קידום אתרים – להשאיר את כל המתחרים מאחור

קידום אתרים – להשאיר את כל המתחרים מאחור

קידום אתרים מורכב מהרבה מאוד פעולות שמתנקזות בסופו של דבר לתוצאה הרצויה: חשיפה ליותר לקוחות בגוגל. מה חשוב לדעת?

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

(תוכן מקודם)

כבעלי עסק עם נוכחות דיגיטלית ענפה, ודאי יצא לכם לשמוע יותר מפעם את שלוש המלים החשובות – אופטימיזציה למנועי חיפוש. אמנם היא בהחלט תקדם את בית העסק לדירוג גבוה בגוגל, אך המציאות המרה תטפח על פניכם כאשר תגלו כמה זמן ומאמצים נדרשים לכך. כל מי ששקד על קידום האתר שלו יודע כי לקידום אתרים יש יתרונות רבים. ככל שאתר האינטרנט שלכם יזכה להיות במקומות הראשונים של גוגל, כך העסק שלכם יצמח, וייצר עבורכם מנעד רב של לקוחות חדשים.

האם קידום אתרים "ישאיר אבק" למתחרים שלכם?

והנה שאלה שממש, אבל ממש, אי אפשר לחשוב על הנושא בלעדיה – "האם קידום אתרים "ישאיר אבק" למתחרים שלכם"?, ועל כך נענה בשתי מלים קצרות – ממש כן. אם פעם להיות בעלי אתר אינטרנט היה גולת הכותרת, ומושא נפשו של כל בעל עסק, חברה או ארגון, כיום פני הדברים שונים לחלוטין. מי שלא מקדם את אתר האינטרנט שלו, אין לו זכות קיום. בעבר היה נהוג לבחור בקידום ממומן, אבל רבים כבר הבינו איך זה עובד: משלמים כסף, הרבה כסף, כדי להיות בראש דף התוצאות, אך הגולשים פשוט מדלגים על התוצאות הממומנות.

לעומת זאת, קידום האתרים האורגני מזוהה עם בתי עסק מהימנים. הוא בונה בעצם את האמינות. כך בעל האתר יכול לגבש את מעמדו כמוביל ובר סמכא בתחומו. הגולשים, בכל זמן נתון, יסמכו על ההחלטה של גוגל לקדם אתר אינטרנט כזה או אחר. הם מבינים שגוגל כבר עשה את כל הבדיקות, ושאם הוא מצא לנכון לקדם את האתר שלכם, משמע – יש בכם משהו. ובאופן הזה בהחלט "תשאירו אבק" למתחרים שלכם, תהיו לפניהם בתוצאות החיפוש, ותזכו ליותר תגובות וליותר לידים.

האם קידום אתרים יכול לשפר את חוויית המשתמש?

אם אתם תוהים אם קידום אתרים יכול לשפר את חוויית המשתמשים באתר שלכם, התשובה היא שכן. טוב תעשו באם תפנו לחברה שמקדמת אתרים באופן מקצועי, כדוגמת https://www.masamedia.co.il/, כי מדובר בעולם רחב ומגוון של פעולות. מקסום של חוויית המשתמש מורכב מנתינה אין סופית ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, גם אם זה אומר להעלות מדי יום כמה תכנים לשם קידום אורגני. התכנים חייבים להיות מקוריים, שכמובן שאסור שיהיו מועתקים, שאם לא כן, גוגל פשוט יפסול אתכם ויתעלם כליל מן הקיום שלכם, ולתקופה ארוכה.

חשוב שתעלו לאתר האינטרנט שלכם כמה שיותר מאמרי SEO, סרטונים, או לחלופין תמונות, אשר מתקשרים לתמיכה ישירה בתכנים שהעליתם. צרו הכול באופן שיהיה ידידותית גם לצפייה מטלפון סלולרי. ברגע שתגיעו למצב שבו חוויית המשתמשים תהיה טובה יותר, תזכו לביקורים רבים באתר שלכם, כמו גם לקבלת הרבה יותר לידים, לשיעורי המרה יותר גבוהים, ובכלל – תיווכחו לדעת שזוכרים אתכם, ולטובה כמובן.

מה הקשר בין קידום אתרים לבין שיפור ניכר של המהירות באתר?

ושאלה ממש לתום המאמר הנוכחי – "מה הקשר בין קידום אתרים לבין שיפור ניכר של המהירות באתר האינטרנט"?, ועל כך נענה לאלתר, כי יש קשר מובהק בין השניים. מהירות אתר האינטרנט היא חלק מחוויית הגלישה. לכן, היא עשויה להשפיע באופן רציני על דירוג האתר שלכם. זמני הטעינה של דפי האתר שלכם עשויים להשפיע על הצורה שבה הם מתחרים אל מול המתחרים שלכם, שייצרו תכנים זהים לשלכם.

1
נגישות