הסופרמרקט הטבעוני "הגל הירוק" פתח סניף ראשון בתל אביב

הסופרמרקט הטבעוני "הגל הירוק" פתח סניף ראשון בתל אביב

הרשת מבטיחה מחירים נמוכים, מותג פרטי ותו המבטיח 100% טבעונות

צילום: ליגרף עיצובים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

סניף ראשון של רשת חדשה על טהרת הטבעונות נפתח השבוע ברחוב הכרמל 50, בשוק הכרמל בתל אביב.

מדובר ברשת "הגל הירוק", שמבטיחה לפתוח בהמשך סניפים נוספים בכל הארץ, ומציעה כ-4000 מוצרים טבעוניים: תחליפי גבינות, תחליפי בשר, דגנים וקטניות, רטבים, שימורים, תבלינים, מוצרי סופר פוד (סוגי אצות שונים, שעועית אזוקי, אסאי קפוא), קמחים מיוחדים ללא גלוטן ועוד.

הגל הירוק – סופרמרקט טבעוני

מעבר לעובדה שכל המוצרים בסופרמרקט טבעוניים – הרשת מקדמת ערכים נוספים, של מתן במה ליצרנים קטנים אשר מתקשים להיכנס לרשתות השיווק הגדולות. המגוון כולל גם מוצרים שלעתים קשה למצוא ברשתות הרגילות, כמו  גלידות טבעוניות, קמחים, בורקסים ופשטידות.

המחירים, כך מבטיחים ברשת, הוגנים ואף נמוכים יותר לעומת רשתות אחרות שמתייחסות אל הטבעונים כקהל שבוי.

הרשת משווקת את כל המותגים הטבעוניים המוכרים, וגם מותג פרטי משלה, ששמו הגל הירוק, ומיוצר על-ידי קהילת הכושים העבריים בדימונה – שמובילים את התזונה הטבעונית בארץ. המגוון כולל 8 סוגי גלידות, גבינות סויה, מאפים, פשטידות, פסטרמות ומוצרי טופו וסייטן מיוחדים. בהמשך המגוון יתרחב ויכלול לא רק מוצרי מזון, אלא גם מוצרי טיפוח ואופנה.

היזמים, רפאל אברהם ואילון זקצר, מספרים כי "הגל הירוק" נולד בהשראת הרשת הטבעונית הגרמנית veganz, המחזיקה בסניפים בברלין, פרנקפורט והמבורג.

כדי לספק "בית בטוח" לטבעונים, ב"גל הירוק" מחתימים את הספקים על אמנת טבעונות, והם יחויבו לבצע בדיקות מחמירות ולהביא אך ורק מוצרים בהתאם לעקרונות הטבעונות. המוצרים אף יקבלו "תו טבעוני" חדש של "הגל הירוק".

העיקרון השלישי המוביל את "הגל הירוק" מתבטא בסיסמה "טבעוני טעים זה כל הקטע".

זאת, משום שלאוכל טבעוני יש תדמית של אוכל לא טעים. לכן, מציעים ברשת ללמד איך להשתמש בחומרי הגלם כדי להכין אוכל טעים ולהנגיש טכניקות בישול.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות