סלקום TV משתדרגת: מציעה שירות הקלטה 24/7 ואת שירות ווליום באפל TV

סלקום TV משתדרגת: מציעה שירות הקלטה 24/7 ואת שירות ווליום באפל TV

המשמעות: הקלטה אחורה למשך שבוע 

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

ההתחרות בתחום הטלוויזיה נותנת את אותותיה, וסלקום TV מבינה שכאשר פרטנר נושפת בעורפה ו-yes תשיק בעוד מספר חודשים את סטינג TV, היא חייבת לתת מענה לא רק בזירת גם מחיר אלא גם בזירת השימושיות. 

היום הודיעה החברה כי היא תתחיל להציע ללקוחותיה את שירות 24/7 – חזרה בזמן – ללא תוספת תשלום.

24/7 הינו שירות חזרה בזמן שמבצע הקלטה של כל התוכניות ששודרו בכל הערוצים למשך שבוע ומאפשר לנוע באופן חופשי בין התוכניות ובין הערוצים ולבחור בזמן הצפייה ובתוכן הרצוי מבלי הצורך לזכור להקליט. השירות ניתן באופן סימולטני לכל השידורים הקיימים בערוצים. לקוחות בעלי ממיר יוכלו לעשות שימוש בשירות  24/7 כבר בימים הקרובים ובהמשך יהיה זמין גם ללקוחות משתמשי אפל tv, באנדרואיד tv ובסמארט tv.

המשמעות היא שאפשר יהיה לצפות בכל רגע בכל שידורי הערוצים ששודרו מהשבוע האחרון – גם אם השידור כבר החל או הסתיים.

השירות מאפשר גם Start Over  בכל ערוץ, כך שאם הלקוח מזפזפ בין הערוצים ונעצר על תכנית מסוימת, הוא יכול בלחיצת כפתור לצפות בה מתחילתה.

בין הערוצים אשר כל לוח השידורים שלהם מוקלט בשירות 24/7 נכללים: ערוץ HD1, ערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 33, ערוץ הכנסת 99, חינוכית 23, ערוצי ערוץ הספורט – ערוץ 5, ערוץ 5 פלוס,  LIVE HD5, SPORT HD 5, 5 GOLD , ערוץ ONE HD, ערוצי צ'רלטון, נשיונל ג'אוגרפיק, ערוץ  HD9, ערוץ 24, ערוץ 20, ערוץ ויוה, ויוה פלוס, ערוץ CNN HD, FOOD NETWORK, FINE LIVINING, TRAVEL CHANNEL ,ערוץ סדרות ישראליות, ערוץ הופעות חיות, ערוצי אינטרנט שונים, ג'ים ג'אם Jim Jam,ערוץ בייבי Baby. 

בנוסף: שירות וויליום של סלקום נכנס לאפל TV

עוד הודיעה סלקום TV כי היא מכניסה את שירות המוסיקה ווליום אל תוך אפל tv, מה שמשלים את חויית השימוש בסלקום TV ללא עלות נוספת.

ווליום הוא שירות מוזיקה שמאפשר לצרוך מוזיקה ישראלית ובינלאומית חינם ללקוחות סלקום tv.  השירות כולל אזור אישי למשתמש שמכיל את היסטוריית השימושים, האזנה לשירים מכלל תחנות הרדיו ב-online, רשימת ההשמעה של השירים בתחנות הרדיו בהתאם ללוחות השידורים, פלייליסטים בנויים מראש שמוצעים למשתמש לפי מצבים משתנים (חורף, שבת, חופשה, מצב רוח), המלצות למוסיקה חדשה ומומלצת ועוד.

בהמשך ישולב גם שירות ווליום באנדרואידtv ובסמארט tv.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות