מבחן טעימה עם פואנטה: חטיפים של פיטנס מולטיגריין. טעים, אבל...

מבחן טעימה: חטיפים של פיטנס מולטיגריין. טעים, אבל…

שלושת החטיפים בסדרת פיטנס מולטיגריין טעימים, והם מצליחים להפוך את חוויית הנשנוש לפחות מייסרת. אז מה הבעיה? היכנסו לפואנטה

אנה ארונוב בפרסומות לטיפים של פיטנס
אנה ארונוב בפרסומות לטיפים של פיטנס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




לא רק במבה וביסלי… אל מגוון החטיפים, שבדרך כלל קהל היעד שלהם הוא ילדים, מצטרף חטיף למבוגרים. מדובר בחטיפים של פיטנס מבית נסטלה. סדרת חטיפי Fitness Multigrain מכילה 45% דגנים מלאים ו-119 קלוריות בלבד לאריזה אישית – כך שהיא נועדה לאפשר למבוגרים לנשנש חטיף במצפון נקי.

הסדרה כוללת שלושה טעמים בתיבול מעודן: מלח ים ופלפל, עשבי תיבול וצ'ילי מעודן, וכל השלושה מתאפיינים במה שנקרא "תווית נקייה" (Clean Label). הכוונה היא שהם מכילים רק רכיבים שכולנו מכירים – בלי כל מיני שמות לועזיים מוזרים ואותיות לועזיות שמרמזות על חומרים משמרים.

בנסטלה מפתחים כעת את קטגוריית ה-BFY (ראשי תיבות של Better for you). קטגוריה זו פונה לקהל צרכנים המקפידים על אורח חיים מאוזן, שמצד אחד מחפשים חטיפים טעימים ומפנקים, ומצד שני רוצים שאותם חטיפים יהיו עשויים מרכיבים איכותיים וטובים יותר תזונתית.

חטיפים של פיטנס – בלי מדבקה אדומה

זוכרים את רפורמת המדבקות האדומות? בתחילת 2021 הוחמרו הקריטריונים ש"מזכים" את מוצרי המזון במדבקה אדומה אם הם מלוחים מדי, שמנים מדי או מתוקים מדי. בנסטלה מתגאים כי החטיפים של פיטנס Multigrain עומדים בקריטריונים ואין להם מדבקה אדומה. אמנם יש בהם סוכר ומלח, אבל מאחר שמדובר בכמות מאוד קטנה של חטיף בכל שקית – המוצר לא עובר את הרף המותר.

חטיפים של פיטנס – רכיבים

בחברה מתגאים שחטיפי פיטנס עשויים מ-45% דגנים מלאים, אז בדקנו: בראש רשימת הרכיבים של חטיף דגנים עם מלח ופלפל, יש קמח תירס מלא (36%), שמן חמניות, קמח אורז _13%), קמח חיטה (12%) וקמח שיבולת שועל מלא.

רכיבים בחטיפים של פיטנס

חטיפי Fitness Multigrain – מבחן הטעם והמרקם

אז האם נסטלה הצליחה לייצר כאן חטיף טעים? במבחן הטעימה שלנו, החטיף זכה לציון מעולה, וכך גם במבחן המרקם. הוא מלוח – אבל לא מלוח מדי, הוא פיקנטי – אבל לא פיקנטי מדי, והוא קראנצ'י בדיוק כמו שחטיף צריך להיות.

הבעיה שלנו הייתה עם הכמות.

כדי להצליח לעמוד בדרישות הבריאותיות, לא לחטוף מדבקה אדומה וגם להתגאות בחטיף של 119 קלוריות לאריזה – מדובר בכמות כל כך קטנה של חטיף, עד כי היא רחוקה מלהשביע. מבחינה זו, אפשר  בהחלט לנשנש את חטיפי פיטנס בהנאה, אבל אם תרצו לשבוע – תצטרכו לאכול משהו אחר.

עדיף כמובן לנשנש ירק או פרי ולא חטיף, אבל כפתרון חביב לטיול או לנשנוש באמצע הפקק – זה פתרון מוצלח.

מחיר: כ-5 ש"ח לשקית קטנה של 25 גרם בלבד.

 

שתפו את הכתבה, ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות