יש לכם גולף, סקודה, אאודי או סיאט? ייתכן שתזומנו לתיקון במוסך בגלל בעיה ב-ABS

יש לכם גולף, סקודה, אאודי או סיאט? ייתכן שתזומנו לתיקון במוסך בגלל בעיה ב-ABS

5,500 מכוניות מתוצרת פולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט נקראות למוסכים בארץ לעדכון תכנת ABS. היבואנית צ'מפיון מוטורס פועלת לתיקון התקלה. אין דיווח על מקרים חריגים

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם יש לכם מכונית מסוג סקודה אוקטביה, גולף , סיאט לאון או מכונית אחרת של קונצרן פולקסווגן – ייתכן שתוזמנו בקרוב למוסך.

בפולקסוואגן גרמניה גילו בעיה במערכות ABS של מספר דגמים בכל המותגים של הקבוצה משנות ייצור 2008-2012, והפתרון לבעיה הוא עדכון תוכנה שמבוצע למחשב הרכב באותן מכוניות על חשבון היצרן ובמרכזי השירות שלו. 

צ'מפיון מוטורס, יבואנית מותגי קונצרן פולקסוואגן בישראל, פרסמה קריאה לתיקון לכמה אלפי כלי רכב מתוצרת פולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט באמצעות משרד התחבורה ואמצעי התקשורת, ובעלי המכוניות שבהן מדובר יקבלו בקרוב הודעה בדואר להגיע למרכזי השירות של החברה ולטפל בבעיה ללא תשלום. 

על פי הודעת החברה המכוניות המעורבות בהודעת התיקון הן כדלקמן:

  • 3,997 כלי רכב מדגמי פולקסווגן הבאים: גולף, גולף פלוס, ג'טה, שירוקו ופולו, משנות ייצור 2006-2012 337
  • כלי רכב מדגם Audi A3 משנות ייצור 2009-2010 1,288
  • כלי רכב מדגמי סקודה אוקטביה משנות ייצור 2008-2010 227
  • כלי רכב מדגמי סיאט לאון ואלתיאה משנת 2009 

עם זאת, כנראה שאין סיבה לפניקה אלא רק לעירנות מתבקשת. נכון לכתיבת שורות אלה, לא הגיע שום דיווח על בעיה במכוניות הללו על תקלה במערכת ה-ABS החשובה שתפקידה למנוע נעילת גלגלים בעת בלימת חרום.

בצ'מפיון מוטורס מוסיפים כי כל אחד מבעלי המכוניות מהדגמים הנ"ל, מוזמן להתעדכן באתר האינטרנט של החברה ולבדוק האם המכונית שלו רשומה ברשימת המכוניות הנדרשות לקריאה לתיקון חוזר.

הכתבה פורסמה לראשונה באתר עולם הרכב

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות