר או בכל אתר שבוחר הלקוח.

כאמור, Muvix היא חברה ישראלית, אך יש לה שאיפות לגדול ולהפוך למעצמה בינלאומית שתשנה את חוויית הצפייה בקולנוע בכל רחבי העולם.

קצת על Muvix

החברה הוקמה על ידי אלון כהן, המייסד, המנכ"ל ויו"ר לשעבר של חברת CyberArk (NASDAQ: CYBR) ומפתחת טכנולוגיה ייחודית, עליה אף קיבלה פטנט עולמי, שמהותו הסנכרון המושלם בין הסאונד לבין התמונה, המאפשר להקרין מספר ערוצי תוכן (סרטי קולנוע, סדרות טלוויזיה, אירועי ספורט, הופעות בשידור חי, הרצאות ועוד) לקבוצות שונות באותו חלל ללא הפרעה.

האם הצופים יאמצו את חוויית הצפייה הלא שגרתית הזאת – שבה במקום לשבת באולם מלא צופים, אדם הולך לסרט אך צופה בו רק עם הפרטנרים שבחר להגיע איתם? נתאי ברזם, מנכ"ל Muvix, סבור שכן: "אנשים אוהבים את החוויה הקבוצתית ואוהבים לבלות מחוץ לבית, ו-Muvix מאפשרת מגוון אינסופי של אפשרויות צפייה חדשה ומלהיבה". 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות