אפליקציית שיווק לעסק שלך - הדרך המהירה להגדלת הכנסות

אפליקציית שיווק לעסק שלך – הדרך המהירה להגדלת הכנסות

הגיע הזמן לפתח אפליקציית שיווק לעסק שלכם ולהגדיל את הההכנסות במהירות וביעילות. נדמה לכם שאפליקציות זה עסק יקר ומסובך? היכנסו לכתבה

אפליקציית שיווק
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

מי מאתנו לא נכנס לפחות פעם ביום לאפליקציה כזו או אחרת? המילה "אפליקציה" שגורה בפינו ברמה היום יומית, כל אחד מאתנו משתמש באפליקציה כזו או אחרת בקלות וללא תחושת סרבול ולחץ, אך כשמציעים לבעל עסק לפתח אפליקציית שיווק לעסק שלו – הוא נלחץ מהרעיון ואפילו שוגה לחשוב כי אפליקציות נמצאות רק במגרש של הגדולים והוא עסק קטן.

התקדמות הטכנולוגיה הביאה איתה כל כך הרבה אפשרויות עבורנו לבצע פעולות שהיו מצריכות מאיתנו לגשת פיסית לבנקים, לדואר, לחנויות וכדומה לעמוד בתור, לבזבז זמן יקר וגם לחפש חנייה, לשלם עליה וכן הלאה. היום בלחיצת כפתור מהספה בבית אנחנו עושים פעולות בנקאיות ללא תור וללא חיפש חניה, אנחנו מזמינים משלוח חבילות, קונים מוצרים בחנויות שונות ולמעשה התרגלנו לנוחות והפשטות שניתנת לנו באמצעות אפליקציות.

למה בעלי עסקים נלחצים מפיתוח אפליקציה לעסק שלהם?

יש לכך מספר סיבות ובמרבית המקרים זה פשוט מחוסר ידע והיכרות עם העולם הטכנולוגי. החשש הטכנולוגי הזה לא מוצדק. בשנות ה-90 של המאה הקודמת כולנו החזקנו ספר מפות, ואילו היום כולנו נעזרים באפליקציות ניווט. גם אלו המגדירים את עצמם "מאותגרים טכנולוגית" מפעילים אפליקציית ניווט בקלות רבה. כך זה גם לגבי אפליקציות אחרות.

עלות פיתוח אפליקציית שיווק

בעלי עסקים רבים חוששים כי העלות לפיתוח אפליקציה היא גבוה למדי וכי אין להם תקציב לכך. זו שגיאה נפוצה שכן לקוחות מעדיפים להשתמש באפליקציה כדי לקנות מוצרים ושירותים, כדי להיכנס לאזור האישי ולעקוב אחר המשלוח בלחיצת כפתור וברגע שהם מכירים את העסק הם שומרים לו אמונים. כך שלמעשה אפליקציה שיווקית לעסק מניבה הכנסות רבים יותר ועלותה מוחזרת במהרה.

הדפסת תמונות

התמודדות תפעולית עם אפליקציית שיווק

יש בעלי עסקים שחוששים להקים אפליקציית שיווק, משום שהם מראש אומרים "אני לא מבין בזה כלום" או "מה לי ולזה?"

אתם לא צריכים להיות מהנדסי תוכנה ואפילו לא מבינים גדולים בתחום. חברות איכותיות שמפתחות אפליקציות מעניקות שירות בליווי צמוד ללקוחותיהם, מסבירות איך לנהל את האפליקציה, איך לבצע בה פעולות שונות ומגוונות בקלות. אם עדין אינכם פנויים ללמוד את זה, או שאינכם מעוניינים בכלל להתעסק עם האפליקציה תוכלו לשכור את שירותיה של החברה שפיתחה עבורכם את האפליקציה והיא תתפעל אותה עבורכם.

זה שייך לגדולים

היום כשכולם מפרסמים את עצמם באינטרנט, ברשתות החברתיות וכו', העסק שלכם צריך להיות מתקדם יותר מהאחרים, טוב יותר מהאחרים ולהעניק ללקוחות שלכם את הנוחות המרבית לפנות אליכם ולקנות מכם מוצרים או שירותים שאתם מציעים. עם אפליקציה פשוטה לתפעול, הלקוחות שלכם יפנו אליכם בקלות מבלי לחפש אצל אחרים שירותים או מוצרים דומים.

אז אחרי שרובנו התרגלנו לבצע כל כך הרבה פעולות מהנייד שלנו, אנחנו מחפשים את הדרכים הקלות ביותר עבורנו לבצע פעולות רבות באמצעותו. אם גם את/ה בעל/ת עסק קטן או גדול ואת/ה רוצה שהלקוחות לך יפנו דווקא לעסק שלך, אפליקציית שיווק לעסק שלך היא הפתרון המושלם עבורך.

 

1
נגישות