איפה להשקיע כסף בשנת 2021? מדוע להשקיע בהלוואות לאנשים ולעסקים?

איפה להשקיע כסף בשנת 2021? מדוע להשקיע בהלוואות לאנשים ולעסקים?

בעידן של ריבית אפסית, מי שמחפש השקעה צריך לחשוב מחוץ לקופסה. אחת האפשרויות היא להשקיע בהלוואות לאנשים ולעסקים. הנה הפרטים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




(תוכן מקודם)

אנשים רבים התייאשו מהבנקים ומהריבית האפסית שהם מציעים על תוכניות החיסכון שלהם. אם בעבר היה ניתן לסגור סכום כסף משמעותי בבנק וליהנות מהריבית הגבוהה יחסית, הרי שהיום הריבית שואפת לאפס.

אמנם הבנקים נוטים למכור את תוכניות החיסכון שלהם בתור ההשקעה הבטוחה ביותר בשוק, אך חשוב לזכור כי המרוויח העיקרי מכל העסקה הזאת הוא הבנק. בעוד שהלקוח נהנה משקלים בודדים בחשבונו, הוא נאלץ לסגור את הכסף בתוכנית לטווח ארוך.

כלומר, הכסף אינו נגיש עבורו למשך מספר שנים, אך התשואה נמוכה בצורה מגוחכת. לכן אין זה מפתיע, כי אנשים רבים בוחרים לוותר על התענוג ולחפש לעצמם אפיק השקעה בעל פוטנציאל רווח גבוה יותר.

חשוב לזכור כי ניתן היום למצוא בשוק לא מעט סוגים שונים של השקעות יציבות יחסית, אך השקעה בהלוואות לאנשים ולעסקים נחשבת לאופציה המושלמת ביותר.

מאמר אורח

מדוע כדאי להשקיע בהלוואות לאנשים ולעסקים?

קודם כל, חשוב לזכור כי על מנת ליהנות מהשקעה אלטרנטיבית, שאינה קשורה לשוק ההון ואינה מושפעת ממנה, מומלץ לעבוד עם חברה מקצועית ואמינה שמתמחה בשוק. היום ניתן למצוא חברות שונות, המציעות פלטפורמה לצורך חיבור בין משקיעים לבין אנשים פרטיים או בעלי עסקים הזקוקים להלוואה. דוגמא לחברת כזאת היא חברת טריא.

למידע נוסף:

חשוב לוודא כי החברה בודקת היטב את ההיסטוריה של הלווים ומוודאת כי יש להם את הביטחונות המתאימים לצורך קבלת ההלוואה. חברה שלא תקפיד על קריטריונים מינימליים, עלולה לסכן את הכסף של המשקיעים חברה אמינה תדאג לפזר את הכסף של המשקיעים בין הלוואות רבות, על מנת לפזר את הסיכונים שלו. בצורה כזו, כל אחד יכול ליהנות מהשקעה בעלת פוטנציאל רווח נאה.

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!





    1
    נגישות