מעכשיו - גם ניו פארם כלולה בתו הזהב של שופרסל

מעכשיו – גם ניו פארם כלולה בתו הזהב של שופרסל

התו מאפשר את רכישת כלל המוצרים, כולל תרופות, ומכובד ב-100% מערכו

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כשברקע נמצאת עסקת הרכישה בין שופרסל לניו פארם, הודיעה היום ניו פארם שלראשונה היא מצטרפת לתו הזהב – אשר מונפק על-ידי שופרסל.

עד כה אף אחת משתי רשתות הפארם לא אפשרה רכישה בתווי שי, ויש להניח שהעובדה שניו פארם בדרכה להיות חלק משופרסל היא שחוללה את שינוי המדיניות.

כעת, לאחר הצטרפותה של ניו פארם, תו הזהב של שופרסל הוא לא רק התו היחיד מבין התווים הגדולים שמקנה הנחה ברשת מזון, אלא מקנה הנחה גם בתחום הפארם – מה שמקנה לו יתרון על פני תווים אחרים.

מי שיממש את התו בניו פארם יוכל לממש אותו על כל המוצרים, כולל תרופות. 

המתחרה העיקרי של תו הזהב היה בעבר רב-תו של רשת מגה, אך מאז שקרסה ונמכרה ליינות ביתן, התו לא קיים.

בשנים האחרונות שופרסל התאימה את התו לתקנות שמחייבות אותה לכבד 100% משוויו (ולא כפי שהיה בעבר, 95% ברשת שופרסל דיל למשל), כך שהתו נקרא תו הזהב cash והוא ניתן למימוש על כל המוצרים, גם במבצעים וגם בסוף עונה. התו מכובד בכ-260 חנויות שופרסל, יש בשכונה ואורגניק מרקט. 

לרגל החג מציעה ניו פארם שורת מבצעים, כאשר מי שירכוש בושם ב-200 שקל וישלם בתו הזהב cash, יוכל לבחור מתנה (בתוקףף עד 20.9). 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות