עסקת רכב אפס ק"מ בניו דרייב: הרבה יותר משתלם מלקנות רכב יד שנייה - פואנטה

עסקת רכב אפס ק”מ בניו דרייב: הרבה יותר משתלם מלקנות רכב יד שנייה

תוכן מקודם

לא במקרה שוברות מסירות הרכב החדש בישראל שיאים בחודשים האחרונים.

האפשרות לרכוש “רכב אפס קילומטר” בעסקת תשלומים ל-3 שנים שינתה את כללי המשחק. יותר ויותר ישראלים שינו את התפיסה ששלטה כאן במשך שנים, שבה הרכב היה סוג של נכס שהאדם צובר: “רכב זה לא נכס, אלא מוצר צריכה בסיסי, וצריך לשלם עליו הכי פחות שאפשר”, מסביר עדיאל הר-זהב, סמנכ”ל השיווק בחברת הליסינג הפרטי ניו דרייב, את תפיסת עולמה של החברה.

ואכן, בתוך הזירה הזאת של מכירות רכב אפס קילומטר, אחת השחקניות הבולטות היא חברת ניו דרייב, שמציעה 100% מימון עם החזר חודשי נמוך במיוחד וריבית נמוכה במיוחד. 

 

מעבר לתנאי התשלום הנוחים (הרחבה בהמשך), היתרון הגדול ברכישה בניו דרייב הוא שהרכב לא נרשם כיד ראשונה מליסינג: “אצלנו הוא נרשם כיד ראשונה של הלקוח. יש לנו הסדר עם היבואנים. כאשר קונים רכב אפס קילומטר מאלבר או מחברת ליסינג אחרת, הוא נרשם כיד ראשונה מליסינג וזה כמובן מוריד מהערך שלו. אצלנו זה לא כך”, אומר עדיאל.

איך זה עובד?

נניח שחשקה נפשכם בקיה פיקנטו חדשה.

מחירו של דגם קיה פיקנטו ex ברשת ניו דרייב הוא כ-80,000 שקל (ליתר דיוק, 79,900), והוא כולל גלגלי מגנזיום, מערכת מולטימדיה, הגה וידית הילוכים מצופה עור, מצלמת רוורס, בקרת אקלים דיגיטלית, שליטה מההגה ופנסי ערפל (דגם LX עולה 400 שקל פחות אך גם מאובזר פחות). 

תנאי התשלום:

שלב ראשון: 690 שקל לחודש למשך 3 שנים (סה”כ: 24,840 שקל). הריבית היא ריבית של 1.75% שנתי.

שלב שני: אחרי 3 שנים עומדת בפני הלקוח כמה אפשרויות: 

  1. להחליף את הרכב במסגרת טרייד אין עתידי במחיר מחירון.
  2. לשלם את היתרה בתשלום אחדץ
  3. לשלם את היתרה ב-60 תשלומים נוספים. השעבוד מוסר מהרכב.
  4. להחזיר את הרכב תוך תשלום קנס יציאה של 10% משווי הרכב באותה עת.

לדברי הר-זהב, רוב הצרכנים מעדיפים להחליף את הרכב כעבור 3 שנים.

 לדבריו, הריבית הנמוכה ותנאי התשלום הם שהופכים את העסקה למשתלמת במיוחד, גם בהשוואה להלוואות שנותנים הבנקים וחברות כמו מימון ישיר למימון רכב, וגם בהשוואה לרכישת רכב חדש: “רכב חדש שנקנה בשיטה הזאת יוצא יותר זול מרכב יד שנייה. בנוסף, אנחנו נותנים מעטפת כללית – כמו הנחה של עד 20% על טיפולי הרכב אצל היבואנים, ויש לנו גם סוכנות ביטוח”.

 איזה דגם אתם קונים? שימו לב לאבזור

כידוע, רכב חדש מגיע ברמות שונות של אבזור, שאמורות לבטא הבדל משמעותי במחיר. 

אלא שלדברי הר-זהב, בעוד שבחברות ליסינג מוכרים בדרך כלל את הדגם הפחות מאובזר, בניו-דרייב נמכר הרכב המאובזר יותר במחיר הגבוה רק במאות שקלים או אלפי שקלים בודדים: “לדוגמה, קיה פיקנטו 2017, דגם LX, מנוע 1,250,עולה 79,500 שקל בחברות ליסינג. היבואנים משווקים את הדגם הזה משום שזה מה שמיועד לציי הרכב. אנחנו, לעומת זאת, מוכרים את הדגם המקביל – קאיה פיקנטו EX, במחיר של 79,900 שקל בלבד – והוא הרבה יותר מאובזר. המכונית מגיעה עם ג’אנטים, פנסי לד, הגה וידית מצופים עור, מולטי-מדיה, שליטה בהגה ובקרת אקלים. אנחנו מוכרים רק את הדגם הזה, כי אין לנו ציי רכב ואנחנו עובדים אחוזי רווח הרבה יותר נמוכים, ומתבססים על כמות”.

הבדלים דומים יש במכוניות אחרות, למשל טויטה קורולה GLI: “דגם GLI, שנמכר אצלנו, הרבה יותר מאובזר מדגם sun שנמכר בציי הרכב – ועולה רק 2,000 שקל יותר, כלומר, כ-132,000 שקל. הדגם המאובזר כולל גלגלי מגנזיום, מצלמת רוורס, פנסי ערפל, קיפול מראות חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח, חיישני רוורס ובקרת אקלים דיגיטלית”.

תגובות: 0
נגישות