חבילת טלוויזיה זולה נוספת - רמי לוי TV (בשיתןף עם הוט). ואולי בכלל תעדיפו את הוט נקסט (next)?

עוד חבילת טלוויזיה זולה: הוט משיקה עם רמי לוי את רמי לוי TV. בנוסף – משיקה את הוט נקסט פלוס

שני השירותים יעלו פחות מ-100 שקל בחודש ויתחרו בשירותי הטלוויזיה המוזלים שהושקו לאחרונה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הוט לא נחה על זרי הדפנה.

אחרי שהיא עצמה השיקה את שירות הטלוויזיה האינטרנטי לצעירים הוט נקסט ואחרי ההשקה המוצלחת של פרטנרTV, היא מכריזה היום על שני שירותי טלוויזיה חדשים:

האחד הוא שירות טלוויזיה משותף עם רמי לוי שיווק השקמה, שבמסגרתו יימכר ב-36 סניפי רשת רמי לוי מוצר טלוויזיה תחת המותג רמי לוי TV -HOT by.

המוצר כולל ערוצים ותכני VOD באמצעות ממיר. ניתן יהיה לרכוש חבילת טלוויזיה במחיר 89 ₪ לחודש וחבילת טלוויזיה ואינטרנט במהירות 30 מגה במחיר של 135 שקל לחודש. ההרשמה תחל מיידית וההתקנות יחלו בספטמבר.

השני הוא NEXT TV+ , שכולל גם צפייה בערוצים ליניאריים וגם תכני VOD באמצעות ממיר (על גבי רשת האינטרנט). המהלך הוא חלק מהאסטרטגיה של החברה לפנות לקהלי יעד חדשים,להגיע לבתי האב בישראל שאינם מחוברים לטלוויזיה רב ערוצית ולתת מענה ללקוחות המעוניינים בפתרון אחר. NEXT TV+ יהיה מבוסס על חוויית שירות דיגיטלית כוללת ויוצע ב-99 ₪ לחודש. ההתחברות היא באמצעות אתר NEXT TV: www.nexttv.co.il. המכירה תחל מיידית וההתקנות יחלו בספטמבר.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות