קפסולות נספרסו מעוצבות במהדורה מוגבלת וטעמים מיוחדים. מבחן טעימה

קפסולות נספרסו מעוצבות במהדורה מוגבלת וטעמים מיוחדים. מבחן טעימה

אם אתם חובבי קפסולות קפה נספרסו, אל תחמיצו את המהדורה המוגבלת החדשה בעיצובה של מעצבת העל אורטיז. חגיגה לחיך ולעיניים

קפסולות קפה נספרסו במהדורה מוגבלת
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

קפסולות נספרסו מגיעות כידוע במבחר טעמים קבועים, אבל מדי פעם נספרסו משיקה גם מהדורה מוגבלת – והפעם מדובר במהדורה מיוחדת במיוחד… משום שהיא לא רק מביאה טעמים שונים אלא גם עיצוב יוצא דופן. מדובר במהדורה מוגבלת שאת קפסולות הקפה שלה עיצבה עבור נספרסו מעצבת האופנה הבינלאומית ג'ואנה אורטיז. מעצבת העל הקולומביאנית אורטיז ידועה בסימן ההיכר שלה – הפרחים, והיא נחשבת לאחת המעצבות החביבות על איוונקה טראמפ, מרגו רובי, מישל אובמה ועוד.

קפסולות קפה נספרסו במהדורה מוגבלת בעיצובה של ג'ואנה אורטיז

במסגרת שיתוף הפעולה הפרחוני של אורטיז עם Nespresso, הושקו שלוש תערובות קפה ייחודיות במהדורה מוגבלת. כל השלוש נמכרות גם עבור מכונת נספרסו VERTUO וגם מכונות הקפה הרגילות של נספרסו (ORIGINAL). ההשראה לקולקציה מגיעה מהיער – המהווה סביבה פורה לגידולי הקפה.

קפסולות קפה נספרסו

 

הנסיינים במבחן הטעימה שלנו אהבו מבין השלוש דווקא את זו שהייתה פחות ארומטית ופחות פירותית – אבל מי שמחפש תערובות לא שגרתיות, ישמח על הטעמים המיוחדים של השתיים האחרות.

קפסולות NESPRESSO במהדורה מוגבלת בהשראת בהשראת היער – מה הן כוללות?

תערובת קפה FOREST BLACK

תערובת הקפה FOREST BLACK מורכבת באופן בלעדי מפולי ערביקה שגדלו בצילם של צמחים אחרים.

שיטת גידול זו מגינה על צמח הקפה מקני השמש ויוצרת אזור גידול קריר יחסית, בו פרי הקפה מבשיל לאט יותר מהרגיל. תהליך ההבשלה הארוך מביא להתפתחות טעמים עשירים במיוחד. את הפולים קולים בשיטת קלייה חצויה, המביאה לידי ביטוי טעמים וארומות עציות ודגניות, כאלו המזכירות מעט תבלינים כמו אניס וקינמון.

  • דרגת חוזק: VERTUO – 6 , ORIGINAL – 7
  • המלצת שתייה: ORIGINAL (40מ"ל), VERTUO (230 מ"ל)

תערובת קפה בטעם שקדים

תערובת הקפה בטעם שקדים מתאימה במיוחד כדי ליצור משקאות קפה מפנקים עם חלב – ומיד עם הכנתה הכוס עולה ניחוח השקדים שמשתלב עם ניחוח הקפה עצמו.

התערובת הוכנה מתערובת מפולי ערביקה מאמריקה הלטינית ואפריקה, ומאזנת בין טעמי הקפה השונים לטעמים של שקדים ואגוזים.

הוספת תמציות הטעם נעשית במדויק כך שהארומות לא חזקות מדי, אלא בדיוק במידה הנכונה. חשוב לדעת שבעת טעימת הקפה מורגשות במיוחד הארומות. עם זאת, טעם הקפה נשאר דומיננטי יותר מאשר תמציות הטעם.

  • המלצת שתייה: ORIGINAL (40 מ"ל), VERTUO (230 מ"ל)

תערובת קפה בטעם פאי פירות יער

מי שאוהב גם קפה וגם פירות יער, ייהנה מהתערובת הזאת: תערובת קפה בטעם פירות יער. את טעמו של הקפה מקדימה ארומה פירותית.

לתערובת הזאת יש תווים של ענבים, פירות יער ומאפים, והיא מתאימה גם היא כדי ליצור משקאות קפה מפנקים עם חלב. כמו התערובות הקודמות, גם תערובת קפה זו מיוצרת מפולי ערביקה מאמריקה הלטינית ואפריקה, והיא מאזנת בין טעמי הקפה השונים לטעמים פירותיים מתקתקים.

  • המלצת שתייה: ORIGINAL (40 מ"ל), VERTUO (230 מ"ל).

מחיר קפסולות קפה NESPRESSO בעיצובה של ג'ואנה אורטיז

הרעיון מאחורי השקת מהדורות מוגבלות הוא לא רק לשמור על ייחודיות ולהציע בכל פעם טעמים חדשים, אלא גם לקבל לגיטימציה לגבות על הקפסולות מחיר יותר גבוה.

כך, גם הקפסולות המעוצבות, שנוצרו בהשראת היער, יקרות יותר מקפסולות נספרסות רגילות (שגם ככה אינן זולות) או כל קפסולות תואמות נספרסו אחרות.

  • 25.50 ש"ח לשרוול המיועד למכונת נספרסו אוריג'ינל
  • 29.50 ש"ח לשרוול המיועד  למכונת נספרסו VERTUE

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות