למרות התחרות: סלקום TV ממשיכה לגייס והגיעה ל-150 אלף לקוחות

למרות התחרות: סלקום TV ממשיכה לגייס והגיעה ל-150 אלף לקוחות

הוט ו-yes, שבתחילת הדרך לא ראו בסלקום TV איום ממשי, מתמודדות עם חברה עקשנית שממשיכה להציע בהתמדה מוצר רחב ואיכותי ב-100 שקל בחודש בלבד

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי שנים של דואופול בניצוחן של הוט ו-yes, התחרות בתחום הטלוויזיה נמצאת כיום בשיאה.

כידוע, הראשונה להצטרף לענף הזה עם מחיר שובר שוק הייתה סלקום, שכבר לפני כמעט שלוש שנים השיקה את סלקום TV עם חבילה של 100 שקל לחודש ולא העלתה את המחיר עד היום.

מאז הצטרפו לתחרות גם חברת טריפל סי שמציעה את smart, פרטנר שמציעה את פרטנר TV, הוט עצמה שמציעה את שירות Hot Next וגם רמי לוי שמציע יחד עם הוט שירות טלוויזיה אינטרנטי.

אלא שהעובדה שסלקום הייתה הראשונה להציע שירות זול ואיכותי משחקת לטובתה, והיום היא יכולה להודיע בגאווה כי הצטרפו אליה כבר 150,000 לקוחות והיא הצליחה להשיג נתח של 10% מהשוק.

לזכותה של סלקום TV ייאמר שהיא לא קפאה על השמרים גם כאשר הייתה השחקנית החדשה היחידה בענף, עוד לפני כניסת המתחרות, והיא הקפידה להשיק מדי כמה חודשים תכנים ושירותים חדשים.

כך למשל, היא חתמה על הסכם עם HBO והיא יכולה להציע ללקוחותיה סדרות מבוקשות כמו משחקי הכס, היא מאפשרת צפייה גם באמצעות אפל TV ואנדרואיד TV, היא הוסיפה במהלך הזמן ערוצי לייף סטייל ומאפשרת גם להוסיף בתשלום ערוצי ספורט מבוקשים שהיעדרם היווה חסם בעייתי עבור חלק מהלקוחות.

בנוסף, לפני מספר חודשים היא החלה להציע חבילה משפחתית: סלקום קוואטרו – 3 קווי סלולר עם חבילת גלישה של 10 ג'יגה + סלקום TV ל-5 מכשירים (עם כל התוכן וכל ההקלטות) + אינטרנט (ספק + תשתית) + טלפון ביתי – במחיר של 250 שקל בחודש לשנה הראשונה. 

נזכיר כי סלקום TV מציעה כיום שירות טלוויזיה שאינו הכי זול בשוק- כאשר השירות פרטנר TV זול יותר (70 שקל בחודש) והשירות של סמארט זול משל שתיהן (מ-50 שקל בחודש).

עם זאת, החברה כבר הצליחה להתבסס היטב, ובזמן שהמתחרות עסוקות בהחדרת המותג שלהן – היא כבר נתפסת כחלופה הראשונה לשתי השחקניות הוותיקות, הוט ו-yes.

כעת, כאשר נעשה צפוף יותר בזירה ולאור השירות של פרטנר TV, נראה שאין שום סיכוי שהמחיר של סלקום TV יתייקר, ויש להניח שהיא גם תמציא את עצמה מחדש כדי לעמוד בתחרות.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות